شایعترین اشتباهات مردم با اجرای نمای خشک آجر میکنند

برای نصب و اتصال عایق حرارتی بهصورت مستقیم لایهای از عایق حرارتی را بهوسیله اتصالات مکانیکی یا چسب زیر کار متصل میکنند. در واقع برای قرار دادن این نما، از اتصالات مخصوص و چهارچوبهای فلزی استفاده میکنند. برای نمای آجری باید از آجری که برای نماسازی تهیه میشود، استفاده نمود. برای مسیرهای تاسیسات می توان به راحتی شیار عمودی و سوراخکاری در دیوارها اجرا نمود. به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. سیستم های ماسا (سیستم نصب مشهود ماسا)برای سنگ های طبیعی قابل اجرا است. با ظهور مدرنیسم در معماری استفاده از مصالح پیشرفته بیش از پیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و استفاده از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از اصلیترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی تمام شهر های کشور مبدل گردیده است. یکی دیگر از مواردی که باعث شده که در بسیاری از سازه ها از این متریال استفاده برده شود سهولت در نصب آن است. This has been gener ated with the ​help of behsaznama Content Gen er ator  DE MO.

دیتیل اجرای نمای خشک

برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. برای پوشش دهی این قطعات بهتر از یک پرایمر زینک ریچ برای آغاز کار استفاده کنید و سپس از انواع رنگ نمای ساختمان رایج آلکیدی، پلی وینیل و بسیاری از ترکیبات آلی دیگر استفاده کنید. رنگ های آکریلیک غالباً به سه دسته ترکیبات پایه آب، لاتکس و همچنین رنگ های پایه حلال آلی تقسیم بندی می شوند. در زمان اعمال دارای بوی نسبتاً قوی هستند که به دلیل وجود ترکیبات آلی voc می باشد لذا وجود تهویه مطبوع حین رنگ آمیزی فوقالعاده اهمیت دارد. اینکه این ترکیبات رنگی چقدر قدرت پوشش دهی دارند و آیا می توانند هزینه های مرتبط با خرید ما را کاهش دهند؟ هر چقدر حجم نمای ساختمان بیشتر باشد, در نتیجه هزینه بیشتری هم باید برای تهیه مصالح و اجرای آن صرف گردد. سیستم نمای خشک نمایان: در سیستم نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. این احتمال وجود دارد که به دلیل استفاده از بست و پین در پشت سنگ، سنگ مورد نظر شکسته شود. Th​is ᠎po st has be᠎en wri tt en ᠎with behsaznama Con te​nt G enerat​or D em ov᠎ersi on.

همچنین وجود فاصله هوایی پشت کاشی سرامیکی عملکرد اکوستیکی خوبی بوجود می آورد. رنگ نمای ساختمان سیلیکون استحکام بالایی در تغییرات آب و هوایی و همچنين تابش مستقیم نور خورشید دارند. ویژگی های ورق کامپوزیت در نمای ساختمان و نمای خشک به شرح زیر است. بنابراین در مرحله ی اول اگر می خواهید که قدرت پوشش دهی رنگ نمای ساختمان را افزایش دهید بهتر است یک آماده سازی اساسی بر روی سطح بستر انجام دهید که می تواند شامل حذف و پاکسازی ناخالصی ها، استفاده از دستگاه های سنباده زنی سطوح بتنی و حتی شستشوی آن ها از هرگونه آلودگی های روغنی باشد. لایه های رنگ نما باید در مراحل عملیات های سایشی که غالباً در مراحل تمیزکاری رخ می دهند مستحکم باشند و از روی سطوح جدا و یا پوسته نشوند. این مراحل را می توانند با توجه به نوع رنگ مصرفی و غلظت آن بوسیله قلم مو، غلتکهای رنگ آمیزی و یا حتی پمپ های بادی (پیستوله) اجرا نمایند.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

نمای خشک چه نوع نمایی است؟ بسیاری از رنگ ها ممکن است تحت تأثیر نور خورشید آن ظاهر مناسب و جذاب و به نوعی چشم نواز خود را از دست بدهند. البته ممکن است عوامل محیطی به حدی مخرب باشد که نتوان سد راه آن ها شد. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد. چرا که رنگ های مات می توانند این براقیت بیش از حد را در زیر نور آفتاب خنثی کنند. رنگ نماباید این قابلیت را داشته باشد که در برابر بارش باران و به نوعی رطوبت بیش از حد نفوذ ناپذیر باشد. این عنصر اصلی ساختمان، همیشه با طبیعت سازگار بوده و برای تولید آن نیاز به انواع مواد شیمیایی سمی نمی باشد. اکثر افراد و خریداران تنها به معیارهای تزئینی و زیبایی پوشش رنگ نمای ساختمان توجه می کنند و دیگر المان ها و پارامترهای مهم و حیاتی آن را در نظر نمی گیرند. یک محله با تعدادی ساختمان آجری حسی از اصالت و گرما را در افراد ایجاد می­کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید