موارد بعدی سه مسائل به سرعت درباره نمای سنگ انجام دهید

تعدادی از نبشی ها را به صورت قوطی در آورده و به پلیت های کار شده در کف جوش میدهیم جهت کنترل برش ناشی از وزن نما، همچنین جهت کنترل لنگر ناشی از وزن نما دور تعدادی از ستون های سازه بتنی را تسمه کشی کرده و اعضای اصلی شاسی را به آن ها جوش میدهیم. بعد از شاسی کشی نما و تایید آن در نماهای چسبانده یا ملاتی ، لازم است جهت کم شدن ملات نما و نیز درگیری ملات نما، روی شاسی نما با رابیتس پوشانده شود . سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. سرامیک پرسلانی با خواص متعدد و جذب آب نزدیک به صفر آن هم یک پوشش و هم یک عایق جهت نما می باشد. هر طراح حرفه ای به خوبی می داند که اصلی ترین وظیفه ی یک معمار تلفیق زیبایی و کارایی به بهترین نحو ممکن می باشد.

سه علت که باید توقف تاکید در مورد نمای خشک

با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود. در غیر این صورت ممکن است دچار خطاهای راهبردی شده و در انتخاب متریال و مصالح خود اشتباه کنید. در ادامه از فناوریهای کارآمد در زمینه کمک به افراد در زمان وقوع چنین بحرانی نام بردهایم. نور طبیعی، موجب نشاط و سرزندگی فضا می شود و همچنین می تواند عملکرد و سبک زندگی افراد حاضر در محیط را تحت تاثیر قرار دهد. وجود تفاوت نمای مدرن و کلاسیک باعث شده است تا طراحان و افراد بر اساس محیط ساختمان و توجه به تناسب آن بتوانند یک انتخاب مناسب داشته باشند.طراحی نمای مدرن مورد توجه بسیاری از نسلهای جدید قرار گرفته است. انتخاب کردن سیستم نمای خشک مناسب هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی می باشد، به همین دلیل باید از متخصصینی که در این زمینه مطالعات زیادی دارند کمک گرفت. • در نماهای بتنی به نحوه ی اختلاط بتن کاملا دقت شود و از سیمانی استفاده شود که در برابر تغییرات دما مقاوم باشد. با کمک نرم افزارهایی مانند 3dmax – Rhino – AGI32 – Revit میتوان بدون اغاز یک پروژه نمای دلخواه خود را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کرد .و از چگونگی متراژه دیوار ها پنجره ها و حتی دیزاین داخلی تا نمای بیرونی از جمله دیوارها – در و پنجرها – ستون ها سرستون ها بدنه ی ساختمان حتی نورپردازی و میتوان اگاه شد.  Da ta w᠎as creat ed ᠎by behsaznama Cont ent Genera tor  DE᠎MO !

قطعا همه ما در شهرهای مختلف، ساختمان هایی را دیده ایم که نورپردازی و طراحی نما آن ها در شب چنان دلرباست که چشم ها را به خود خیره می کند. پروفیل زیر سازی نما برای متریال مختلف (سیمان، چوب، کامپوزیت) متفاوت می باشد، از این رو اولین و مهم ترین چیزی که در زیر سازی باید بدان توجه داشته باشید، انتخاب متریال مورد نیاز است. از آنجا که در این سیستم اجرای نما، نصب قطعات نما و ریل¬ها طبق نقشه اجرا می-شود بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفه ای ندارد. پس نیاز است که یک طراح قبل از ایده پردازی برای طراحی نما، مشتری یا کارفرمای خود را اقناع سازی کند. اگرچه دلایل اولیه استفاده از نمای خشک در یک پروژه ساختمانی دلایل عملیاتی است، اما جنبه زیبایی نیز در آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اجرای نما بسیار اهمیت دارد چرا که در مواردی دیده شده به دلیل اجرای نامناسب، نما جلوه بصری مورد انتظار را به بینندگان نمیدهد. این موضوع در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری دارد زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است. برقراری حداکثر امنیت در ساختمان. در طراحی نما، از حداکثر اندازه پنجره برای نورگیری استفاده کنید.

استفاده از نماهای شیشهای مدرن موجب شده تا ساکنان بتوانند از حداکثر نور و روشنایی روز استفاده کنند. از جمله نماهای پرطرفدار برای ساختمانها، میتوان به نمای سنگی، نمای آجری و نماهای طراحی شده با شیشه اشاره کرد. به دلیل این که در یک ساختمان اولین بخشی که در معرض دید قرار می گیرد نمای آن است, در همین راستا زیبایی نما برای جلب توجه عموم از اهمیت بالایی برخوردار است. تفاوت اجرای نمایکامپوزیت رنگی با نمونه قبلی خود تنها در رنگ های آنها است، که همین مورد باعثجذابیت زیاد نمای کامپوزیت رنگی می شود. سپس به طور مستقیم به پروفیل های زیرسازی جوش داده می شود. اگر به عنوان معمار یا طراح در بازار ساخت و ساز فعالیت دارید، پیشنهاد می کنیم همواره از دوره ها و کارگاه های اساتید برتر استفاده کنید و علم و تخصص خودتان را به روز نگه دارید. تاسیس گردید و با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا شروع به فعالیت نمود. بر طبق تحقیقات، استفاده از نمای سنگ در اقلیم های گرم و خشک، موجب هدر رفتن ۱۰ الی ۲۰ درصد انرژی می شود. همان گونه که بهتر می دانید اساس نماهای رومی با سنگ شکل می گیرد و استفاده از سنگ در اقلیم های گرم و خشک به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

شش روش‌ها برای حفظ شرکت های نمای خشک شما بالا رفتن بدون سوزاندن روغن نیمه شب

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید