علائم هشدار در پوشاک که باید بدانید

کوچه برلن یکی از قدیمیترین مراکز تولید و توزیع پوشاک در تهران است.کوچه برلن علاوه بر مغازههای مختلف فروش پوشاک مغازهها و پاساژهای متعددی برای فروش مانتو نیز دارد. آیا منظور تولیدی لباس زنانه در تهران است یا نه، به دنبال یک تولیدی لباس مردانه هستیم؟ در مقاله پیشرو تمام آنچه از بازارها و مراکز خرید تهران لازم است بدانید را گنجاندهایم. تنوع بسیار زیاد مانتوها در خیابان جمهوری و دسترسی راحت، آن را در زمره مهمترین مراکز خرید مانتو در تهران قرار داده است.از طریق خط بی آر تی راهآهن – ولیعصر و یا حتی مترو تئاتر شهر به راحتی میتوان به پاساژ شانزلیزه مراجعه کرد. با خط بی آر تی راهآهن – تجریش بهراحتی از جنوب و مرکز تهران میتوانید سری به پاساژ قائم بزنید. یادتان نرود که حتی اگر خرید خاصی هم ندارید، باز هم به بازارهای قدیمی تهران سری بزنید. بازار پارچه مولوی همیشه معروف بوده و هرکس دنبال خرید پارچه یا پرده بود اولین انتخابش خیابان مولوی بود. اگر از دوستداران گلوگیاه هستید، قطعا بدتان نمیآید که ابزارآلات باغبانی، خاک، کود، گلدان، بذر و هرچیزی که مربوط به نگهداری گلوگیاه میشود یکجا و در یک بازار در دسترستان باشد. شاید فکر کنید که در شمال شهر خرید مانتو دخترانه ارزان و باقیمت مناسب کار سختی باشد، در این صورت حتماً سری به پاساژ قائم بزنید.از خرید مانتو ترک و اسپرت گرفته تا خرید مانتوهای مجلسی و شیک همه را با هم یکجا در میدان تجریش میابید.علاوه بر پاساژ قائم حدفاصل میدان تجریش تا میدان قدس نیز فروشگاههای مانتوفروشی متعددی قرار دارند.اصالت فروشگاهها و مغازههای این پاساژ بر کسی پوشیده نیست.  Data has be᠎en c​reated  by pushakkade Con​te nt G᠎ener ator ᠎DE MO.

این بازار مکان خوبی برای عمدهفروشی گل است.

تنوع رنگ و طرح و کیفیت را یکجا در میدان هفتتیر میتوان یافت.کمتر کسی است که با مراجعه به میدان هفتتیر و فروشگاههای آن دستخالی به خانه برگردد. دسترسی به نظام آباد از طریق مترو، ایستگاه سبلان امکانپذیر است. خط یک مترو تهران ایستگاه هفتتیر دقیقاً در مرکز فروشگاهها و مغازههای هفتتیر است.هفتتیر از دیرباز مرکز مراجعه بانوان برای خرید مانتو است. مرکز خرید سانا: این مرکز خرید در بلوار اندرزگو واقع شده و از طریق اتوبان های امام علی (ع)، صدر، نیایش و صیاد شیرازی قابل دسترس می باشد. در واقع میتوان گفت که از نظر قیمت، هیچ مرکز خرید دیگری در تهران توانایی رقابت با بازار بزرگ را نداشته و ندارد. خرید در منطقه غرب، معمولا در پاساژها رایجتر است. این بازار مکان خوبی برای عمدهفروشی گل است. اگر با ماشین شخصی به تهران میروید و بدتان نمیآید قیمت و مدل خودروها را در یک بازار بزرگ بررسی کنید، بهتر است سری به جمعه بازارهای ماشین تهران بزنید. طبقه ششم این مجتمع به رستوران ملل اختصاص یافته است. این مرکز خرید از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و در 17 طبقه ساخته شده است و به فروشگاههای متنوع، واحدهای اداری، رستوران و کافیشاپ و پارکینگ عمومی اختصاص دارد.  Th is was g​ener ated  by pushakkade C​onte​nt G enerator​ D᠎emover si on!

تنها عیبی که به این مرکز خرید وارد است شلوغی زیاد و قرار داشتن در محدوده طرح ترافیک است. این سوال خیلی از شما قبل از خرید لباس با قیمت مناسب است. می توانید برای یک خرید کلی و خانوادگی به میلاد نور بیایید و با هزینه های مناسب خرید خود را انجام دهید. بازارها و مراکز خرید تهران برای عاشقان خرید، مکانهای رویایی و دوستداشتنیای هستند، تاحدی که ممکن است چند روز از سفر خود به پایتخت را به خرید و گشتوگذار در این بازارها اختصاص دهند! میدان هفتتیر نام خود را در لیست مراجعه بانوان برای خرید ثبت کرده است.میدان هفتتیر در مرکز تهران نیازهای بانوان برای خرید مانتو را مرتفع کرده است. مراکز خرید و پاساژ های بسیاری در غرب تهران واقعشدهاند اما گیشا را بهعنوان مرکز خرید پوشاک زنان و خصوصاً مانتو میتوان ردهبندی کرد. گرچه تعداد مغازهها و فروشگاههای مانتو در این مرکز خرید زیاد نیست اما برای خرید مانتو مجلسی شیک در غرب میتوان به آن مراجعه کرد.از مزایای این مرکز خرید، تفریحی بودن آن است.

اگر بخواهیم دقیق بگوییم که چه کالاهای در این مرکز خرید موجود است، باید بگوییم که این بازار بیش از همه، پوشاک بانوان دارد؛ زیرا عمده کالاهای موجود در مرکز خرید ونک شامل جواهرات و زیور آلات، مانتو، لباس زیر، ست ورزشی، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لباس مجلسی می شود. پاساژ قائم از دیرباز یکی از مراکز خرید پوشاک بانوان در شمال تهران محسوب میشده است.راههای دسترسی زیادی به میدان تجریش و پاساژ قائم یکی دیگر از مزایای آن است. بیشک میدان تجریش بالأخص پاساژ قائم در شمال تهران محل مناسبی برای خرید مانتو است. خرید مانتو ترک، خرید مانتو مجلسی شیک و حتی مانتو اسپرت در میدان هفتتیر امری طبیعی محسوب میشود. در خیابان ظفر به دنبال مدل­های لباس مجلسی ۲۰۲۰ باشید. برای هر کالایی که فکرش را بکنید قطعا بازاری در تهران وجود دارد و کافیست شما نامونشان آن را بلد باشید تا یکراست به سراغش بروید و آنچه نیاز دارید را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت تهیه کنید. در این پاساژ اغلب لوازم مورد نیاز برای زنان از جمله لباس مجلسی، مانتو، کیف و کفش، لوازم آرایش، بدلیجات و لباس راحتی در دسترس است. همچنین بدیهی است با توجه به محله ای که این فروشگاه در آن واقع شده است، قیمت لباس هایی که در آن جا می توان پیدا کرد نیز بالاست.

انتخاب خوب خرید پوشاک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید