سه راه برای اختراع مجدد اجرای نما خود

سرامیک های نما از نظر ظاهری به سه دسته : طرح سنگ آنتیک، طرح سنگ و طرح آجر تقسیم می شوند. و معماران به دلیل انعطاف پذیری و پتانسیل طراحی نامحدود سرامیک نما، پایه ی طراحی خود را این نوع سرامیک قرار میدهند. نمای آجری یکی از هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی است که از دیرباز همواره مورد توجه معماران قرار گرفته و یکی از مولفههای شناسایی بناهای ایرانی در جهان به شمار میرود. تا قبل از دوران قاجار و سفر اشرافزادههای ایرانی به کشورهای اروپایی، همه خانهها به روشهای سنتی ساخته میشد. اگر احتیاج به آشنایی کامل با کاشی و سرامیک دارید، پیشنهاد میکنیم مطلب “10 نکته مهم که باید قبل از خرید کاشی سرامیک بدانید” را مطالعه کنید. اگر به دنبال خرید ورق کامپوزیت ارزان قیمت هستید به لیست قیمت ورق کامپوزیت ارزان مراجعه کنید. نماي ساختمان در تعريف و شكل دهي شهر نقش بسيار مهمي ايفا مي کند، بنابراین در نماي ساختمانها بايد به مساله همگوني نماي شهري توجه بسياري داشت، زيرا اگر نماي هر ساختمان را بيتوجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمانهاي همجوار طراحي كنيم، ناهمگوني غير قابل جبراني را در سطح شهر رواج مي دهيم و با اين عمل، بي هويتي و تضاد شهري ناخواسته نصاب نمای خشک گسترش مي یابد. ​Content was gen᠎erat​ed  by behsaznama Con te᠎nt G᠎ener at​or D emov​ersion!

سرامیک پرسلانی

میانگین سطح جذب آب 0.04% (با رعایت استاندارد ISO 10545.3) بنابراین در برابر اکثر عناصر مقاوم است. در این روش تکه سنگی را بهصورت هرم ناقص، برش میدهند سطح قاعده را با چسب مخصوص به پشت سنگ پلاک میچسبانند پس از خشک شدن و اتصال کامل دو سنگ به همدیگر، سنگ پلاک را بر روی دیوار نصب میکنند. در واقع وظیفه برآورده ساختن مجموعه سه جزئی نیازهای مربوط به استحکام ، آب بندی و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال بر آورده می شد که به طور خلاصه بر طبق ظرفیت تحمل بار و محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شد. نمای سرامیکی از یک طرف به دلیل مزیای زیادی که دارند می توانند جایگزین نماهای دیگر شوند. علاوه بر این ، روکش صفحه باران یک لایه محافظ دیگر در برابر تراکم و نفوذ آب و همچنین کمک به کاهش ظاهر ترک ها و شکاف ها در ساختمان است ، زیرا تغییرات دمایی کمتری را متحمل می شود. از طرف دیگر به دلیل سبکی، سرعت اجرای بالا و قابلیت تعویض در کاهش هزینه ها تاثیر زیادی دارند. انتخاب نمونه سرامیک نما بهمراه دیتیل اجرایی نصب خشک خود یک امر تخصصی می باشد که لازم هست از مشاورینی که در این زمانه فعالیت دارند کمک گرفته شود.

روش اجرای نمای خشک

علاوه بر این، سرامیک نما تمام مزایای مورد انتظار از یک مصالح ساختمانی پایدار را ارائه می دهد: ساخته شده از مواد خام طبیعی خاک رس، عاری از فلزات سنگین و سایر افزودنی های مضر، سرامیک آجر نمای عایق حرارت، آتش و صدای بهینه ای را ارائه می دهد و عایق خوبی است. وزن پنلهای سرامیک نما نصف وزن سایر سرامیک ها است، که باعث میشود فشار کمتری بر ساختمان و فرآیند نصب وارد شود. شما همچنین میتوانید پنلهای سرامیکی را روی هر پایهای، از جمله سقفها، نصب کنید. چه توجه اصلی شما صرفه جویی در هزینه باشد چه تمرکز بر طراحی، نماهای سرامیکی طیف گسترده ای از مزایا را برای سازندگان و معماران ارائه می دهد. که این امر برای سازندگان و معمارانی که قصد ارائه خدمات خود با توجه به زیبایی شناسی، کارایی اقتصادی و پایداری هستند، حق انتخاب های گسترده ای به همراه دارد. نسبت به خود مصالح بیرونی نما و بخش سفت کاری موجود، ملاحظه میگردد که با گذشت زمان کمی، سنگها جدا شده و حتی اسکوپهای سیمی نیز از افتادن آنجلوگیری نمیکند. انتخاب چسب مناسب برای اجرای نما با توجه به خصوصیات مصالح مورد استفاده صورت می گیرد. This post w as gen erat ed by G᠎SA Con​te᠎nt Gen erat᠎or Dem over​sion!

از رنگ و نوع لعاب مورد نظر گرفته تا طرح های خاص مختلف، امروزه تقریباً هر ایده ی طراحی را میتوان به لطف قابلیتهای فنی مدرن برآورده کرد. طرح و نمای مورد نظر شما در سرامیک خشک چیست؟ اکثر مشتری ها برای سرامیک نما، طرح متمایز و جذابی را می خواهند که در معرض زمان و آب و هوا با کمترین تعمیر و نگهداری زیبایی خود را حفظ کند. سرامیک نما، متریالی مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است. در کنار اجرای یک طراحی زیبا، نورپردازی نما نیز می تواند به زیبایی هرچه تمام تر نمای ساختمان و نمای خانه کمک کند. علاوه بر این، تهویه عقب یک آب و هوای داخلی متعادل و سالم را تضمین می کند و به طور مثبت به بحث کلی حفاظت از آب و هوا کمک می کند. لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده (کاشی، آجر و..) و زیرسازی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید