من دیدم این اطلاعات وحشتناک|وحشتناک} درباره انواع اجرای نمای خشک And i نیازمند Google

نکته قابل توجه این که، از نظر قیمت هر چه ضخامت ورق آلومینیوم ضخیم تر شود قیمت ورق کامپوزیت گرانتر می شود. استفاده میشود .به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد.مهم ترین نکته در نصب نمای کامپوزیت توجه به اسم خارجی این محصول میباشد که ترکیب سه کلمه aluminum composite panel میباشد و این بدین معنی است که سازنده اولیه این محصول تاکید بر ساخت و نصب این ورق ها بصورت پانل یا همان کاست های شیار خورده داشته است . بدلیل عدم انعطاف لاستیک های سیلیکونی در برابر انقباض و انبساط شرایط آب و هوایی پس از مدتی از روی نما آویزان میگردند و امروزه این روش عایق بندی منسوخ بوده و استفاده از چسبهای پلی اورتان و سیلیکون دوام بیشتری نسبت به لاستیک سیلیکونی دارد. در مرحله بعد، ورق کامپوزیت خام منتقل شده به کارگاه، بر اساس طراحی و نقشههای مصوب، توسط ابزار و ماشین آلات مخصوص این کار برش، شیار و خم داده میشود. مرحله بعد از زیر سازی نصب کامپوزیت نما میباشد. در اولین مرحله زیرسازی فلزی مطابق با طراحی نما و میزان حجم و فرم هر قسمت پیاده سازی و اجرا میگردد .اغلب زیرسازی فلزی بر اساس نقشه های از پیش طراحی شده ( شاپ دراوینگ ) که بیانگر تعداد و نحوه تقسیم بندی و سایز پانل ها است صورت میگیرد .

اجرای نمای خشک

نصب نمای کامپوزیت به روش های مختلفی انجام میگیرد. نصب نمای کامپوزیت در ایران به روش های مختلفی انجام میگیرد که متاسفانه همه روش ها استاندارد نیستند . به همین دلیل نحوه اجرای نمای ساختمان و متریالهایی که در آن به کار میرود، بسیار حائز اهمیت است. پس از اتمام کار ژوئن یا درز بین ورقها بصورت ۱۰۰% عایق بندی میشود. نماهای معمولی بـعد از چنـد سال قـطعاً نیازمـند ترمیم، بازسازی و ایجاد گیرداری دوباره میباشند و این خود یعنی تحمیل هـزینه اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در آخر کار با توجه به عمـر مـفید کارهای دوغـابی که حدود 10 الی 15 سال میباشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را خراب نمود و ایـن بـدان معنی است که اگر هـزینهای برای اجـرای نماهای دوغابی صرف میشود بعد از اتمـام کار ساختمان، باید به صورت کـامل آن را خراب شده تلقی کرد. ناگفته نماند که بزرگترین شرکت تولیدکننده در ایران، می توان به اکوآرک اشاره نمود چرا که در تولید انواع نما های ساختمانی از جمله سرامیک مدل خشک نیز فعالیت داشته و در انواع مختلف به فروش این محصول می پردازد. هر چه ورق آلومینیوم دو طرف ضخیم تر، هسته مرکزی نازکتر میشود به گونه ای که در مجموع قطر اصلی ورق کامپوزیت ۴ میلیمتر شود. This ​post was done by behsaznama C onte nt  G en᠎er​at or Dem oversion !

قطر تمامی ورق های کامپوزیت ۴ میلیمتر بوده که این ضخامت شامل ورق های آلومینیوم و پلاستیک هسته مرکزی میباشد. ورق کامپوزیت متشکل از ۲ لایه ورق آلومینیوم و یک لایه هسته مرکزی پلاستیک یا پلی اتیلن می باشد. و پانل های کامپوزیت، به شکل کاست بر روی زیرسازی آهنی به صورت برگرداندن لبه ورق و یا نبشی آلومینیومی با پیچ یا پرچ نصب میشوند. کامپوزیت های پانل شده با زیر سازی فلزی و آلومینیومی به اسکلت ساختمان متصل میشود. از این رو از مصالح گوناگونی برای تزئین و زیبا سازی جلوه ی بنای خود استفاده می کنیم. کلمپ ها در این سیستم نقش نگهدارنده پنل را به عهده دارند و با ساختار مکانیکی به اجزای سیستم متصل می شوند و به ما این امکان را نیز می دهند تا به راحتی در هر قسمتی از نما ، پنل ها را تعویض کنیم. به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. همچنین بهتر است بدانید طراحی نما می بایست توسط معمار انجام گیرد و توسط شهرداری منطقه یعنی در منطقه ای که سازه یا همان ساختمان در حال ساخت است تأیید شود.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

قیمت نمای کامپوزیت بسته به نوع سیستم اجرا و قیمت ورق کامپوزیت تعیین میگردد همچنین قیمت ورق کامپوزیت بر اساس نوع رنگ به شرح ذیل میباشد. همچنین ما طراح و مجری نرده شیشه ای و درب و پنجره UPVC می باشیم. شرکت نما فراز مهرزاد طراح و مجری انواع نمای کامپوزیت ، نمای شیشه ای ، نمای اسپایدر و نمای لامل و کرتین وال می باشد. ورق کامپوزیت PVDF ارزانتر از ورق کامپوزیت نانو می باشد. به طور معمول برای نما از ورق کامپوزیت با ضخامت ۳۰ میکرون و برای تابلو و امور دیگر از ورق کامپوزیت زیر ۳۰ میکرون استفاده می شود. به طور کلی نمای کامپوزیت بیشتر برای ساختمان های اداری، تجاری، پالایشگاه ها و فرودگاه ها و پمپ بنزین و… اما نکته مهم در نصب نمای کامپوزیت و بازسازی نمای ساختمان زیر سازی و یا همان شاسی کشی فلزی و نحوه اتصال آن در ساختمان های اسکلت فلزی و ساختمان های بتنی است. یکی دیگر از روش های نصب پانل های کامپوزیت آلومینیومی ، سیستم اتصال سیلانت مرطوب است که برای پروژه های جدید و نوسازی بسیار کاربردی است. نحوه اتصال زیرسازی در اسکلت فلزی بصورت مستقیم و در اسکلت بتنی همراه با رول بولت و پلیت های مخصوص خواهد بود . ᠎Post h as be en g ener​at​ed wi th t᠎he help of behsaznama ​Cont en t Ge᠎ne rato r ​DE᠎MO!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بیشتر بخوانید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید