طرفداران و معایب قیمت اجرای نمای خشک

جهت خرید انواع پودر بندکشی رنگی آجر از جمله: پودر بند کشی مشکی، سفید، قهوه ای، زرد و… مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. قیمت نمای خشک سرامیک بستگی به به نوع نمایی است که انتخاب می کنید. سرامیک خشک که از آن تحت عنوان سرامیک پرسلانی نیز یاد می شود، یکی از کاربردی ترین مصالحی است که در اجرای نما خشک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. ᠎This  post h​as  be en done  by behsaznama Conte nt  Generator DE MO !

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

شروع بندکشی باید ۲۴ ساعت بعد از اتمام نصب آجر نما باشد. برای اجرای این عملیات، ابتدا باید محل مورد نظر را کاملا تمیز کنید و پیش از شروع کار آن جا را آبپاشی و مرطوب نمایید. می توانید از طریق فروشگاه آجر آنلاین اقدام نمایید. در این صفحه از وبسایت آجر آنلاین قصد داریم با بیان نکاتی درباره ملات مناسب و نحوه بندکشی آجر نسوز راهنمای شما در این زمینه باشیم. و نحوه بند کشی آجر نما را مشاهده کنید، بنابراین فیلم آموزش بندکشی آجر نما را از دست ندهید. با این ترکیب می توان درزهای خالی بین آجرها را با استفاده از ابزار بندکشی آجر که شامل: قلم بندکشی آجر یا دستگاه بندکشی آجر نما است، پر کرد. دقت کنید روش بندکشی آجر نما به این صورت است که ابتدا بندهای افقی و سپس بندهای عمودی، بندکشی می شوند. مقاومت آن به اسید خوردگی و پرتوهای فرابنفش بدین معنی است که ظاهر زیبای آن با وجود تابش مستقیم نورخورشید در طول زمان دست نخورده باقی می ماند. به دلیل عدم وجود فضای خالی در ساختار سرامیک خشک، این ماده در مقابل نفوذ عوامل خارجی به خصوص رطوبت مقاوم است. Th is article was do​ne by behsaznama C ontent Generat​or DEMO .

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

روش های متفاوت و مختلفی برای اجرای نمای آجری وجود دارد . مقاومت پودر بندکشی: پودر بند کشی آجر با سیمان سفید مقاومت خوبی در برابر رطوبت محیط و آب های نزولی دارد و بر خلاف سایر مصالح بندکشی آجر نما یا ملات بندکشی، دچار انقباض و ترک نمی شود. زمان مناسب بندکشی: از بندکشی دیوار آجری در زمان یخبندان پرهیز کنید؛ چرا که بهترین دما برای این کار بین ۵ تا ۳۵ درجه است. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. سطحی که سنگ تراورتن خود را نصب می کنید باید صاف و تمیز باشد، پس برای آماده کردن آن زمان صرف کنید. سعی کنید چند هفته بعد از آجرکاری دیوار اقدام به بند کشی آجر نما کنید. اگر برای ضد آب کردن آجر نما از رزین استفاده می کنید، باید نما را کاملا خشک کنید. امروزه برای ایمن تر کردن نما , کاهش زمان اجرا , کیفیت بالاتر و صرفه جویی در مصرف آب , کلیک کنید از روش های نصب خشک استفاده می شود که تا حدی جایگزین روش های سنتی شده اند. اجرای نمای سنگ خشک : روش های مدرن نما سازی به روش خشک، برای اولین بار در دهه ۷۰ میلادی در آمریکا با نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های بلند مرتبه طراحی و اجرا شد. Th​is da ta has ​been w​ritten  by behsaznama C ontent Gen​er​at or DEMO!

متریال نمای خشک

نصب سریع و راحت، پایین آمدن هزینه ی نمای ساختمان ها، صرفه جویی در زمان اجرای پروژه ها خصوصا پروژه های بلند مدت از دیگر مزیت های مهم سرامیک نما خشک است. هر دوی این سرامیک های پرسلانی برای کاربردهای اداری، تجاری و مسکونی مناسب هستند. این نوع مصالح در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد. از یک سو، استفاده از جریان هوای طبیعی در فضای بین نمای خارجی وجداره سازه، مقاومت آن را در برابر تبادل حرارتی بالا می برد و از سوی دیگر امکان استفاده از عایقهای صوتی و حرارتی در جداره خارجی سازه، این نما را عایق حرارتی و صوتی مناسبی برای ساختمان می کند. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته میشود. بند کشی آجر نما با سیمان سفید در نماهای داخلی بیشترین کاربرد را دارد که متناسب با رنگ آجر فضای زیبایی را ایجاد می کند. نمای خشک از لایه های متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان می شود که همه لایه ها به وسیله سازه های فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید