فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه اتصالات نمای خشک افزایش دهید

از مزایای بسیار مهم سرامیک نما هستند. شهبازی با استناد به کتیبهای که در دیوار آن قرار گرفته برج زندان سلیمان را آرامگاه کمبوجیه میپنداشتند که جسد وی را داریوش بزرگ پس از مرگ از سوریه به پاسارگاد آوردهاست و در این ساختمان قرار دادهاست. پس از دوره اشکانی، دوره ساسانی در تنگ بلاغی دارای آثار ارزشمندی میباشد که توسط هیئت مشترک ایران – لهستان مورد کاوش باستانشناسی قرار گرفت. در سال ۱۳۵۰ خورشیدی، پس از مطالعه و بررسی، سنگها به جای اصلی خود منتقل شدند. این طراحی ترکیبی از سنگ،شیشه و کامپوزیت است و بیشتر برای ساختمان های اداری و تجاری استفاده میشود.یکی از مزیت های این سبک در این است که از هر نوع متریالی میتوان استفاده کرد و محدودیت ندارد.با استفاده از طراحی های تلفیقی روی نما میتوانید زیبایی نمای خود را چند برابر کنید. سپس کلمپ ها روی ریل های آلومینیومی افقی نصب می شود. برای استفاده از رنگ کنیتکس ابتدا باید سطح نما را با استفاده از سیمان تراز کرد سپس از کنیتکس برای رنگ آمیزی نما استفاده کرد.یکی از مزیت های اصلی این رنگ در مقایسه با سایر نما ها این است که کنیتکس ترک نمیخورد. This da​ta h​as be᠎en cre at ed with G SA C onte nt Gen er at​or DEMO!

نابغه! چگونه برای فهمیدن اگر بهترین است واقعا اجرای نما را انجام دهید

برای پیچ و رولپلاک نما باید گروهی که کار را شروع میکند بداند چه نوع ابزاری را در کجا بکار ببرد. اگر به دنبال بهترین نوع سرامیک برای نمای ساختمان هستید، بهتر است قیمت ، نوع ساختمان ، رنگ و طرح آن را در نظر بگیرید. روش نمایان در اجرای نمای خشک ساختمان: در روش نمایان سرامیک های خشک توسط قطعاتی از جنس فولاد و استیل 304 به ریل های آلومینیومی وصل می شوند و حتما فاصله گذاری های مشخص بین آن ها لحاظ می شود. در سیستم نمای خشک نمایان بست هایی که سرامیک را نگه داشته اند قابل مشاهده هستند. اما در نمای خشک غیر مشهود بست ها مشاهده نمیشوند. باید در نظر داشت که در سیستم نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد.

نما های خشک

اسکوپ سنگ همچنین می تواند برای نصب سنگ نما روی هر زیر لایه مانند دیوار بتنی ، چوبی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). برخی از این نما به عنوان بهترین نوع سرامیک برای نمای ساختمان یاد می کنند. استفاده از سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بصری محاسن دیگری هم دارد. که در این فرایند از رزین روان کننده و مواد ضد اشعه ماوراء بنفش هم استفاده میشود. اتیکس نوعی عایق ساختمان است که از عواملی مثل رطوبت،حرارت و برودت جلوگیری میکند.عایق،مسلح کننده و پوشش نهایی از اجزاء این نما هستند. در این میان، مواردی نظیر انتخاب طراح و محاسبه هزینهها نیز، در نتیجه نهایی کار تاثیر گذار بوده است. هر طراح حرفه ای به خوبی می داند که اصلی ترین وظیفه ی یک معمار تلفیق زیبایی و کارایی به بهترین نحو ممکن می باشد. پلاستر سیمانی در واقع نقش زیرساز را دارد و کمک میکند تا مصالح آغشته به چسب، به نحو بهتری به دیوار بچسبد. سبب افزایش کارایی عایق حرارتی در مقایسه با نمای معمول می شود: نمای بیرونی از دیواره ساختمان جداست و همین امر سبب جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و برخورد مستقیم قطرات باران به دیوار ساختمان می شود و در واقع از ساختمان، همچون سری، در برابر عوامل جوی محافظت می کنند و به عنوان حایلی بین داخل و خارج ساختمان عمل می کند.  Data has ​been cre᠎at ed with the ​help of behsaznama Content Generator ᠎DEMO!

نانوی نما یک پوشش نامرئی است که از ساختمان در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن محافظت میکند. سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. از جمله این نماها اجرای سرامیک بروش خشک می باشد. از مزایای این روش میتوان به سرعت اجرای بالاتر نسبت به روش های دیگر. علاوه بر اینکه با استفاده از این طراحی زیبایی خاصی به ساختمان میبخشید بسته به متریالی که استفاده میکنید هزینه پایین تری نسبت به نما های کلاسیک پرداخت میکنید. شرکت نویان نما ارائه دهنده طراحی و اجرای سیستم های مدرن در نمای خشک می باشد و در کنار این خدمات به فروش قطعات نما نیز می پردازد. نمای مدرن از معماری مدرن سرچشمه گرفته و برخلاف نمای کلاسیک تزئینات در این نما حذف شده و عناصر شکل ساده تری دارند. تمامی نمونه هایی که از سرامیک آجری نام برده شد به جرات میتوان گفت که همه ی سلیقه های مختلف را پشتیبانی کرده و به راحتی میتوان سبک های معماری را با آن اجرا کرد از این رو کار بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون راحت کرده و ایده های جدیدی را برای همه ی مکان ها ازمنزل مسکونی تا ویلا، هتل، کافی شاپ ها، رستوان ها و حتی مکانهای مذهبی را میتوان با آن اجرا کرد. ᠎Po​st h​as been g᠎en​er at᠎ed by G᠎SA C​on᠎te᠎nt G enerator ​DE MO᠎.

نصاب نمای خشک مبانی توضیح داده شده است

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قطعات نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید