سرامیک پرسلانی در 2023 – پیش‌بینی‌ها

به این تریتب که در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، ملات در نما حذف می شود و سطح رویه (سرامیک،سنگ،سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد.نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. ما بطور مختصر در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم که عوامل موثر برقیمت اجرای نمای خشک مختلف می باشند دراین قسمت از مقاله به توضیح مفصل این عوامل موثر می پردازیم تا پاسخ سوال خود را بگیرید. اگر بخواهیم کمی فنیتر به تعریف نمای کرتین وال بپردازیم، کرتین والها در واقع شاسیها و لاملهایی هستند، که در اطراف نمای پروژه ساختمانی قرار میگیرند. در مقابل، نمونه آلومینیومی لاملهای و آلیاژهای مشابه آن، به دلیل دارا بودن خواصی نظیر استحکام بالا در عین سبکی، توانایی جیگ و فیکسچر بودن بالا به منظور عایق بندی رطوبتی و هوادهی بیشتر مورد توجه قرار گرفتهاند. اجرای نمای مینرال مقرون به صرفه بوده و به دلیل سرعت بالای اجرا،اجرای راحت،مقاومت در برابر آتش سوزی و تنوع بالا در طرح و رنگ طرفداران زیادی پیدا کرده است. همین موضوع، یکی از مهمترین مزیتهای استفاده از نمای کرتین وال به جای نماهای سنتی ساختمان است. Post w as created by GS​A ​Conten᠎t Genera to᠎r DEMO!

نمای خشک مدرن

مجریان نصب نما با انواع متریال ها و مصالح به کار گرفته شده روی نما آشنایی دارند و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. سیستمهای مربوط به نمای کرتین وال، از نظر نصب نیز به دو نوع تقسیم بندی می شوند. از ترکیب این دو عبارت یا در حقیقت این دو نوع حائل، محققان به ترکیبی دست پیدا کردهاند که هم استحکام و مقاومت دیوار را دارد و هم زیبایی و سبکی پرده را دارا شده است. شرکت ویرا طرح اسپرلوس (VTS) بهترین شرکت طراحی و اجرای نمای ساختمان است . در این مقاله از وبسایت آپند، شرکت مجری نمای کرتین وال، به معرفی یکی از کاربردیترین و زیباترنی نماهای ساختمانی، یعنی نمای کرتین وال میپردازیم. همین مزیتهای به ظاهر ساده، باعث شده است، که طراحان، معماران و مهندسان ساختمانی، علاقه بسیار زیادی به استفاده از نمای کرتین وال با لامل آلومینیومی داشته باشند. هنگامی که به یک ساختمان نگاه میکنیم، آنچه برای اولین بار توجه ما را به خود جلب می کند، ظاهر و نمای آن ساختمان است. همچنین سرامیک ها در ابعاد متفاوت بوده و شما می توانید هر ابعادی را که می خواهید سفارش دهید. نوع مصالح مصرفی متفاوت می باشد و هر کدام از این موارد اشاره شده کاملا در نرخ و قیمت کار در ارتفاع متفاوت می باشد. Th᠎is ​post w as creat᠎ed by GS A Content Genera​tor DEMO​!

سه راه برای شروع فوری فروش اجرای نما

لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود.نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند.حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. استفاده کردن از نمای سرامیک خشک به دلیل مزایایی که دارد مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است.

Post has be en generat ed  by G​SA Con​tent  Genera tor DE​MO​.

نمای خشک سنگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرامیک پرسلانی نما ، با فرمول جدید تولید شده است که به دلیل استحکام و مقاومت آن به عنوان مصالحی نو در نماسازی مورد توجه قرار گرفته است. طی سالهای اخیر اجرای نمای سرامیک خشک در چرخه معماری پیشرفته مورد توجه قرار گرفت. با توجه به مدرن شدن هر روزه تمامی بخشهای زندگی در این قرن و درگیر بودن همه افراد با این مطلب و همچنین حس زیباییشناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی سالهای پایانی قرن بیستم تاکنون با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش میرود که به طور معلوم نمای ساختمانها نیز تأثیر زیادی را دریافت کرده است که ایجاد و توسعه تمامی روشهای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است. نمای شیشه عایق و کنترل کننده بسیاری از صداهای محیطی است و تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی دارد. برای زیبایی بیشتر نما رنگ این قطعات باید با رنگ سرامیک هماهنگ شود که نمای بی نظمی به ساختمان ندهد. این نما همچنین زیبایی فراوانی دارد و از نظر قیمت، نسبت به سایر نماهای ساخمانی مقرون اجرای نمای خشک در ایران به صرفهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید