مطالب مربوط به نمای مدرن شما احتمالا فکردرباره} نبوده‌اید. و واقعا باید

پس از صاف کردن سطح زیر ساز، می توان با استفاده از رابیتس و شاسی کشی فلزی زیرساز نما را آماده نمود. مینرال پاششی : در این روش برای اجرای مینرال روی سطح مورد نظر از پیستوله استفاده می شود این روش علاوه بر سطوح صاف برای سطوحی که دارای ناهمواری می باشد هم مناسب است. فول بادی( توپر یا پرسلان خشک نما): این نوع سرامیک بیشتر برای نماهای سرامیکی مناسب است زیرا سطحی بسیار صاف دارد و نسبت به دیگر انواع سرامیک قیمت پایین تری دارند. تراکوتا( پرسلانی خشک): این نوع سرامیک همان پرسلان است اما وزن سبک تری داشته و دارای تخلخل بیشتری است، به برخی از این سرامیک ها اکسترود نیز می گویند که برای کنج و موارد خاص طراحی شده اند. به طور مثال برای شرایط اقلیمی گرم و مرطوب ، این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد ، گرم و خشک ، نماهای خشک به گونه ای طراحی خواهند شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که این امر ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش خواهد داد . برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. Post h as ᠎been cre​ated  by G᠎SA Content Generat or Demov er sion᠎.

تکامل اجرای نما

در واقع دلیل اصلی این سرامیک ها در دنیا پایین آوردن هزینه های اجرای نما و هزینه های نگهداری ساختمان از لحاظ مصرف انرژی بوده است. طراحان و کارفرمایانی که یه نماهای مدرن و ساختمان های مدرن علاقه مند هستند، یکی از متریال هایی که به راحتی می تواند نیاز آنها را برطرف کند، این پانل ها می باشند. هنگام خرید به عواملی مانند ضخامت ورقها، ضخامت فوم و عرض پانل که در قیمت پانل تأثیرگذار هستند، توجه کنید. جهت استفاده از چسب به عنوان مصالح ساختمان باید آن را در قسمت پشت سرامیک، آجر و یا سنگ پهن کنید. اما وینیل برای مناطقی که گرد و غبار فراوانی دارد، مناسب نیست زیرا گرد و غبار را به خود جذب میکند و شما مرتبا باید آن را نظافت کنید. در بسیاری از نماهای مغازه ها و فروشگاه های تمامی شهرها مشاهده می شود که با اجرای نمای کامپوزیت طرح و نماهایی شیک و خاص را به وجود آورده اند. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید.

بدین ترتیب تصمیم گرفتم در رابطه با طراحی و مدلسازی نمای سرامیکی با رویکرد مدلسازی اطلاعات ساختمان BIM آموزشی تهیه کرده وآن را به تمامی طراحان معماری در سراسر کشورم تقدیم کنم. آجرهای نما یکی از جذاب ترین وسایل سبک معماری مورد استفاده در طراحی نما هستند. نمای سرامیکی یکی از جدیدترین نمای ساختمان است. انواع سرامیک برای نماهای سرامیکی : شاملپرسلان که یکی از محصولات سرامیک است که در دمای بسیار بالایی تهیه می شود، مقاومت این نوع سرامیک بسیار بالا بوده و در جذب نکردن آب نسبت به سرامیک های معمولی مقاوم تر است، نوع ساخت این سرامیک سبب شده ساختاری یکدست و شیشه ای پیدا کند در نتیجه دارای زیبایی بیشتری است. در این روش با استفاده از پروفیل های با مقطع T از جنس آلومینیوم کلیپس ها بر روی پروفیل T عمودی قرار می گیرد و روشی با استحکام بالا و سرعت مناسب می باشد. برای ساخت نماهای خشک مورد استفاده قرار می گیرند که در میان این مواد ، سنگ اسلبکو به علت دارا بودن مزیت های سنگ های طبیعی و مصنوعی موجود در بازار ایران ،بیش از دیگر مواد مورد توجه قرار دارد .

شرکت طراح و مجری نما

نمای سنگ خشک از جدیدترین نماهای ساختمانی است و اجرای آن نیاز به افراد متخصص و کاردان دارد. مدت هاست که استفاده از سیمان سفید، سیمان سیاه و سنگ معمول است، اما با ظهور سرامیک ها و نماهای سرامیکی تحول عمده ای در صنعت ساختمان ایجاد شده است. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد. اغلب برای ساخت حفاظ پنجره از آهن و آلومینیوم و استیل استفاده میشود.نصب حفاظ برای پنجره بسیار آسان می باشد و نصب آن مدت زمان زیادی نمیبرد اما مهم ترین نکته این است که قبل از سکونت در منزل یا ویلا و … حفاظ پنجره فرفورژه چیست؟ نمای خشک اجرای نمای خشک نحوه اجرای نمای خشک جزئیات اجرای نمای خشک نمای خشک چیست؟ قیمت نمای خشک نمای خشکه چینی نمای خشکه نمای خشک ساختمان انواع نمای خشک – آجر خشک نمای آجر خشکه آجر خشکه چینی خشکه چینی آجر طراحی و اجرای نما اجرای نمای مدرن طراحی و اجرای نمای مدرن سرامیک خشک اجرای نمای سرامیک خشک نمای خشک پرسلانی نمای خشک سرامیک سرامیک خشک پرسلانی سرامیک خشک چیست؟

به آنهایی که میخواهند برای شروع نمای خشک در ساختمان اما از شروع آغاز میترسند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکتهای نمای خشک در تهران وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید