ساخت روابط با کرتین وال

معمولا از این رولپلاک وقتی پشت نما استحکام بالایی ندارد و یا نما از نوع کامپوزیت و یا آجری هست کاربرد دارد. معمولا دارای دو پره میباشند که بعد از داخل شدن درون دیوار و مسدود شدن پیچ این دو پره در پشت نما گیر می کند. پس از مسدود شدن پیچ داخل نما باز میشوند و نما را نگهداری می کنند. با این کار می توانید مواد را روی هر سطحی محکم ببندید. در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت شما را با انواع سیستم های نما و ویژگی های هر یک آشنا سازیم لطفا با ما همراه باشید. از مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین سیستم های نمای کرتین وال می توان به نمای خارجی تمام شده اشاره نمود که در هر یک اجرای زیرسازی، نصب لامل های عمودی و افقی با روش های مختلفی اجرا می گردد در حالت کلی می توان گفت نحوه تثبیت شده در فضای مابین لامل ها از عمده ترین تفاوت های بین سیستم های نمای کرتین وال می باشد که برای آشنایی با این نمای صفحه خدمت سیستم کرتین وال را مطالعه فرمایید.. از این رو ، نحوه ترکیب بندی فرم معماری و آفرینش طرحی خلاقانه که ضمن مدرن بودن ، همخوانی با معماری بومی شمیران نیز باشد، اولویت اول ما بود.

سه نکته‌ای که شما را در نمای خشک گورو می‌کند

بر فرض مثال در نمای سرامیک خشک که یکی از رایج ترین انواع نماهای سرامیک خشک می باشد ریل های آلومینیومی دوبل و تک در مرحله اول بار مرده وزن سرامیک ها و فشار بارباد بر روی نما را به سازه فلزی زیرسازی نمای خشک انتقال می دهند و در مرحله دوم سازه فلزی زیرسازی بار های مربوطه را به سازه اصلی ساختمان انتقال می دهد حال در این بین اتصالات مابین این بخش ها که شامل براکت های آلومینیومی و فلزی و پیچ و مهره های گالوانیزه می باشند از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود تا با بیشترین ایمنی این انتقال بار صورت گیرد. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. نمای سرامیک خشک (dry ceramic facade) که یکی از جدید ترین و مدرن ترین نماهای ساختمان و تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان می باشد، برای نخستین بار در سال 1970 در کشور ایالت متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. بایستی پذیرفت که استفاده از تکنولوژیهای جدید در صنعت ساختمان امری اجتناب ناپذیر است.

یا این که سبب ساز افتادن داربست میگردد.

در حالتی که نمای ساختمان شما بسیار حجیم و سنگین باشد و نیاز به استفاده از پیچ های پهناور و مستحکم داشته باشد می بایست از انکر بولت یا رولپلاک های فلزی استفاده شود. ولی این رولپلاک ها در دسته پلاستیکی و یا فیبر (Fiber Rollup) نیز میتواند گزینه مورد استفاده قرار گیرد. پروسه پیچ رولپلاک نمای سنگی شروع خواهد شد و مته های مصرف شده برای این دریل ها دو الماسه یا این که چهار الماسه هست. ۲- الماسه با کیفیت ( دریل چکشی سبک با لرزش کم و دارای دیمر جهت تنظیمسرعت سوراخکاری در فرآیند پیچ و رولپلاک نمای سنگی ساختمان ) . و عموما شماره ۴ این گونه رولپلاک استفاده میگردد. یا این که سبب ساز افتادن داربست میگردد. ماده اولیه کاشی پرسلان یک ماده طبیعی و سازگار با محیط زیست است که از پرس مخلوط منتخبی از خاک رس، کائولن، ماسه، فلدسپات و رنگدانه های رنگی تولید شده است.

هرچند ، به علاوه همه این عملکرد های بیان شده ، ما این نیاز را احساس کردیم که بایستی سایر جنبه های عملکردی نما، مثل اجرای صحیح نما ، بحث زیست محیطی ، پایداری نما ، یکپارچگی عملکرد مناسبش در سرتاسر زمان و… از ناخن های فلزی برای موادی با ضخامت حداکثر ۲۴ سانتی متر استفاده می شود. برای مراقبت زیبایی نما بهتر است پیش از اینکه نما در گیر اختلال شود، آن را سفت فرمایید. زمانی که یک تکه از سنگ نما ریزش میکند مالک آن فورا باید جلوی خطر را بگیرد. از معایبش سر و لیز بودن آن است که میتوان اشاره کرد. دلیل سقوط سنگی که اسکوپ داشته و سقوط کرده این بوده که ساختمان نشست کرده و فشار وارده باعث سقوط سنگ و پارگی سیم اسکوپ گردیده. بارها و بارها دیده شده که سنگ ساختمان با وجود داشتن اسکوپ از جای خود خارج و باعث سقوط از نما شده است. همیشه نصب آجر یکی از زمانبر و پر هزینه های ساخت وساز است اما نمی توان از جلوه و زیبایی، ترکیب رنگ خاص آجر گذشت به همین دلیل سرامیک های آجری جای خود را در بازار امروز ساخت وساز بازکردند و پر طرفدار شدند. ᠎This data was w᠎ri᠎tten with the ᠎he​lp of behsaznama Con​tent Gen er᠎at or D emoversi᠎on.

نمای خشک در ایران

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید