مراقب باشید: 10 اجرای نمای خشک خطاها

کاربرد آن در ساخت ساختمانها هنوز پابرجا به نظر میرسد. کارکنان حیطهی ساخت و ساز قادرند در طراحی کلی نما، یکی از قسمتهای نما را به عنوان نقطه شاخص آن مد نظر قرار دهند، تا در قیاس قسمتهای گوناگون نما، این قسمت از نما برجسته باشد. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است . اصولا با انجام یک عنصر شاخص در نما، تعادل ساختمان از شکل یکنواخت بیرون آمده و قسمت در نظر گرفته شده که در اجرای آن عنصر شاخص به کار برده شده است، در میدان توجه قرار میگیرد. نمای ساختمان درست همان قسمتی است که در مکانهای شهری به عنوان یک عنصر اثرگذار در زیبایی، نقش بازی میکند. به این خاطر طراحی زیبا و درست آن بسیار اهمیت دارد. نمای بایرامیکس را از ملاتی درست می کنند که شامل رزین های طبیعی و مصنوعی و سنگ دانه ها، رنگ و مواد دیگر است و دارای مزایایی از قبیل: شستشوی آسان، تنوع زیاد است. برای تهیه این نوع آجر ها معمولا خشت خام را پرس می کنند و سپس در کوره هایی با دمای 1000 درجه سیلیسیوس قرار می گیرند تا پخته شوند و بر اساس کاربری ها در دو دسته بندی باربر و غیر باربر تقسیم می شوند. ᠎This ​da᠎ta h᠎as  be᠎en ᠎do​ne with behsaznama Content Gene rato r ᠎DEMO᠎.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

سومین فاکتور مدت زمانی است که طول میکشد تا آجر پخته شود. طراحی سناریو برای نمای روز و شب، نیازمند تفکری خلاق است که هر طراح و معماری از پس آن بر نمی آید. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. با نصب،طراحی و اجرای نمای آجر خشک میتوانید وزن نمای سازه خود را کاهش دهید. نمای آجر خشکه این امکان را دارد که در برابر شکسته شدن، ترکخوردگی و یا یخزدگی مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهد. در اصل پنجرهها در دسته عواملی محسوب میشوند که در طراحی نما، نقش به وجود آورنده شفافیت را برای بناها بر عهده دارند. فراهم آوری و استفاده از مصالح مطلوب با کیفیت از با اهمیتترین و بنیادیترین امور در طراحی و اجرای نماهای ساختمانی محسوب میشود. تایلهای بتن اکسپوز نما: ضد زلزله و عایق صوت بودن از ویژگیهای آجرهای بتن اکسپوز نما محسوب میشوند. انواع آجر ضد زلزله نما و تولید آجرنماهایی که عایق صوتی باشند؛ موضوعات بهروز دنیای آجر نما هستند. آجر نمای عایق صوت و حرارت و آجر نمای ضد زلزله یا ریزش هدیه پیشرفت تکنولوژی جدید به دنیای امروز است.

اتصالات نمای خشک

تاسیس گردید و با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا شروع به فعالیت نمود. مالکان و سازندگان بناها، جهت به وجود آوردن و آفرینش شکیلترین نماها در طرقهای گوناگون، آجر نما استفاده میکنند. حتما در زمان خرید همه این موارد را چک کرده و در صورت تایید اقدام به پرداخت هزینه کنید. علاوه بر این، با توجه به تحقیقات صورت گرفته میتوان گفت که در برابر فرسایش و برخورد با مواد شیمیایی مقاوم است. این امر باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت آنها در برابر شرایط محیطی متفاوت خواهد شد. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. نمای خشک آن دسته از نماها هستند که متریال مورد استفاده در آن بدون ملات و با استفاده از روش های دیگر مثل استفاده از جوشکاری یا پیچ و مهره به سازه اصلی متصل می گردند.

بدون شک کاربرد آجر عایق صوتی برای نمای ساختمان به ارزش آن میافزاید. اکثراً برای نمای داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و برای ایجاد عایق صوتی بین دیوارههای میانی دو واحد یا بین دو اتاق کاربرد دارد. آجرهای ضد زلزله که در نمای ساختمان کاربرد دارند در مقابل ریزش مقاومت بیشتری از خود نشان میدهند. پیوستگی مصالح استفاده شده در همه نما باید معلوم باشد. این نمونه نما که به عنوان نمای شیشه ای نیز شناخته می شود، با استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مستحکم می شود و شیشه ها به عنوان نما شناخته می شوند. در این روش پشت سرامیک ها شیار داده می شود و سپس به وسیله ریل های آلومینیومی بر روی نما نصب می شوند. لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده و در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. این متریال علاوه بر مقاومت در برابر ریزش، از قیمت مناسب و به صرفهای برخوردار است. با توجه بیشتر به صرفهجویی در انرژی، آفرینش نماهای ویژه و شکیل برای نمای ساختمانها اهمیت یافت. فرآیند طراحی و معماری نمای ساختمان ها در سطح شهرها از اهمیت بالایی برخوردار است. Th᠎is data was w ri​tt en with t he help of ᠎behsaznama ᠎Content  Gene ra᠎tor DEMO .

دتایل اجرای نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ادامه مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید