ستاره بودن در کسب و کار یک امر نمای خشک است

سرامیک خشک پرسلانی متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. در مقایسه با ملات و دوغاب که با اشتباه کارگر ممکن است ملات از استحکام کافی برخوردار نباشد , در سیستم خشک با توجه به مصالح زیر سازی که به صورت صنعتی تولید شدهاند , روش اجرای نمای خشک محلی برای اشتباه تکنسین فنی وجود ندارد. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و …

4 دستورالعمل مضحک درباره نمای خشک

یکی دیگر از مزایای نماهای خشک این است که می توان در زمان اجرا و یا حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به اصلاح خطاهای احتمالی در میلیمتر اقدام کرد و حتی امکان جا به جایی متریال نما و اصلاح آنها موجود است. نماي ساختمانها باید قادر به تحمل جابه جایی نسبی و تغییرشکلهاي تعریف شده در این دستورالعمل باشد. دیگر مراحل نصب و اجرای سنگ نمای ساختمان در این حالت با تکنیکهایی مثل نصب به قاب خرپایی فولادی، جابه جاییها و تغییرات محیطی سنگ و مواردی از این قبیل توسط افراد متخصص در این زمینه انجام میشود. اجرای نمای خشک در مقایسه با روش­های سنتی که با استفاده از ملات سیمانی و هزاران دردسر بزرگ و کوچک انجام می­شود، از مزایای بسیاری بهره مند است. یکی از مشکلاتی که همواره در اجرای نما به روش سنتی یا همان ملاتی وجود دارد، ریختن و یا افتادن مصالح نما بعد از گذشت زمان است که ایجاد و ابداع سیستم نصب نمای خشک را ایجاب میکند و با اجرای نمای خشک تا حد بسیار زیادی خطر ریختن و افتادن مصالح در طی زمان کاهش مییابد.

نمای لاملار یا نمای کرتین وال ایکی از سیستم های مدرن نمای ساختمان است که دارای ساختار ایستا می باشد. سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود. در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید. اکوآرک به عنوان مسئول اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی در این پروژه با استفاده از توان فنی بالا و تجهیزات تخصصی اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی از قبیل میز های برش اسپانیایی و ریل های اختصاصی ایتالیایی که قابلیت نصب لاستیک های لرزه گیر محکم کننده و آب بندکننده را بر روی خود دارند بالاترین کیفیت اجرای نمای سرامیک را عرضه می دارد. همچنین اجرای نمای کامپوزیت پروژه نیز با تجربه بالای متخصصین اکوآرک و استفاده از تجهیزات cnc اکوآرک به صورت برش خورده وارد کارگاه ساختمانی خواهد شد. Data w as g en᠎er᠎at ed  by behsaznama Co nt​en​t  Generator DE MO.

نما های خشک

می توان فایبر سمنت برد را با ابعاد دلخواه و بنا به مقتضیات طرح برش داد . لازم به ذکر است که در مناطقی که میزان رطوبت خیلی کم است بجای سقف کاذب فایبر سمنت برد میتوان از سقف کاذب کناف با پانل MR استفاده کرد. کاشی های اکسترودری با دارا بودن مشخصاتی نظیرمقاومت بالا، ضدلغزش و ضدفرسایش، تمام خصوصیات لازم جهت کاربرد به عنوان پوشاننده کف، دیوارهای داخلی وخارجی ساختمان را دارا می باشند. در سیستمهای نصب خشک محاسبات مهندسی لازم برای پیش بینی ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط مصالح زیرسازی و متریال نما برآورد شدهاست و بر این اساس دیتیلهای اجرایی طراحی شدهاند و امکان فروریزی مصالح در اثر تغییرات جوی وجود ندارد. متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. این پرسلان ها مخلوطی از کائولن و یک سنگ پرسلانی فلدسپاتیک هستند. این شاهکار حرفه ای، نتیجه ای از ترکیب قابلیت پخت کوره ها در دمای بالا (۱۲۵۰تا۱۴۰۰درجه سلسیوس) با کشف خاک کائولن (نوعی ماده رسی) و سنگ پرسلانی (porcelain stone) بود.

دیدگاهتان را بنویسید