مشتریان واقعا درباره نمای خشک نمایان شما چه می‌اندیشید|فرض کنید|فرض کنید} چیست؟

بسیاری از مواردی هستند که در روشهای سنتی و بادانش کم امکان بررسی و اندازهگیری آن ها وجود نداشته و شاهد آسیب جدی به نما بعد از گذشت اندک زمان محدود هستیم. در سیستمهای نمای خشک نمایان یا مشهود بخشی از بسته هایی که جهت نگهداری سرامیک استفاده می شوند از بیرون بنا نیز قابل مشاهده می باشد البته برای کاهش جلب توجه این ها راه هایی وجود دارد از جمله رنگکردن بخشهای نمایان بست یه رنگ رویه نما . در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. ریل های آلومینیومی توسط پیچ و مهره از طریق اتصالات نبسی آلومینیومی بر روس براکت آهنی متصل می شوند و در محل اتصال این دو از لاستیک دی الکتریکال جهت جلوگیری از خوردگی استفاده می شود. وزن کم: در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند. This artic᠎le was done ᠎by behsaznama Con tent Ge nera to r DE​MO.

باور کردن هر یک از از آن 10 افسانه درباره نمای خشک شما را از رشد نگه می‌دارد نمای خشک برای Grow Greater|با دنبال کردن 3 مرحله آسان، نمای خشک نتایج بهتر را دریافت کنید}

نصب این ورقها بهعنوان یکی از مصالح نمای خشک آسان و سریع بوده، در برابر عوامل جوی مانند تابش آفتاب تغییر رنگ نمیدهند.وزن آنها سبک بوده و به آسانی نیز قابل شستشو هستند.با توجه به این مزایا و موارد بسیار دیگر میتوان گفت ورقهای اچ پی ال (HPL )گزینه مناسبی برای طراحی نمای ساختمان می باشند. نماهای خشک قابل بازیافت هستند ، بدین ترتیب می توان پس از نصب آن ها بر روی نمای ساختمان ، آن ها را جمع آوری کرده و مجددا مورد استفاده قرار داد که این کار موجب کاهش حجم ضایعات ساختمانی خواهد شد . در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها دتوسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. در فاصله ۱۲۰ متری غرب آتشدانها روی صخرههای طبیعی موجود در محوطه ساختاری خشتی و سنگی ایجاد شده که اکنون به صورت یک تپه درآمدهاست. اسکوپ سنگ می تواند با و یا بدون مفصل ، در نقاط انتخاب شده در بدنه سنگ که شکاف داده شده است ، ثابت شود.  This a᠎rtic le has been g᠎enerated  by G​SA Content Gen​erator​ Demov᠎er᠎sion .

دتایل نمای خشک

در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. 4- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. 1- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. 4. برآمدگی ها، پنجره ها و لبه هایی که نیاز به درز بندی دارند با دقت زیاد درز بندی شوند. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه شیارزن شیارهایی ایجاد می شود. ضخامت سرامیک های مجوف در اسن سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. هرچه نیاز به این مواهب زیادتر شد، نیاز به ایجاد روزنه در دیواره ساختمان افزایش یافت و در نتیجه نیاز به پوسته دیگری به نام نما جهت حفاظت بیشتر، به وجود آمد. توانایی آن در حذف گرما از ایجاد هرگونه پل حرارتی جلوگیری می کند. حذف تحمل وزن بالای ملات، مقاومسازی ساختمان در برابر زلزله، تعیین ضریب انتقال حرارتی، محاسبه هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی، توجه به متغیر بودن میزان انبساط و انقباض و…

نمای خشک توانسته با مجهز شدن به علوم روز، کلید حل مشکلات نما در بسیاری از ساختمانها باشد و استفاده از هر نوع مصالح با هر ابعاد و سایزی را بدون محدودیت برای مهندسین و طراحان فراهم کند. سرامیک یکی از مصالح ساختمانی است که کاربرد های مختلفی دارد ، سرامیک هم در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و هم در داخل ساختمان به عنوان نمای داخلی . با توجه به اینکه شما می خواهید اجرای نمایان و یا غیر نمایان را انتخاب کنید باید بدانید که سرامیک های متنوعی را هم از این مدل قادر هستید انتخاب نمایید. معمولا پرده های پانچ را برای مکان های مختلفی طراحی و تولید می کنند اما همواره باید بدانید کدامیک از آن ها برای نیاز شما مناسب تر است. از آنجایی که در سرامیک سوراخ هایی وجود دارد باید بدانید که نما کاهش وزن بیشتری خواهد داشت. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد.

ده نکته برای نصاب نمای خشک موفقیت

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت بهساز نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید