زمان را هدر ندهید! 5 حقایق برای شروع قیمت نمای خشک

یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود. بایستی به این نکته توجه شود که میلگرد در صورت استفاده در زیرسازی نمای ساختمان تاثیر به سزایی بر قیمت تمام شده شاسی کشی نما می گذارد. U-Channel در انواع سیستم های نمای شیشه ای کرتین وال عموما به عنوان یکی از سیستم های سبک و مقرون به صرفه شناخته شده که به لحاظ فنی ، اجرای آن در ساختمان های با ارتفاع بالا توصیه نمی شود و با توجه به نوع اتصال شیشه و میزان تحمل بار در این سیستم ابعاد مدول ها می بایست به صورت محدود و حدالامکان با ارتفاع کم در نظر گرفته می شود. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد.  This data was wri tten  by G SA Conte᠎nt G᠎en​er​ator Demov ersion .

نصاب نمای سرامیک خشک

از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. به دیوارهایی که با انواع پانل سیمانی ایجاد می شود عموما درای وال سمنت گفته می شود. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. فایبر سمنت یا سمنت برد متشکل از الیاف سلولوز و بافتی از سیلیکات و سیمان می باشد که در محیط های با رطوبت بالا بسیار کاربردی است. مجریان نصب نما با انواع متریال ها و مصالح به کار گرفته شده روی نما آشنایی دارند و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. عملکرد لایه پوشش نما حفاظت از ساختمان در مقابل عوامل جوی و همچنین نمایش نقطه نظر معماری طراح آن می باشد. ابعاد مصالحی که در ساختمان می خواهد به کار رود و همچنین برشکاری که آن ابعاد به آن نیاز دارند. بنابراین از نظر عایق بندی ساختمان موثرترین سیستم محسوب شده و از استقبال گسترده معماران، توسعه دهندگان و سازندگان برخوردار می باشد.  Data w as creat​ed  by behsaznama Content Gen​er ator DEMO​.

که متوجه پوسته خارجی (نما) می باشد، خود ساختمان متوجه این بار نخواهد بود. بین دو روش اجرا از لحاظ کیفیت تفاوت بسیاری وجود ندارد و انتخاب روش نصب بیشتر بر عهده طراح نما می باشد. این مسئله به خصوص در ساختمان های بلند مرتبه بیشتر نمود پیدا می کند و دارای اهمیت بسیار زیادی است. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. با توجه به آنکه در اجرای این نوع نما از ملات استفاده نشده و بهجای آن از چهارچوبهای آلومینیومی استفاده میکنند، امکان اجرای آن روی برجهای بسیار بلند هم وجود دارد. This article h᠎as ​been do ne by behsaznama C᠎onte​nt Generator Dem​oversi᠎on!

شرکت طراح و مجری نما

با پیشرفت فناوری در سیستم نمای خشک به جای استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، ملات تک لایه، خشت و … سیستم نمای خشک بدون استفاده از ملات و دوغاب انجام می شود. همان طوری که اشاره شد سیستم نمای خشک نسبت به نماهای سنتی مزیت های فراوانی دارد، برای همین است که در اکثر پروژه های مهم از این روش استفاده می کنند. در این زمینه می توان از پروژه برج شهران تبریز نام برد که توسط شرکت اکوآرک اجرا شده است. شرکت مهندسی طرح زیبا مجری تخصصی انواع نماهای شیشه ای مدرن کرتین وال-فریم لس-اسپایدر با کیفیت نصب عالی و مناسبترین قیمت بهمراه ارائه ضمانت نامه اجرای نما. طراحی توسط آرشیتکت های مجرب و کار ورزیده شرکت با تسلط کامل بر سیستم های نصب نمای خشک انجام شده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات مشتری و بروزرسانی، نهایی شده و بصورت تصاویر سه بعدی و نقشه فاز یک به مشتری ارائه می گردد. این نمونهها به لحاظ قیمت نمای خشک سرامیک و نیز مراحل اجرای نمای خشک با مشکلات کمتری نسبت به سایر موارد همراه هستند. این نمونه از سرامیک امروزه در طراحی سیستم نمای خشک بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به دلیل عدم نفوذ پذیری و فرآیند ویژه تولید، استحکام بسیار بالایی را دارا می باشد.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نما سرامیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید