روشها راهنما: سیستم های مدرن نما نیازها برای تازه‌آموزان

این دستهبندی شامل: سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخ دار) و سرامیک پرسلان خشک نما به حالت تو پر (فول بادی ) می باشد. رایجترین دستهبندی سرامیک خشک نما بر اساس نحوه تولید ، ضخامت ، سیستم های زیر سازی اجرا ی انها می باشد. این نمونهها به لحاظ قیمت نمای خشک سرامیک و نیز مراحل اجرای نمای خشک با مشکلات کمتری نسبت به سایر موارد همراه هستند. در نقشه تمام موارد و جزئیات ساختمان قید شده است. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. نهایتا تصمیم بر آن شد که یک ساختار شبکه مثلثی برای سازه تعریف نماییم تا هم بیشترین انطباق را با شکل نا منظم زمین برقرار کند و هم بتوانیم نیاز های طراحی پلان های مجموعه را براورده نماییم.

اجرای نمای خشک در ایران

در این روش Spacerهای شیشه به شکل U در آمده تا مانند پازل روی وادار های آلومینیومی که روی لامل قرار دارند توسط لقمه های مخصوص فلزی glass holder فیکس شوند ، همچنین فواصل خالی بین شیشه ها توسط چسب های مخصوص سیلیکونی پوشانده خواهد شد. در ابتدای نصب، رانرهای عمودی روی سازه آهنی ایجاد شده در قسمت پیرامونی ساختمان، نصب شده و کلیپس اولیه بر روی همه رانرها در یک تراز اولیه به رانرها پیچ می شوند و کلیپس بالایی باکمک فنر در جای خود ثابت شده و سرامیک را از بالا نگه می دارد. در اجرای نما با استفاده از پیچ و رولپلاک لازم است نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. با دقت به نکات مهم در طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک ، یک نتیجه بسیار عالی و ساختمان با زیباییشناختی کامل ایجاد میشود. شرکت نویان نما ارائه دهنده طراحی و اجرای سیستم های مدرن در نمای خشک می باشد و در کنار این خدمات به فروش قطعات نما نیز می پردازد.

یان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند.

در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید. سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است.

، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید.

مصالح بايد ضخامت 5 ميلي متر تا 50 ميلي متر داشته باشد. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟ انواع سرامیک خشک از نمونههای توپر و توخالی تا پرسلانی و غیرپرسلانی از نظر قیمت نمای خشک سرامیک از ویژگیهای مثبت زیادی برخوردارند که آنها را به گزینههایی پرطرفدار و محبوب بین کاربران تبدیل کرده است. خوشبختانه آجر نما ساختمان و نمای آجری داخل خانه در سبک های مختلفی اجرا می شود و هر نوع سلیقه ای را از سنتی و کلاسیک گرفته تا مدرن پوشش می دهد. در ادامه انواع نمای آجری ساختمان، معرفی و نمونه پروژه هایی از آنها قرار داده شده است. شاید برخی افراد مدرن، این نما را قدیمی و منقضی شده بنامند، اما اگر بدانند که انواع نمای آجری ساختمان، امروزه چه غوغایی در معماری ایجاد کرده است، نظرشان عوض خواهد شد. وجود انواع نمای آجری از سنتی تا مدرن برگرفته از این ویژگی آجر ها می باشد. اما از میان همه ی آنها نمای آجری حرف بیشتری برای گفتن دارد. با توجه به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی سازه یک ساختمان وارد می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا شدن سنگاز نما و یا حتی ترک برداشتن مصالح آن که پس از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین در پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای برطرف نمودن این مشکلات، دست به ابتکاراتی زدند که در دهه هفتاد میلادی منجر به نصب سنگ بر روی نما، بدون استفاده از ملات در آمریکا و اروپا گردید. ​Post was g enerat​ed ​with G᠎SA Conten t  Gene᠎rator DE MO !

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای خشک ساختمان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید