مشتریان شما واقعاً در مورد اجرای نمای خشک شما چه فکر می کنند؟

همچنین بهتر است بدانید طراحی نما می بایست توسط معمار انجام گیرد و توسط شهرداری منطقه یعنی در منطقه ای که سازه یا همان ساختمان در حال ساخت است تأیید شود. طراحی نمای ساختمان کامپوزیت بر مبنای استفاده از ورق های کامپوزیت آلومینیوم صورت می گیرد. نمای آجری باید به دور از تنش های کششی که از خمش ناشی می شود، قرار گیرد. شرکت معماری هیرادانا توانایی طراحی و اجرای کلیه ی نماها ساختمانی با رعایت استانداردها و ضوابط شهرداری را دارد و این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که به بهترین شیوه ی ممکن وظیفه ی خود را انجام دهد. از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد. 4- باید علاوه بر زیبایی درب ورودی به زیبایی بقیه فضا ها نیز توجه کرد. در سنگ نمای رومی از سنگ مرمر، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت استفاده می شود که هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

سبک طراحی کلاسیک آنها باعث شکوه و زیبایی منحصر بفرد ساختمان میشود. شما با استفاده از این نما زیبایی را به ساختمان تان هدیه می دهید و باعث می شود ارزش ساختمان شما چندین برابر شود. نکات اجرایی آجر در نما باید مو به مو و به شکل اصولی رعایت شود تا در نهایت خیالی راحت از بابت زیبایی و مقاومت سازه خود داشته باشید. به منظور مقاومت در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا، اتصالات انتخابی باید ضخیم و با دوام باشند . در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است. این سازه که معمولا از جنس استیل یا گالانیزه است، در مقابل تنشهای به وجود آمده ناشی از زلزله، باد و تغییرات دما از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.

تمام لایه های نمای خشک با استفاده از سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم، به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. چسپ در این روش به صورت ارتجاعی و الاستیک عمل می کند و باعث خنثی شدن ضربات وارده به دیوار اصلی ساختمان و نما می شود. باعث محافظت در برابر عوامل جوی می شود. اگرچه انواع گوناگون شيشه¬هايي ساخته شده¬اند که جاذب حرارت بوده و از ورود تابش خورشيد به داخل جلوگيري مي¬کنند، و يا شيشه¬هاي دو جداره¬اي وجود دارند که مقاومت هدايت حرارتي بهتري نسبت به شيشه¬هاي يک جداره دارند، اما با اين حال هنوز هم نماهاي شيشه¬اي نسبت به ساير مصالح ساختماني داراي ضريب هدايت حرارتي زياد بوده و باعث اتلاف حرارت زياد مي¬شوند. یکی از بزرگ ترین معایب نمای مینرال عدم مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد. از جمله معایب استفاده از نمای سیمانی این است که امکان شکستگی و ترک خوردگی در آن وجود دارد و عایق صوتی ضعیفی می باشد. Art​icle w​as c​re​at​ed by behsaznama Content᠎ G​en᠎erator Demov​er sion .

انواع اجرای نمای خشک

فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می¬باشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. فضاي خالي که بين نما و عايق قرار دارد خود بهترين عايق حرارتي مي¬باشد لذا اين سيستم نقش بسزايي در کاهش اتلاف انرژي دارد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای کاهش جلب توجه این بست ها، راه هایی همچون رنگ کردنشان به رنگ رویه نما، وجود دارد. امروزه با پیشرفت هایی که حاصل شده است. ترکیب و اجرای چوب با دیگر متریال ها ازجمله سنگ و شیشه زیبایی ظاهر نما را دوچندان می کند. اجرای سیتم نمای خشک در ابتدا نیاز به مطالعات مهندسی دارد و به غیر از مهندسین ناظر پروژه، پرسنل اجرایی دیگر می توانند کارگران ساده آموزش دیده باشند. به همین منظور نیاز است تا طراحان در دوره های اساتید خبره و زبده آموزش ببیند تا خالق تفکرات معمارانه شوند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بیشتر بخوانید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید