محبوب ترین نمای خشک چیست

طبق بررسیهای انجام شده، میتواند تا دمای بالاتر از ۱۲۰۰ را تحمل کند و هیچ تغییری در شکل و ظاهرش ایجاد شود. در ساختمانهای متوسط و بلند مرتبه باید در هر طبقه از نبشیهای تکیه گاهی فولادی برای تحمل بار نمای همان طبقه استفاده شود. بتن خود ترمیم شونده نمونه ای از بتن هایی با ویژگی های منحصر بفرد می باشد. در نهایت عایق سرما وگرما بوده و از اتلاف انرژی در همه فصول جلوگیری می کند. بنابراین از نظر عایق بندی ساختمان موثرترین سیستم محسوب شده و از استقبال گسترده معماران، توسعه دهندگان و سازندگان برخوردار می باشد. در بازار متریال های مختلف و متعددی وجود دارد که می توان با توجه به بودجه و دیگر عوامل و موارد مانند سلیقه و انتخاب کارفرما انتخاب نموده و اجرا نمود. یکی از مصالح ساختمانی که امروزه جلوه زیباتری به خود گرفته و علاوه بر ساخت بنا در دکوراسیون داخلی نیز به کار می رود، آجر است. میزان برشکاری با توجه به انتخاب قطعات سنگ و نوع اجرای نما, کلیک کنید تغییر پیدا می کند. C᠎on​tent has been generated ​with behsaznama Con tent G​ener ator Dem​over si on!

اجرای نمای خشک آجر

اما نکته مهمی که در برخی موارد افراد از آن غافل میشوند این است که با انتخاب آجری باکیفیت تنها نیمی از راه را پیمودهاند و ادامه مسیر، اجرا و نصب اصولی و در نهایت رسیدن به نمایی خوشایند است. توجه و دقت در انتخاب مصالح ساختمانی زیبا، با کیفیت و ماندگار، نقش مهمی در زیباسازی شهرها دارد. اگر چه تراکوتا در ابتدا برای سفالگری و مجسمه سازی اختراع شد، صنعتگران به زودی پتانسیل آن را به عنوان یک محصول ساختمانی تشخیص دادند و شروع به ساخت آجرها، روکش ها و کاشی های بام تراکوتا کردند. چوب مصالح ساختمانی است که مستقیما از درخت بدست می آید (چوب طبیعی) یا اینکه از خرده چوب ها، سرشاخه ها و ضایعات کشاورزی به همراه چسب های مخصوص طی فرایندهای خاص تولید می شوند (چوب های ساختگی یا تخته های مرکب) و در ساختمان به صورت تیر، ستون، خرپا، نماسازی و کف سازی به مصرف رسیده و در کارهای کمکی مانند قالب بندی و داربست به کار می رود. ورق کامپوزیت دارای تنوع زیادی است که از بعدهای زیر قابل بررسی هستند. جذب زیادی با ملات وسیمان دارد و هرگز از ساختمان نمی افتد و خطر سقوط مصالح صفر است. البته در صورتی که طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به درستی رعایت نشود، ممکن است با تغییرات جوی مشکلات زیادی برای نما به وجود بیاید.

قیمت آجر نما خشک

از زمانی که صرفه جویی در انرژی، خلق نماهای خاص و زیبا برای نمای ساختمان ها مد نظر قرار گرفت، مالکان و سازندگان ساختمان ها، برای ایجاد و خلق زیباترین نماها در شیوه های مختلف، از آجرنما استفاده می نمایند. با ورود فناوریهای جدید آجرها با روشهای مدرن تولید می شوند. غیر سمی: فرایند استیله کردن چوب آکویا جهت تغییر ساختار مولکولی چوب بکار میرود تا آکویا را بصورت غیرسمی تولید نماید تا اینکه سایر فرآیندها و مقدمات برای حفاظت از چوب نرم و سخت بکار رود. چوب آکویا از منابع پایدار تامین میشود. نحوه تولید این نوع آجر به این صورت است که ابتدا سنگ ها را آسیاب کرده و سپس به خاک نرم تبدیل می شود و پس از ۳ روز پخت در کوره در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود. نمای ساختمان درست همان قسمتی است که در مکانهای شهری به عنوان یک عنصر اثرگذار در زیبایی، نقش بازی میکند. نمای سنگی از نظر مقاومت و ماندگاری، بسیار عالی است و سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید و گرد و غبار مقاوم می باشد.

اجرای نمای خشک آجری

آجرها در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند و این تنوع و همخوانی آجر با دیگر مصالح استفاده از آن در طاق های گنبدی و قوسی شکل را آسان کرده است. نماهای سفالی چیزی نیستند جز پنلهای ساخته شده از خاک رُس که میتوانند نمای ساختمان را بپوشانند. رنگ سیمان با توجه به مواد خام که در ترکیب شان وجود دارد و همین طور مراحل تولیدشان تغییر می کند. به علت پخت در دمای زیاد در مقابل فرسایش و سرما وگرما مقاوم می باشد. مقاوم: چوب آکویا در برابر کوچک شدن یا باد کردن مقاوم هستند. چهارچوب نگهدارنده از چوب، فولاد یا آلومینیوم ساخته شده، و در برابر باد و باران مقاوم است. وجود اقلیمهای آب و هوایی و فرهنگهای متنوع در آن، بهرهمندی از جلوههای کمنظیری را در همه ابعاد میسر ساخته است. بتن اکسپوز پیش ساخته، دارای ابعاد متنوع و روشهای ساخت متفاوت با بتنهای پیش ساخته معمولی است.  A rtic le w as generated wi​th behsaznama C​ontent  Gene᠎ra to r  DE​MO​.

دیدگاهتان را بنویسید