مزایای قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

بازسازی آشپزخانه یکی از طمعكار هزینه ترین قسط ها عايدي بازسازی سامان می باشد زیرا تجهیزات و ابزار زیادی باب آشپزخانه بکار رفته است، دروازه بازسازی آشپزخانه باید حدالامکان موارد زیر نوسازی و بازسازی شوند. فایبر سمنت برد ها از لحاظ مواد تشکیل دهنده در سه دسته بندی ، فایبر سمنت برد ، کلسیم سیلیکات ، MGO برد دسته بندی می شوند .و با توجه به وجود منابع معدنی مناسب در محل تولید می شوند و از لحاظ خواص کلی و رفتار مکانیکی و موارد استفاده دارای تفاوت های اندکی مجموعه ها هستند . از مزیتهای این روش، کاهش حرکات ارتعاشی آجر و کاشی به دلیل خاصیت الاستیکی چسب است. قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. این روش نسبت به سایر روش های اجرای نما با سرعت کندتری پیش می رود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده می-شود می تواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

 C on tent h᠎as be᠎en g en erated ᠎with t​he ᠎help of behsaznama C onte᠎nt Generat​or D em oversi on !

اگر اجرای این سنگ ها بر روی نما به شکل دقیق صورت بگیرد، یک نمای کاملا صاف و یکدست ایجاد می گردد. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک ، طراحی نما به شکلی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. نمای کامپوزیت با ضریب انتقال حرارت 230 نسبت به سایر متریال ها از ضریب انتقال بالاتری برخوردار بوده ، بنا بر این مساله نسبت به سایر مصالح نمای خشک کمی نامناسب می باشد. از ویژگی­های بسیار مهم این روش می­توان به نصب سنگ با ضخامت­های مختلف اشاره کرد.

هر کسی که قصد خرید خانه ای را دارد مطمئنا برایش ظاهر آن ساختمان هم مهم است؛ انسان­ها از نظر ذاتی همیشه به دنبال زیبایی بوده اند و به زیبایی جذب می­شوند. ممکن است یک بخش یا ستون بصورت عرضی و دیگری بصورت طولی چیده شود، بستگی به سلیقه معمار دارد. در آخر هم اسکوپ­های گالوانیزه یا استیل با پیچ و مهره به اسکلت آهنی زیرساز وصل می­شوند. پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. 3. داشتن مقاومت کششی و خمشی نسبتاً بالا. نمای جی اف ار سی یک نوع کامپوزیت هست، که با داشتن تمام مزیتهای بتن معمولی مقاومت کششی و خمشی بسیار بالایی دارد که… عواملی مانند شرایط اقلیمی منطقه نیز بهتر است در انتخاب نوع مصالح در نظر گرفته شود. از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود.

انواع نمای خشک

چهارچوب های مورد استفاده در این نوع روش اجرا ، هزینه زیادی را به کارفرما تحمیل می کند. اجرای این روش به این صورت است که در قسمت مشخصی از سنگ نما، با عمق کنترل شده و متناسب با ضخامت و نوع سنگ، سوراخی که اصطلاحا به آن پافیلی می­گویند، ایجاد می­شود؛ سپس با استفاده از انکرهای آلیاژی که به کلیپس­ها وصل می­شوند، سنگ نما را به زیرساز آن متصل می­کنند. این ویژگی نمای خشک سبب شده تا بسیاری از مشکلاتی که طراحان، مهندسان، متخصصان و مدیران پروژه ها با آن روبرو هستند، برطرف شود و با استفاده از این مصالح در هر سایز، ضخامت و رنگی که لازم است، به بالا رفتن کیفیت نما و اجرای کامل طرح مورد نظر خود خواهند رسید. هستند که امکان اجرا آن ها در نما با ملات و به روش سنتی وجود ندارد و نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نما است. نبشی پرکاربردترین پروفیل ساختمانی است که برای زیرسازی نماها مورد استفاده قرار میگیرد؛ به همین دلیل است که این مرحله در اصطلاح نبشی کشی نام دارد. این نما از دو جداره شیشهای تشکیل شده است که در وسط دو جداره یک فضا وجود دارد که برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید