شش اضافی جالب ابزار برای نمای خشک

انواع مختلف دیگری از سرامیک نما وجود دارد که از جمله آنها می توان به طرح مستطیلی و طرح شش ضلعی اشاره کرد. اگرچه انواع گوناگون شیشههایی ساخته شدهاند که جاذب حرارت بوده و از ورود تابش خورشید به داخل جلوگیری میکنند، و یا شیشههای دو جدارهای وجود دارند که مقاومت هدایت حرارتی بهتری نسبت به شیشههای یک جداره دارند، اما با این حال هنوز هم نماهای شیشهای نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارای ضریب هدایت حرارتی زیاد بوده و باعث اتلاف حرارت زیاد میشوند. چسب های سرامیکی در دو نوع پودری و خمیری تولید می شوند که نوع خمیری از خاصیت چسبندگی بالاتری برخوردار است. اگر می خواهید سرامیک را در مناطق سردسیر و با رطوبت بالا استفاده کنید باید از نوع فول بادی استفاده کنید. از مزایای این سرامیک می توان به مقاومت و پایداری بیشتر آن نسبت به سایر مدل های دیگر اشاره کرد. از دیگر مزیت های این نما این است که در صورت خرابی قسمتی از آن می توان آن بخش را جدا کرد و یک قطعه سالم جایگزین نمود. کلید این مشکل، استفاده از کامپوزیتها است. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند و این یکی از مزیتهای کامپوزیتها محسوب میشود، از مزایای دیگر کامپوزیتها میتوان سبک بودن، سهولت در مونتاژ، تعمیر و نگهداری را نام برد.

در مناطق سرد سیر از سرامیک های فول بادی استفاده کنید.

نمای خشک اچ پی ال با حدود 11 کیلوگرم در هر متر مربع، بین سبک ترین نماها قرار دارد. ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. از آنجا که نمای ساختمان به عنوان اولین المانی است که بیننده آن را مشاهده می کند انتخاب طرح و متریال مناسب در آن از اهمیت بالایی یرخوردار است. توجه به این ویژگی به خصوص برای ساختمانهایی که در شهرهای بزرگ صنعتی و تجاری و یا در کنار مسیر گذراصلی واقع شدهاند از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد. نمای ساختمان به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط جوی (باران، یخبندان، آفتاب و آلایندهها) از اهمیت خاصی برخوردار است. در مناطق سرد سیر از سرامیک های فول بادی استفاده کنید. نفوذ آب به پشت سنگ ها و یخ زدن آن در فصول سرد که باعث خارج شدن سنگ از جای خودش میشود .

 Th is w as g​enerated  with t he help of behsaznama  Conte nt Gen​erat or Dem​ov᠎ersi᠎on​.

با این حال ، نمونه های جذاب تر نیز قطعا وجود دارند.

متریال چوب پلاست، یک مزیت بسیار بزرگ دارد و آن محافظت از ساختمان در برابر تغییر درجه دماست؛ نمای ساختمان چوبی که با پروفیل چوب پلاستیک اجرا شده است، به خوبی از نفوذ سرما یا گرما جلوگیری خواهد کرد. نمونههای مختلف سرامیک طرح سنگ علاوه بر نقش بسزایی که در زیبایی و دکوراسیون ساختمان داشته، با ویژگیهای نفوذ ناپذیری آب، رطوبت و دیگر آلودگیهای محیط و همین طور مقاومت بالا در برابر ضربه همراه است. چسب های سرامیک علاوه بر راحتی در استفاده تاثیر زیادی در ایجاد ظرافت و زیبایی بیشتر کار دارد. چرا که هم نخاله های حاصل از این کار زیاد خواهد بود و هم اینکه امکان شکسته شدن سرامیک ها در حین اجرای نمای سرامیکی وجود دارد. با این حال ، نمونه های جذاب تر نیز قطعا وجود دارند. هدف اصلی برند پالرمو، تولید سرامیک های پرسالن در کیفیت جهانی و در ابعاد بزرگ و اسلب است که در انواع زیر به بازار سرامیک ایران عرضه شد. فروش انواع سرامیک طرح سنگ در بازار ها به طرق مختلفی انجام می شود که در این مقاله به بیان شان می پردازیم. سرامیک ها اغلب به صورت رنگ های یک دست در بازار موجود هستند و ترکیب آنها در نما، زیبایی و جلوه خاصی به ساختمان می بخشد.

نه آجر بلکه سرامیک است.

یک سیستم نمای موفق، نمایی است که زیبایی و بهرهوری انرژی را باهم داشته باشد. مقاومت بالای این نما در برابر خوردگی سبب می شود زیبایی ظاهری آن برای مدت زمان طولانی حفظ شود. با توجه به اینکه طولانی شدن در بهرهبرداری از هر پروژه ساختمانی میتواند عامل افزایش هزینهها و افت ارزش پول شود، لذا سرعت در اجرای نما بسیار مؤثر خواهد بود. همچنین از ثبات رنگ در مدت زمان طولانی برخوردار است. هنگام انتخاب رولپلاک برای نما از ارزش آنها یک عنصر تعیین کننده نیست. اما هنگامی که از نزدیک آنها را می بینید متوجه می شوید که این نما نه آجر بلکه سرامیک است. سرامیک یکی از مصالح ساختمانی است که کاربرد های مختلفی دارد ، سرامیک هم در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و هم در داخل ساختمان به عنوان نمای داخلی . استفاده از نمای سرامیکی جهت افزایش ایمنی و عایق کردن ساختمان در برابر حرارت، کاهش وزن ساختمان و کاهش مصرف مصالح ساختمانی پرکاربرد است.

من نمی خواهم این زمان زیادی را صرف سرامیک پرسلانی کنم. در مورد شما چطور؟

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از طرح نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید