طرفداران و معایب نمای خشک در ایران

با وجود همگانی بودن امکان کاربرد این نوع نما در اقلیمهای مختلف، اما سازگاری آن با محیط اطراف، بسیار ایدهآل است. این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد. هر دوی این سرامیک های پرسلانی برای کاربردهای اداری، تجاری و مسکونی مناسب هستند. قیمت اجرای سرامیک نمای خشک پرسلانی چیست: در کل حدوداً ۸ روش نصب سرامیک خشک داریم که هر کدام بسته به نوع ساختمان شما انتخاب می شود و باید محاسبه و سپس قیمت دقیق مشخص شود. در این روش سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که درپشت سرامیک شیار ایجاد شده قرار میگیرد . سپس با استفاده از پیچ و مهره یا پرچ کاری، ورق آلومینیوم به شاسی کشی فولادی اتصال داده میشود. 4- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. این نوع نما طبق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می گردد. Th᠎is da ta has been gen er᠎at᠎ed wi th the ​help  of G SA C onte​nt Generator D emover​sion .

پاسخ داده شد: بیشترین سوالات در مورد نما خشک

نمای سرامیک خشک نمایی است که امروزه در سراسر کشور برای ساختمان های تا حدودی بلند مرتبه مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز کاربرد آن در حال افزایش است. این نوع مصالح در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد. سیستم های فایبرسمنت دربرابر عوامل جوی مقاوم هستند. نمای خشک سرامیک در برابر حرارت و آتشسوزی مقاوم بوده و با نصب سریع و راحت باعث پایین آمدن هزینه اجرای نمای خشک و صرفهجویی در زمان اجرای پروژه و مناسب بودن قیمت سرامیک خشک نما میشود. نصب سریع و راحت، پایین آمدن هزینه ی نمای ساختمان ها، صرفه جویی در زمان اجرای پروژه ها خصوصا پروژه های بلند مدت از دیگر مزیت های مهم سرامیک نما خشک است. روی هزینه اجرای نمای خشک تاثیرگذار هستند. در گذشته نهچندان دور استفاده از قیرگونی چندلایه برای ایزولاسیون سطح کرسی فراگیری بیشتری داشت؛ اما در سالهای اخیر این عمل به کمک ایزوگام که بافتی همگنتر و مطمئنتر و همچنین اجرای ساده و سریعتر را به دست میدهد، انجام میپذیرد. برای مثال تأکید بر آببندی درزها در هنگام اجرای این شیوه در مناطق پرباران و مرطوب، نسبت به نواحی خشک، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

This  post was written ​by behsaznama Conte᠎nt  G enerator ᠎DEMO !

سرامیک پرسلانی خشک مجوف: این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم نمای سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالا است. علاوه بر حفظ ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، این نوع نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی نیز ثوبت رنگ خود را حفظ می کند. در برابر عوامل جوی نیاز به تمیزکردن یا پوشش های دوره ای ندارند. استفاده از نماي صلب سنگین مانند نماي چسبانده شده سنگی یا آجري، فقط در سازههایی با سیستم باربر جانبی صلب نظیر دیوار برشی یا مهاربند مجاز است و استفاده از آنها در نماي سازههاي با سیستم انعطاف پذیر مانند قاب خمشی توصیه نمیشود و در صورت استفاده باید کفایت آن با محاسبات دقیق اثبات شود. در انتها بار دیگر بر لزوم انتخاب هوشمندانه انواع نمای خشک در ایران با تناسب در اجرای آن تأکید میشود.

به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. بندها می توانند باز یا بسته باشند. هماهنگی متریال مصرفی با مصالح زیرساخت، بهنحوی که به لحاظ شیمیایی همخوانی داشته و به فرسایش یا خوردگی مواد، منجر نشود. در پایان فاز اولیه کارفرما و معمار و مشاور معماری به این نتیجه رسیدند که با دیتیل مناسب طراحی شده و محاسبات صورت گرفته میتوان با اطمینان از متریال بتن پریکست استفاده نمود و لذا فاز دو به سمت استفاده از این متریال در ترکیب با کرتین وال سوق پیدا کرد. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. به گزارش کاشی لند به نقل از اخبار ساختمان، نمای سرامیک خشک امروزه به عنوان جدیدترین نمای ساختمان ها شناخته می شود و سرامیک خشک از آن دست مصالح ساختمانی مدرن و جدیدی است که در صنعت سازه و ساختمان ظهور کرده و زمینه ساز تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان شده است. اگر جویای قیمت اجرای نمای خشک هستید، باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت اجرای این نمای مدرن با در نظر گرفتن مزایای نمای خشک بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دتایل اجرای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید