سه نکته برای استفاده از نمای خشک برای رها کردن رقابت خود در غبار

در این دسته سیستم های نصب خشک سرامیک، قسمتی از بست های نگهدارنده سرامیک نمای خشک، در نما قابل مشاهده است. وجود این اختلاف سایز در طول لامل ها به این خاطر بوده که بیشتر بار شیشه بر روی لامل های عمودی (مولیون) خواهد بود، اما در افق دید بعضی از طراحان و آرشیتکت ها و به دلیل بالا رفتن سطح زیبایی بصری نما از داخل ، اندازه طولی ترنسم و مولیون را با یکدیگر برابر در نظر می گیرند که این بسته به ظرافت در طراحی نما و معماری می باشد. در این روش Spacerهای شیشه به شکل U در آمده تا مانند پازل روی وادار های آلومینیومی که روی لامل قرار دارند توسط لقمه های مخصوص فلزی glass holder فیکس شوند ، همچنین فواصل خالی بین شیشه ها توسط چسب های مخصوص سیلیکونی پوشانده خواهد شد. در این سیستم شیشه درون کاسِت ها فیکس می شود و کاست ها با پیچ یا پرچ به ترنسم و مولیون فیکس شده و به جهت عایق شدن در آنها از لاستیک های EPDM و چسب های مخصوص سیلیکونی استفاده می شود. Post w​as created with behsaznama C᠎ontent​ Gen᠎er ator D emover​si​on!

بالا 3 روش خرید کرتین وال استفاده شده

این چسب ها این قابلیت استفاده بر سطوح مختلف سیمانی و گچی و سنگی و حتی سرامیک و کاشی را دارد و این امکان را ایجاد می کند که بدون جدا کردن کاشی و سرامیک قبلی سرامیک جدید را نصب کنید. چرا که آنها از این طریق آزادی عمل بیشتری دارند و به راحتی میتوانند ایدههای خود را اجرا کنند. لازم به ذکر است که در اجرای سیستم های نمای کرتین وال ، به طور معمول ترنسم (لامل افقی) در سایز طولی کوچکتری نسبت به مولیون (لامل عمودی) ارائه می شود اما می بایستی که عرض لامل ها با یکدیگر برابر باشند. در نمای کرتین وال، لامل ها در دو بخش افقی و عمودی ارائه می شوند. شایان ذکر است در طراحی برخی شرکت های تولید کننده پروفیل های آلومینیومی امکان تبدیل هر یک از مدول ها به بازشوی مخفی تنها با اضافه کردن یراق آلات لازم امکان پذیر بوده و نیازی به تولید مجدد این بازشو ها نیست. سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

8 نکته برای کرتین وال موفقیت

سپس عایق حرارتی که در بالا بیان نمودیم نصب شده و پس از اعمال فضای خالی، پروفیل های عمودی توسط پرچ بر روی صفحات L شکل نصب می­شوند. سرامیک نام گروهی خاک های شکل گرفته ای است که ، در گرمای 900 تا 2000 درجه پخته شده و شکننده باشند. کیفیت سرامیک را مواد اولیه، درجه بندی، لعاب دهی و پرداخت نهایی آنها تعیین میکند. به این ترتیب، وزن وارد شده حاصل از نصب شیشهها بر ساختمان کاهش پیدا میکند. این سیستم در انواع نماهای فریم لس کرتن وال به عنوان یکی از روش های با استحکام بالا و مورد اطمینان شناخته شده و با توجه این که در این سیستم شیشه ها در کارخانه تولید شیشه بر روی فریم های آلومینیومی آماده شده متصل و به صورت پنل های آماده در محل پروژه بر روی مدول های تشکیل شده توسط لامل های افقی و عمودی نصب می شود، به لحاظ تسریع در اجرای نمای کرتین وال نیز نقش بسزایی دارد.  This da​ta was gen er​ated wi᠎th behsaznama Con᠎tent Generator  DEMO​!

ی ساختمان با سرامیک صحبت کنیم. درباره کرتین وال و آن نیازمند Google|تفاوت بین کرتین وال و Serps|The Dying کرتین وال And چگونه میتوان اجتناب آن}

لامل های افقی “ترنسم” و لامل های عمودی “مولیون” نام دارند. در این زمینه می توان از پروژه برج شهران تبریز نام برد که توسط شرکت اکوآرک اجرا شده است. از مزایای این شیشه می توان سهولت در نگه داری و نظافت و همچنین سرعت نصب بالا (به علت آزادی استفاده از سیستم یونیتایز “Unitized system” ) اشاره کرد. در روش نمای کرتین وال شیشه ای فریم لس اگر به سطح شیشه بنگریم شاهد یک سطح یکدست خواهیم بود اما فریم های شیشه به شکل سایه از زیر شیشه مشخص خواهد بود. در این مقاله می خواهیم درباره اجرای نمای ساختمان با سرامیک صحبت کنیم. اگر برای ساختمان خود هنوز متریال خاصی در نظر نگرفته اید با خواندن این مقاله حتما به گزینه اجرای نما ساختمان خود با سرامیک نیز فکر خواهید کرد. از آنان در کف مکان های گوناگون یک ساختمان بیشتر استفاده می نمایند؛ ولی سرامیک هایی طراحی شده اند که می شود با آن نمای ساختمان را هم با آن پوشاند. انواع سرامیک کف طرح سنگ با قابلیت هماهنگی راحت با دیوار پوش و دیگر عناصر محیط در دکوراسیون داخلی بسیار طرفدار دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای خشک ساختمان لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید