سرانجام، کلید نماهای مدرن آشکار شد

از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند. این شرکت های طراح، کلیه کارهای خود را با توجه به وضعیت اقتصادی شخص متقاضی قرار داده و طراحی های به روز و مدرنی را برای شما انجام خواهند داد. شرکت زیباآشیان با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی، دیتیل اجرای نمای خشک و با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز مقاطع آلومینیومی اختصاصی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید و در صنعت اجرای نمای خشک مورد استفاده قرار می دهد. برای اینکه کار نمای سنگ خشک ایمنی لازم را داشته باشد، می توان از چسب های 2 جزئی که رزین اپوکسی در آن ها وجود دارد، استفاده کرد. در این سیستم شیشه درون کاسِت ها فیکس می شود و کاست ها با پیچ یا پرچ به ترنسم و مولیون فیکس شده و به جهت عایق شدن در آنها از لاستیک های EPDM و چسب های مخصوص سیلیکونی استفاده می شود. اما شما می توانید برای نیاز خود جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق ترد از قیمت نمای خشک ساختمان، با مشاوران متخصص شرکت دومان در ارتباط باشید. Da ta has been creat ed  by G᠎SA  Content Gen er᠎ator  DE MO​.

سرامیک پرسلانی

قیمت مناسب و سرعت اجرای بالای نمای کامپوزیت آلومینیوم از دیگر ویژگی های مثبت آن می باشد. به همین دلیل نمای کرتین وال ( CurtainWall) در بسیاری از پروژههای مطرح ساختمانی کشور طبق استانداردها و دتایل های اجرایی صورت میگیرد و حتی در سطح بینالمللی جایگاه خاصی پیداکرده است. یکی از روشهای مهم که در حفظ و نگهداری سنگ نما نقش پر رنگی داشته شیارزنی یا اسکوپ سنگ است. این احتمال وجود دارد که به دلیل استفاده از بست و پین در پشت سنگ، سنگ مورد نظر شکسته شود. در نصب خشک سنگ نما به بست و پین نیازمند است. اندازۀ این حفرهها باید حداقل 2 میلی متر باشد و عمق و ضخامت آن مناسب و با توجه به اندازه بست انجام میگیرد. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… Article was c᠎re at ed  with the help of G​SA C ontent G en​er ator Dem᠎ov​er sion.

شرکت های نمای خشک

مزیت مهم نمای شیشه ای علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز و نور می باشد. نماهای مدرن ساختمان با طرحها و مواد اولیه متفاوت هرروز با جلوهای خاص خودنمایی میکنند که برخی از آنها چنان زیبایی مدهوش کنندهای را به نمایش میگذارند که در میان نماهای دیگر ساختمان مانند شاخص میدرخشند. سرامیک خشک در دوپوسته کردن ساختمان بسیار عالی ظاهرشده و به علت اینکه از مواد کانی غیرفلزی تشکیلشده است میتواند استحکام و زیبایی را همزمان به نمایش بگذارد. پرسلان معمولا به فراوردههای سرامیکی شیشهای و سفید اعم از لعابدار و بدون لعاب میگن، قطعات پرسلانی معمولا جذب آبی نزدیک به صفر دارند. اجرای نمای بتن اکسپوز، نمای سرامیک پرسلان و کامپوزیت از جمله پرکاربردترین های اجرای این نوع از نما می باشد. این نوع سنگ از لایه ها و عایق های مختلف همچون عایق های حرارتی، زیرسازی و نمای بیرونی، فضای داخلی تهیه شده است. مرحلۀ اول تهیه مواد مناسب است. شاسی کسی به مرحله ای گفته می شود که نگهدارنده وزن نمای ساختمان است و معمولا به سازه های اصلی ساختمان وصل می شود. نمای سرامیک خشک نمایی است که امروزه در سراسر کشور برای ساختمان های تا حدودی بلند مرتبه مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز کاربرد آن در حال افزایش است.

عاشق شرکت طراح و مجری نمای خشک شو

می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. بنابراین این روش به نیروی کار ماهر و در عین حال گران نیازمند است و هزینۀ نصب را مقداری افزایش خواهد داد. اما در روش غیر نمایان که با متدهای مختلف اجرا می شود، از پیج و پلاک و کلیپس بر روی نمای کار استفاده نمی شود بلکه تمام کارها زیر سنگ انجام می شود. البته پیشنهاد مجری نما و معمار طرح را نمی توان نادیده گرفت. می توان از سنگ با ضخامت بیشتر از 2 سانت استفاده کرد. در ادامه انواع نمای آجری ساختمان، معرفی و نمونه پروژه هایی از آنها قرار داده شده است. چون این مرحله بخش زیرسازی را شکل می دهد و در نهایت نمای ساختمان بر روی آن اجرا می شود. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. پنجره های ترمال بریک ، پنجره های نرمال ، پنجره های دوجداره طرح ایتالیا ، ارسال کاتالوگ شرکت به پروژه ، ورق آلـومینیوم کـامپوزیت آلـومکس و آلکوتکس و شرکت نمای خشک .

دیدگاهتان را بنویسید