معرفی اجرای نما

هزینه اجرای نما به صورت خشک چقدر است؟ این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. شرکتهای معماری انواع نمای خشک را طراحی و تولید میکنند و از آن برای نمای بیرونی ساختمانها استفاده مینمایند. در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را آمود می گویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری.نمای ساختمان شامل دو سوی اصلی ساختمان یا بیشتر، قسمت ورودی پشت بام و ورودی اصلی ساختمان بسته به شکل و نوع زمین می باشد در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمت ها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمان های شهری صورت می گیرد. Th is has ​be᠎en gener᠎ated with t​he  help of G​SA Conte᠎nt Ge​nerator DE MO​.

نادیده گرفته ترین راه حل برای نحوه نصب نمای خشک

قاعدهٔ برونگرایی را نمیتوان به معماری بناهای عمومی همهٔ تمدنها و اعصار نسبت دهیم. از اواخر قرن نوزدهم میلادی، رویکرد معماران ایرانی نسبت به خانه مسکونی تغییر کرد و ایرانیها از اروپاییها الگو گرفتن و در حاشیه خیابانهای ساخت جدید، ساختمانهای مسکونی برونگرا شروع به شکلگیری کرد. شرکت عمران تجارت فاطر علاوه بر خدمات مهندسی شامل ، طراحی ، مشاوره ، ساخت و اجرای انواع سیستم های نمای ساختمان در راستای تولید قطعات اولیه برای اجرای نما های مختلف ساختمانی تلاش کرده است و توانسته است به تولید قظعات با کیفیت مناسبی و همچنین قیمت مناسبی برسد که میتوانید برخی از قطعات تولید شده توسط شرکت عمران تجارت فاطر را در قسمت زیر مشاهده و جهت مشاوره و خرید اقدام نمایید. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه نما خشک دارد. This art᠎icle h​as  been done  with t᠎he help  of behsaznama Conte᠎nt Gen er​ator DEMO​.

۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. همانطور که در مقاله قبلی نیز به آن اشاره کردیم در این سیستم از ملات استفاده نمیشود و به همین خاطر برای ساختمان های مرتفع ، بسیار سریع و آسان تر از دیگر نماهای آجری می توان از نمای خشک استفاده کرد . در این مقاله به بررسی طراحی و اجرای نمای خشک میپردازیم. پس حتماً در زمان طراحی نما باید به این موضوع دقت شود. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. در انجام هر کاری همواره قیمت وسایل و ابزارهای به کارگرفته شده، یکی از مهم ترین عوامل موثر در هزینهها است. این عوامل باعث میشوند نرخ ثابتی برای دریافت هزینه وجود نداشته باشد.

روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. سوراخ هایی پشت تایل های سرامیکی توسط سرمته ایجاد می گردد. پره های انکر داخل سوراخ باز شده و خارج نمی شود. ۲- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند میتوان به راحتی بخش کوچکی از پوشش و نما را باز کرد و اگر قابلیت تعمیر وجود داشت میتوان آسیب آن ناحیه را برطرف کرده و یا در غیر آن صورت می توان به طور کامل آن را با قطعه ای جدید تعویض کرد. سرامیک های حفاری شده و نمایش داده شده در منطقه چوکوروا که اکنون استان های آدانا، عثمانیه و هاتای را پوشش می دهد، به عنوان موضوعی برای زنان آموزش دیده در کارگاه های طراحی هنری، جواهرات و لباس مؤسسه ادامه آدانا عمل می کند. در این روش پلاک های سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که در شیار ایجاد شده در ضخامت سرامیک قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی متصل می گردد. Conte᠎nt has  been generated by G᠎SA C ontent Gener ator D​emoversi​on .

دیدگاهتان را بنویسید