زندگی من، شغل من، شغل من: چگونه 9 اجرای نما ساده به من کمک کرد تا موفق شوم

لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . زیرا این کار به زیبا و تمیز به نظر رسیدن هر چه بیشتر خانه کمک می کند. بیشتر اوقات به دلیل مشغله کاری و شاغل بودن خانم ها، این کار به خشکشویی سپرده می شود. به یاد داشته باشید که پرده های روشن از جنس تور به علت عبور نور بیشتر از خود، فضا را نیز بزرگ تر نشان می دهند.

9 تبدیل نمای خشک باور نکردنی

همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. ما با مشاوره اولیه در مورد کسب و کار شما را بررسی می کنیم. این امر مستلزم بهترین شرکتهای اجرا کننده انواع نمای خشک می باشد تا با تجهیزات نما خشک و قیمت نمای خشک که مناسب است کار با کیفیتی به شما تحویل دهند . همچنین زیر سازی و دیتیل های کار لازمه کار فنی بوده و در بحث معرفی این سازه ها نمی گنجد. طراحی سناریو برای نمای روز و شب، نیازمند تفکری خلاق است که هر طراح و معماری از پس آن بر نمی آید. خدمات مهندسی مربوط به طراحی و اجرا، ساخت و نگهداری ساختمان، تعمیرات، بازسازی و نوسازی و … شرکت زیباآشیان صنعت، پیشرو در صنعت نمای ساختمان، به منظورایجاد سهولت در دسترسی به پروفیل ها و یراق آلات مختلف در این صنعت و عرضه و توزیع آنها، اقدام به تولید انواع قطعات فلزی از جنس آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه نموده است که مورد استفاده در اجرای انواع سیستم های نصب نمای خشک با متریال های مختلف از قبیل سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال و …

نصاب نمای سرامیک خشک

تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. اگر برای ساختمان خود هنوز متریال خاصی در نظر نگرفته اید با خواندن این مقاله حتما به گزینه اجرای نما ساختمان خود با سرامیک نیز فکر خواهید کرد. دقت کنید که پیش از شستن پرده باید از ثبات رنگ پرده مخمل اطمینان حاصل کرد. بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، پرده را از درون سطل خارج کنید. به یاد داشته باشید که باید، حین شستشوی پارچه حریر ماشین لباسشویی حدود ۲-۳ دقیقه، در حالا شستشوی ملایم قرار داشته باشد.

نما های خشک

سعی کنید تا برای شستن پرده حریر از ماشین لباسشویی استفاده کنید که ظرفیت سطل آن بالاست، به نحوی که نیمی از آن حین شستشو پرده خالی باقی بماند، زیرا این جنس پارچه در کل طبیعتی شکننده دارد. نمای هر خانه یا ساختمان یکی از ویژگیهای مهم است و باید با دقت انتخاب شود. متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. لازم به ذکر است اینگونه مواقع از شوینده های قوی نباید استفاده کرد، پیشنهاد می کنیم تا شوینده های ملایم را امتحان کنید. در آخر نیز پرده ها را در فضای آزاد و زیر نور آفتاب پهن کنید تا خشک شود. اکنون شیشه ها اسمبل شده اند و برای نصب بر روی سازه اصلی ساختمان آماده می باشند. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. بهترین نمای خشک ساختمان از آن سوالهاییست که خیلیها به دنبال جوابش هستند! پس از تمیز کردن این نوع پرده، آن را در مقابل آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک گردد. ​Th​is po᠎st h᠎as  been  done ᠎by behsaznama Con᠎tent​ Gen​erator Dem over si on !

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید