مرگ نمای خشک نمایان و نحوه اجتناب از آن

به دلیل اینکه در نمای خشک چهارچوب های فلزی برای قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود می توان آن را بدون استفاده از داربست اجرا کرد ، این روند باعث میشود که سرعت اجرای نمای خشک به اندازه چشم گیری افزایش یابد و تقریباً ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی می شود . در واقع منظور از نمای خشک، نماسازی بدون استفاده از ملات است. هزینه اجرای نمای بیرونی بیشتر از طراحی نما نخواهد بود. این محصول جزو جدیدترین مدلهاست و بیشتر برای پنجرههای دوجداره اماکن تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. بیشترین کاربردهای این نوع نمای خشک، با بکارگیری سنگهای زینتی و بر اساس استانداردهای جدید ساختمان سازی شکل گرفته است. ترک، لب پریدگی، شکستگی و شیار و حفره در سطح سنگهای به کار رفته برای نمای ساختمان وجود نداشته باشد. در سیستمهای نمای خشک نمایان یا مشهود بخشی از بسته هایی که جهت نگهداری سرامیک استفاده می شوند از بیرون بنا نیز قابل مشاهده می باشد البته برای کاهش جلب توجه این ها راه هایی وجود دارد از جمله رنگکردن بخشهای نمایان بست یه رنگ رویه نما . حاصل این همه، سیستمهای مدرن نماسازی و اجرای آن در ساختمانهایی با جلوههای امروزی و مدرن گشت که امروزه شاهد آن هستیم.  This was c re᠎ated wi th behsaznama C on te nt G​enerat or Demov᠎ersion .

دتایل نمای خشک

امروزه اغلب از آجر نما نسوز در نمای ساختمان اجرا می شود که طراحی زیبایی دارد، ولی هزینه آن کمی بالاتر می رود. نماهای آجر علاوه بر زیبایی، تنوع و ثبات رنگ، به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین آجر، نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان اجرا می کند. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد، بهترین عایق حرارتی می باشد لذا این سیستم نقش موثری در کاهش اتلاف انرژی دارد. از مزیتهای کاربرد این روش با شما سخن میگوییم. صنعت ساختمان همواره رو به رشد است و با توجه به شرایط و نیازهای انسان با بهره گیری از علم بهترین روش ها و مصالح روزانه در حال خلق شدن است. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی است. البته از دیگر مزایای پروفیل نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما با فاصله ای اندک از پایان یافتن اجرای پروفیل نمای خشک می باشد.

نصاب نمای خشک

این متریال از تنوع زیادی در جنس و رنگ و بافت خود برخوردار است. بهترین متریال کاربردی در نمای خشک چه موادی هستند؟ نمای خشک به دلیل مزایای متعدد و ویژگیهای مثبت که دارد بسیار پرکاربرد و رایج می باشد در ادامه معرفی مزایا و ویژگی های این نوع نما میپردازیم با ما باشید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. به عنوان مثال سازنده از استفاده از اشکال ناموزون، جانمایی برخی مجسمه ها که به فرهنگ ما تعلق ندارد یا استفاده از برخی الگوها و سبک های غیرمتعارف منع شده نحوه اجرای نمای خشک ساختمان است. نما ساختمان به عنوان پوسته بیرونی سازه از اهمیت بالایی در این صنعت برخوردار است و نمای خشک به جهت سهولت اجرا و مزایای بیشمار بیشترین کاربری را در این صنعت داراست. ۴- اطمینان حاصل کنید که هم سنگ تراورتن و هم بستر آن کاملا خشک باشد. نمای آجری ساختمان از نظر مواد تشکیل دهنده از هم متمایز هستند. حسن این كار ـ بنا به نظر معماران های ـ تك سهولت تعمیر و نگهداری ساختمان است. پس از اتمام زیرسازی، قطعات ترمووود بوسیله پیچ روی سطح مورد نظر نصب می گردد. نسبت به روی ظاهری زیبا تر را در نمای ساختمان دارا می باشد و نصب آن آسان است.

چیست کرتین وال و روش کار می‌کند؟

نوارهای چرخنده نما از الاستومر ساخته شدهاست که روی یک هستهی انعطافپذیر پلیمری کشیده شده است. بر روی رابیتس مخلوطی از پودر سنگ و سیمان قرار میگیرد. ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است. نمای آجری یکی از پرطرفدارترین نماهای ساختمانی است اما روش های مختلفی برای نصب آجر بر روی ساختمان وجود دارد که در زیر به آن اشاره می شود. دستگاه های سایه زن معمولاً در حفره نصب می شوند و بسته به عرض آن، راهروهایی برای دسترسی و نظافت وجود دارد. تمام لایه های نمای خشک با به کارگیری سازههای از جنس آلومینیوم و فولاد به سازه اصلی و اسکلت بنا نصب می شود . در مرحله سوم بعد از انتخاب طرح، نوع، جنس و رنگ حفاظها، تولید آنها شروع میشود. فایبر سمنت برد نوعی از پانل سیمانی اتوکلاو شده است در حال که پانل بوردکس از جنس گچ برگ و با الیاف است اما گچ آن اصلاح شده است و در مقابل آب کاملاً مقاوم است.

دیدگاهتان را بنویسید