متریال نمای خشک و اثر مل گیبسون

ما در این مقاله به اختصار چند مزیت اجرای نمای خشک را برای شما بازگو خواهیم کرد. با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. در همین راستا سرامیک دیوار حیاط با داشتن طیف وسیع از طرح و نقش توانسته نظر افراد را به خود جلب نمایند. در همین راستا شرکت زیباآشیان صنعت با بیش از 12 سال سابقه و تجربه در اجرای نماهای مدرن و تولید یراق آلات آن، با در اختیار داشتن تیم های اجرایی کارآزموده و مهندسین مجرب، توانایی طراحی و اجرای اینگونه نماها را دارد. شرکت زیباآشیان صنعت، پیشرو در صنعت نمای ساختمان، به منظورایجاد سهولت در دسترسی به پروفیل ها و یراق آلات مختلف در این صنعت و عرضه و توزیع آنها، اقدام به تولید انواع قطعات فلزی از جنس آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه نموده است که مورد استفاده در اجرای انواع سیستم های نصب نمای خشک با متریال های مختلف از قبیل سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال و … این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد.  This data h as  be en wri​tt en with the he lp of GSA C​ontent  Gene rator DEMO.

استراتژی نهایی برای اجرای نمای خشک برای تغییر اجرای نمای خشک شما|اجرای نمای خشک آزمایش می‌خواهیم همه مطالعه از}

شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروزترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید. راه دوم برای شناسایی بهترین شرکت های اجرای نمای خشک، مشورت با اشخاصی است که قبلا در ساخت، نوسازی یا بازسازی و … در یک پروژه ساختمانی در ویتنام، برای مقاومت در برابر آب و هوای شدید منطقه، از لانه موریانه الهام گرفته شد. در این روش فونداسیون ساختمان سبک تر می شود که این امر می تواند در برابر زلزله امر مهمی محسوب شود. همچنین استفاده از آلومینیوم کامپوزیت از لحاظ روان شناختی در ساختمان های تجاری و صنعتی معمول می باشد و استفاده از آن در ساختمان های مسکونی به هیچ وجه منظر خوشی نخواهد داشت. ورقهای آلومینیوم کامپوزیت در سال 1969 توسط کشور آلمان ابداع شد و به دلیل خاصیتهای فیزیکی آن مورد استقبال قرار گرفت و بیشترین مصرفکنندههای آن، کشورهای چین، روسیه و امارات هستند.  This ​post was  done ​by GSA​ Conte᠎nt Gener ator  DEMO !

نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن مطالب بشتر است. در کل، اگر سازه ای با دوام ، خاص و فریبنده به جهت اجرا بر روی نمای ساختمان خود مد نظر دارید، کارشناسان ما کرتین وال را به شما پیشنهاد می کنند. با همه مزیتهایی که گفته شد، نمای کامپوزیت مانند هر نمای دیگری، نقصهای خاص خود را دارد. برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشههای اجرایی، به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیتبندی و مونتاژ پنلهای آلومینیومی است اقدام میکنیم. همان طور که در مقاله پیشین گفتیم نمای ساختمان شامل تمامی عناصری است که از خارج ساختمان میتوان دید که به این عملیات اجرا، نماسازی میگویند.

قیمت آجر نما خشک

۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا cladding می­گردد. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. بدلیل ارتفاع کم این کلیپس ها که چهار گوشه یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشهود نبوده و در عین حال می توان این کلیپس ها را همرنگ با سرامیک رنگ نمود. پیوستگی مناسب با دیوار، قیمت نسبتا کم، سرعت اجرای مناسب و در عین حال زیبایی معمولی، تنوع طرح و رنگ محدود، کدر شدن طی زمان و دشواری تمیز کاری از ویژگیهای مثبت و منفی عمومی نمای سیمانی است. معمولا در ساختمان های کوچک و بسیار تاریک، نمای آجری مشبک، سبب استفاده بهینه از نور خورشید خواهد شد و فضایی بزرگ تر با نور مناسب ایجاد می گردد. در کنار اجرای یک طراحی زیبا، نورپردازی نما نیز می تواند به زیبایی هرچه تمام تر نمای ساختمان و نمای خانه کمک کند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روش ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید