سه اجرای نما بسیار مفید برای مشاغل کوچک

با پیدایش سیستم نمای خشک، استقبال بسیار زیادی از این نوع سیستم اجرای نما به عمل آمد چراکه در این سیستم امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع بالا در طرح و جنس و رنگ فراهم شد و اجرای این روش بسیار سهل تر از روش های سنتی اجرای نما بود. نمای ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی ساخته میشود؛ سنگ، چوب، شیشه، کامپوزیت، سیمان و … در بازار شهر های مختلفی از کشورمان عرضه می شود که اغلب از طریق نمایندگی های پخش اعمال می گردد. در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ clamp بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. سقوط قطعات سنگ، آجر، چوب و دیگر مصالح نما علاوه بر ایجاد ظاهر بد و راهی برای نفوذ رطوبت به بخشهای داخلی، امنیت جانی عابران را نیز تهدید میکند. همانطوری که بیان کردیم شما برای نصب نمای سرامیکی به برخی قطعات خاص نیاز دارید، این مواد شامل بست سنگ، اسکوپ سنگ، پیچ و مهره، تکیه گاه برای پشتیبانی، تیوپ پلاستیک و سنگ می باشد.

نمای خشک نمایان

روش نصب این گونه است که ابتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود. به همین دلیل ریسک جدا شدن و ترک خوردن آنها بسیار پایین بوده، چرا که به خوبی بر روی دیوار نما نصب شده اند. حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد. پس از توافق و عقد قراداد، تیم نقشهبرداران و طراحان ما برای برداشت اولیه به محل پروژه میروند و یا نقشههای فاز ۱ را کارفرما تحویل میگیرند تا طراحی نما دقیقا بر اساس وضع موجود سازه انجام پذیرد. سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. تا جایی که امروزه کمتر پروژه بزرگ و سازه مدرنی بدون استفاده از این روش نماسازی میشود. از ویژگی های این روش، امکان نصب سنگ هایی با ضخامت های متغیر با دامنه ی 4 میلیمتر می باشد. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING پوشش نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد، که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

این روش برای سنگ های با ضخامت بالاتر از 2 سانتیمتر و با تراکم کافی استفاده می شود. البته زیبایی به تنهایی برای نمای ساختمانی کافی نیست بلکه باید از کیفیت مطلوب نیز برخوردار باشد. اما علاوه بر آن، از ناودانی، تیرآهن، قوطی، توری رابیتس و میلگرد ساده نیز بسته به شرایط پروژه میتوان استفاده کرد. به منظور تثبیت ایمن انواع مواد عایق حرارتی در نمای ساختمان ها ، لازم است اتصال دهنده های نما متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شوند. در اتصال دهنده های دارای میخ پلاستیکی ، یک پین پلیمر به عنوان یک میله عمل می کند. سفتکاری شامل پیکنی، پیریزی، اتصال ستون و تیر، دیوار چینی و احداث سقف است. این سیستم در صنعت ساختمان، به طور گسترده جهت پوشش نما، دیوار های داخلی و خارجی و حتی سطوح بام (در معرض باران) استفاده می شود. این سیستم از جمله ی روش های جدید و مدرن بوده به گونه ای که در مقابل بارهای دینامیکی از جمله زلزله عملکرد بسیار خوبی دارد و دارای زیرسازی در دو بخش آهنی و آلومینیومی است. استفاده می شود و همین امر باعث می شود که نماهای خشک از تنوع رنگ و بافت زیادی برخوردار باشند. تنوع طرحها و پیاده سازی قوی پروژهها در این نوع نمای مدرن، نگاههای اهل هنر را نیز به سوی خود جلب نموده است. A᠎rticle has been g​en erated with t he  help of behsaznama Con​te nt Generator DEMO.

چه کاری می‌توانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف اجرای نما شما از نابودی توسط رسانه‌های اجتماعی؟

در مسیری که با گامهای قوی بهسوی زیباسازی نمای بناهای شهری به پیش میرود، بیشک شرکتهای مجری طرحهای نمای خشک پیشتاز هستند. به همین دلیل نحوه اجرای نمای ساختمان و متریالهایی که در آن به کار میرود، بسیار حائز اهمیت است. امروز که حدود دو دهه از ورود آن به کشور ما میگذرد شرکتهای بزرگ و معتبر، یکی پس از دیگری دستاندرکار اجرای طرحهای جذاب آن میشوند. چراکه سرامیکهای تیره دارای چاپ دیجیتالی هستند و در برابر آفتاب رنگ آنها از بین میرود. در چنین فضایی، ایدههای نو بهخوبی جذب و اجرا میشود. تا آنجا که هرقدر زندگی مدرنتر و رفاه عمومی بیشتر میشود، تلاش برای تدارک فضایی با نمای زیبا هم بیشتر میشود. نمای خشک، نوعی پوشش دیواری مدرن با متریال متنوع است که توسط کارشناسان زبده و اهل فن در شرکتهای ساختمانی پیشرو اجرا میشود. طرح و نقش سرامیک پرسلان بیشتر و متنوع تر از سرامیک معمولی است. بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد.

مصالح نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت طراح و مجری نما لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید