من نمی خواهم این زمان زیادی را صرف اجرای نمای خشک کنم. در مورد شما چطور؟

اگر به عنوان معمار یا طراح در بازار ساخت و ساز فعالیت دارید، پیشنهاد می کنیم همواره از دوره ها و کارگاه های اساتید برتر استفاده کنید و علم و تخصص خودتان را به روز نگه دارید. برای شرکت در دوره آموزش طراحی نما معمار نما، کافیست از قسمت دوره ها، پکیج مورد نظر خود را تهیه کنید. این موضوع باعث شده تا معماران و سازندگان بناهای تاریخی و مدرن بسیاری در سراسر دنیا از این متریال به عنوان پوشش نما بهره گیرند. در بسیاری از سازههای بزرگ مشاهده شده است که نمای بیرونی به دلیل حرارت بالا از بین رفته و یا تغییر رنگ شدید داده است و نیاز به جایگزینی دارد. درسیستم نما خشک تهویه دار یک محفظه هوا بین عایق و روکش بیرونی ایجاد می گردد. در ادامه مهم ترین مزایای اجرای نما خشک ساختمان را معرفی می کنیم. مزایای نمای خشک چیست؟ 8. روش اجرای نما به صورت خشک به عنوان نوعی عایق صوتی نیز عمل میکند. نما ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان میباشد و نمای ساختمان بازتاب دهندۀ سلیقه، علایق مردم شهر است که باید آن را نسبت به شرایط محیطی شهرتان مانند آب و هوا، باد و طوفان، زلزله، میزان آلایندههای هوا در مناطق مختلف، آن را انتخاب کنید. ​Art​icle was g​ener ated wi᠎th behsaznama  Content Gene​ra to​r  DEMO᠎!

قیمت آجر نما خشک

اتلاف حرارتي بسيار زياد و مصرف زياد انرژي جهت تأمين گرمايش و سرمايش در نماهاي شيشه¬اي لاجرم باعث آلودگي بيشتر هوا مي¬گردد. تنها در هنگام استفاده از این محصول دقت کنید پیش از استفاده از چسب از پلاستر سیمانی استفاده نمائید، ضمن آنکه از گستردگی چسب بر روی تمامی سطح اطمینان حاصل کنید چرا که وجود خلل و فرج در میان بافت ها موجب نفوذ آب ، رطوبت و هوا به میان بافت و خسارت به سازه خواهد شد. 1. هیچ قسمتی از سطح زیرین آجر بدون چسب نماند و به طور کامل چسبیده شود. سرعت اجرا: با توجه به اینکه در نمای خوشک از چهارچوب های فلزی به عنوان قالب اجرای نما استفاده می شود، نما را بدون داربست میتوان آماده کرد. 7. در اجرای نمای آجری به روش خشک، چیدن و مجددا برچیدن آجرها تا رسیدن به حالت مورد نظر بدون تخریب نما به سادگی امکانپذیر است. رده MW : این رده آجر مناسب مناطقی با آب و هوای معتدل می باشد و دارای مقاومت متوسطی نسبت به تخریب می باشد. این که توقع داشته باشیم، کارفرمایان دارای ذهنیات معماری باشند، شاید به وقوع نپیوندد! نکات مهم و البته ظریفی در این راستا وجود دارد که بی توجهی به آن ها می تواند موجب زیر سوال رفتن نمای ساختمان شود.

᠎This data has be​en cre​at ed ᠎by behsaznama Content Ge​nerato​r DEMO!

رعایت این نکات پایه و بنیادین به شدت برای شما ضروری خواهد بود. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. نمای خشک دارای لایههای مختلفی است از جمله: پوسته بیرونی، فضای داخلی تحویه پذیری، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان. این آجرها به چند صورت توپر، دارای حفره و سوراخ و یا به شکل صفحات نازك (پلاك) تولید می شوند. این اجزا شامل عایق حرارتی ،چارچوب نگه دارنده ،فضای خالی ، مصالح نما و اتصالات می باشد. در این سبک متریال و اتصالات صریح کنار هم قرار می گیرند. نمای خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات به دو دسته تقسیم میشود،مشهود و نامشهود بستهایی که برای نگهداری در سیستم نمای خشک مشهود استفاده میشود، از بیرون قابل مشاهده است. سیستم نمای خشک غیر نمایان: در سیستم نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. دلیل استفاده رایج از نمای خشک چیست؟ نمای ساختمان آجری از یک لایه دیوار آجری که ضخامت آن کمتر از ۱۰ سانتی متر می باشد، به همراه یک دیوار پشتیبان که دیوار آجری یک لایه بر روی آن اجرا می شود تشکیل شده است.

در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید. قابلیت تعویض یا تعمیر نما: اگر قسمتی از نمای خشک آسیب ببینند می توان به راحتی آن قسمت را باز کرد و آن را تعمیر و یا به کل تعویض نمود. فواید استفاده از از گزینه های گرانبها را در گزینه های ارزانتر می­توان پیدا کرد. از مزایای آن میتوان به استحکام اتصال آجرنما و ساختمان اشاره کرد . به دلیل مزایای خوبی که دارد در صنعت ساخت و ساز نسبت به اجرای دوغابی و ملاتی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. با مطالعه این مطلب دانستیم که هر کدام از این روشها مزایای خاص خود را دارند. ظاهری طبیعی به خانه می­دهد و با محیط طبیعی خود به زیبایی تطبیق پیدا می­کند. با وجود این معایب کسانی که به دنبال اجرای نمای آجری خود با قیمتی مناسب هستند اما محدودیت زمانی ندارند، این راه گزینه مناسبی است. نمای آجری مدرن داخل ساختمان نیز با اجرای آجرنمای سنتی در انواع زوایا و جهت ها نمایی بسیار خلاقانه و زیبا را ایجاد کند.

متریال نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید