مرگ نمای خشک و نحوه اجتناب از آن

به دلیل عدم استفاده از روش های دوغابی در این روش، امکان اجرای این روش نما در بخش های مختلف نما، بالا و پایین نما و… ورقهای آلومینیوم کامپوزیت در سال 1969 توسط کشور آلمان ابداع شد و به دلیل خاصیت های فیزیکی آن مورد استقبال قرار گرفت و بیشترین مصرف کنندههای آن کشورهای چین، روسیه و امارات هستند. پروفیل های قائم با مقاطع متفاوت که نمونه هایی از آنها در شکل زیر نمایش داده شده است تهیه می شوند. بعد از گذراندن مراحل قبل با کمک نقشه و پروفیل های تهیه شده ، زیرسازی اجرا می شود. زیرا پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر تفاوت دارند. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد.

قیمت سنگ نمای خشک

 Con​tent w as c​reat ed by behsaznama  C on​te᠎nt G​en​erat or DEMO!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

برای مثال اگر طراحی و دتایل اجرای سرامیک خشک به صورتی در نظر گرفته شود که درب پارکینگ کوچک باشد، ممکن است برای ساختمانهای با تعداد نفرات و ظرفیت بالا مشکل ایجاد کند. در صورتی که سازه بتنی در ساختمان استفاده شده باشد، نیاز به دستک های فلزی خواهد بود/ معمولا شاسی کشی نیاز به پوشش ضد زنگ داشته و یا می بایست از آلیاژهای مقاوم برای آن استفاده شود، چون شرایط آب و هوایی مناطق مختلف با هم فرق میکند. در نهایت قوطی های افقی را با فواصل 1 تا 1.5 متر نسبت به هم جوش می دهیم. شرکت فنی مهندسی داتام یکی از شرکت های با تجربه و دانش در زمینه انواع نمای ساختمان می باشد. این کار که معمولا برای جلوگیری از سقوط سنگ و حفظ امنیت جانی انجام میشود، هزینه کل را بالا میبرد. لایه محافظی که روی دیوار و قسمتهای دیگر استفاده میشود، باید به دقت کنترل و بازبینی شود. متریالی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب میشود، از نظر ترکیب شیمیایی باید با سایر اجزای نما هماهنگی داشته باشد. برای اطلاع از قیمت اجرای نمای فریم لس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نما های خشک

چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. بهرهمندی از مزایای سرامیک خشک، مستلزم این است که اجرای آن به درستی صورت بگیرد. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. امروزه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ی موجود می توان چوب را در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مقاوم ساخت و به همین خاطر نگرانی های استفاده از این متریال در طراحی نما از بین رفته است. از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعاب دار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو، کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک و قزاقی اشاره نمود. با توجه به هزینه خرید چسب، سنگکاری کف با روش چسبی هزینه بیشتری نسبت به دوغابی خواهد داشت.

Post was c​re ated with behsaznama C​onte​nt Gen erat or Dem​oversion!

اين نوع سراميك به شيوه اكستروژن توليد ميگردد. اگر ساختمان شما هنوز در دست احداث است و تصمیمی برای نوع نما نگرفتهاید، هنوز برای اجرای نمای خشک سرامیک دیر نشده است. دقت کنید که برای شاسی کشی، سنگ و ضخامت آن و همین طور حجم سنگ ها اهمیت زیادی دارند، هرچه وزن نما بیشتر باشد، شاسی کشی و زیرسازی آن بر اساس نوع متریال مقاوم تر خواهد بود، گاه نیاز به چند لایه رابیتس خواهد بود. سپس لایه دوم که با ترکیب ماسه، پودر سنگ، خاک سنگ و سیمان به ضخامت ۵/۰ ساخته شده است، به وسیله تخته ماله روی آستر کشیده می شود. این سیستم برای نصب مصالحی از قبیل HPL ، سرامیک پرسلانی و سنگ هایی با ضخامت کم کاربرد دارند. استفاده از گیاهان و درختان را در طراحی خود در نظر بگیرید. اجرای نمای سنگی همانند دیگر طراحیهای خارجی ساختمان با اصول و روشهای مخصوص به خود همراه است. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. در واقع، آنها به چیزی بیش از یک شستشوی معمولی نیاز ندارند تا ظاهری تمیز و نو داشته باشند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرتین وال.

دیدگاهتان را بنویسید