مزایای اجرای نما

شرکت معماری هیرادانا با تکیه بر توان بالای گروه طراحی خود و شناخت ضوابط و قوانین شهراداری همواره تلاش میکند تا طرحی متناسب با عملکرد ساختمان را ارائه دهد و در عین حال تمام ملاحظات قیمت طراحی نما را بابت طراحی نما مدرن و نما کلاسیک را دارد و در این زمینه از نرم افزار طراحی نما ویژه ای بهره میبرد و انواع سفارش طراحی نما را با دیده منت میپذیرد . این یکی از روش های سنتی اجرای نماست که سرعت کم تری نسبت به روش های نوین دارد. اما در مقابل، افزایش ایمنی و افزایش سرعت کار را در پی دارد. این روش در عصر حاضر طرفداران زیادی دارد، زیرا عایق صوتی و حرارتی خوبی ایجاد می کند، سرعت اجرای آن به نسبت دیگر روش ها بسیار بالا است، از ایجاد ضایعات ساختمانی جلوگیری می کند، برای ساختمان های بلند مرتبه به راحتی قابل اجراست و امکان ترمیم و تعویض مصالح خراب شده را فراهم می آورد. در سومین رده در اجرای نمای ساختمان از انواع مصالح نمای ساختمانی، نمای شیشه ای قرار دارد. ​Data w as cre at ed  by G SA Content Gener​ator Demover sion.

هزینه اجرای نمای خشک

پس یک شرکت ساختمانی با طراحی و اجرای نمای ساختمان می تواند به ساختمان های شهر اصفهان هویت ، فرهنگ خاصی بدهد. اجرای نمای سنگ ساختمان با کامپوزیت، ورقههای آلومینومی و شیشه در قالب دو روش کلی اجرای نمای سنگ خشک و اجرای نمای سنگ تر توسط افراد متخصص صورت میگیرد. این نما توانسته اشکال مختلف نما های سنتی را در قالب خود ایجاد کرده و همچنین به دلیل داشتن طراحی انعطاف پذیر از این حیث خود را سرآمد دیگر نماهای نوین و سنتی ساخته که در حقیقت می تواند ساختار نمای سنتی اسلامی را به صورتی نوین عرضه کند. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. ظاهر و نمایی شکیل و شیک و در عین حال ایمن به سازه خود ببخشید. ۴-سازگاری اب و هوا :در طراحی نما یا طراحی نمای چوپ در اصفهان باید اب و هوای را لحاظ کنیم. هر از چند گاهی ، مردم نما را با ساختمانهای قدیمی یا ساختمانهای معتبر مرتبط می دانند ، اما امروزه هر ساختمانی می تواند نمای قابل تشخیص ایجاد کند.

این کار ممکن است زمان کمتری از شما بگیرد اما قطعا موجب کاهش ایمنی خواهد شد. ۲- سبک تر از سنگهای طبیعی و با وزن مخصوص ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است که همین امر باعث وزن کمتر ساختمان و در نتیجه کاهش اثر زلزله بر ساختمان میشود. از مزیتهای این روش، کاهش حرکات ارتعاشی آجر و کاشی به دلیل خاصیت الاستیکی چسب است. از پنلهای آلومینیومی کوچک لوزی شکل، میتوان برای ایجاد افکتهای منحصر به فرد در نما استفاده کرد. سنگ گرانیت، تراورتن، کوارتزیت، مرمر، سنگ آهک و ماسه سنگ بیشترین سنگهای به کار رفته برای اجرای نمای سنگی در ساختمان هستند که برای نصب آنها روشهای معرفی شده در اصول اجرای نمای سنک ساختمان به شرح ذیل اشاره میشود. متداول ترین نماهای مورد استفاده در ایران عبارت است از نمای آجری، نمای سنگی و نمای سیمانی ولی در بعضی از ساختمانها از نمای گچی استفاده مینمایند که به وسیله گچ بری و سر ستون سازی شکل زیبایی به نما میدهند با توجه به اینکه گچ از مصالحی است که در مقابل آب مقاومت نمینماید باید توجه نمود که برای نما سازی از گچ مخصوص که در مقابل آب مقاوم باشد استفاده نمایند. از طرف دیگر، یخ زدن آب سبب جدا شدن مصالح نما و سقوط آن خواهد شد.

خطرات احتمالی سقوط مصالح به دلایلی مانند بارندگی، طوفان، زلزله یا منجمد و منبسط شدن ناشی از تغییرات دمایی نیز وجود دارد. جدای از موارد بدیهی، مانند مقاومت در برابر آب و هوا، هواگیری و اطمینان از سقوط نکردن نمای ساختمان، یک نکته مهم در مشاوره و اجرا نما، تأثیر انرژی بر خود ساختمان است. در نماهای فریم لس شیشه ای، قابهای آلومینیومی نگهدارنده شیشه (شیشه ها می توانند تکجداره و یا دوجداره باشند) بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند. برای افزایش عمر نماهایی که با چسب اجرا می شوند باید دقت زیادی در حین کار به خرج داد. ماندگاری بالایی داشته و برای همۀ اقلیم ها مناسب است. انتخاب و خرید مصالح مرغوب، علاوه بر اینکه نمای کار را تمیز و شیکتر ارائه میدهد، ماندگاری بهتری نیز خواهد داشت. قیمت اجرای نمای کلاسیک و رومی بالاتر است. جهت اجرای تخصصی نما در تهران و سایر نقاط ایران با بهترین کیفیت، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید.

10 بزرگترین مجری نمای سرامیک خشک اشتباهات احتمالاً می‌توانید به راحتی دور از

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید