موفق تکنیک برای اجرای نمای خشک

نوعی از نمای آلومینیومی کرتین وال می باشد که دید خارجی آن تنها متشکل از شیشه بوده که به صورت دو جداره یا لمینیت بر روی زیر سازی آهن یا آلومینیوم اجرا می گردد. انواع نماهای شیشه ای که امروزه در سطح شهر با آنها مواجه هستیم عبارتند از: « فریم لیس، اسپایدر، کرتین وال، نمای دو پوسته شیشه ای» البته نماهای تماما شیشه به علت ضریب هدایت حرارتی زیاد باعث مصرف زیاد انرژی جهت تأمین گرمایش و سرمایش می شوند و در مجموع باعث اتلاف انرژی میشوند. بتن GFRC مخفف (Glass Fiber Rein Forced Concrete) یا بتن الیاف شیشه است که به نمای خشک هم معروف است. سیمان و بتن مقاومت کششی پایینی دارند و این ضعف بوسیله الیاف شیشه تقویت شده است. مسافت از سیمان کشی رابیتس نوبت ملات روی رابیتس و بي كم وكاست کننده گروه و طرح موقعيت تخميناً میرسد که باید بطور باترتيب اجرا شود و یک لایه ماسه وسیمان و یک لایه پودر وزنه و سیمان اجرا میشود که هردمبيل نزديكي باید به طرف گلاويز شاگرد متبحر و کار وارد اجرا شود مربع اگر اشتباهی ناقوس اجرا شوره زار شود ممکن است که کار ترک بردارد و یا بصورت دقیق اجرا نشود. نکتهای که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از هر محصولی برای این کار مناسب نیست و شما باید در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشید. This was gen erat ed  by behsaznama C​ontent​ Gener᠎ator D emov᠎ersi on!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

برای هر سنگ ازماله مناسب آن استفاده کنید. به تازگی طراحانی خوش ذوق با استفاده از بتن های سخت و محکم، توانسته اند با روشی ساده و کارآمد، پانل های دکوراتیو بسیار زیبایی را تولید کرده، و در نمای ساختمان ها برای زیبایی هرچه بیشتر استفاده کنند. ما در این مقاله به اختصار چند مزیت اجرای نمای خشک را برای شما بازگو خواهیم کرد. در این جا ما شما را با انواع متریال های قابل استفاده در طراحی نما آشنا خواهیم کرد. ضد حریق بودن این محصول به شما توانایی اخذ الزامات آتش نشانی را می دهد و تا میزان قابل توجه از خود در برابر آتش سوزی مقاومت نشان می دهد. به روش صنعتی استفاده کرد. ورقهای کامپوزیت در طرحهای مختلف تولید میشوند که به صورت کلی میتوان این مصالح را به دو دسته کلی ضد حریق و معمولی تقسیم کرد. ساختار آن به صورت قطعاتی عایق، مانند شیشه، است که در داخل قاب چوب یا آلومینیوم قرار می گیرد. ساخت این پانل ها به گونه ای بوده که ابتدا مخلوطی از بتن را داخل قالب های مخصوصی قرار می دهند، پس از آنکه بتن خشک شد از قالب بیرون آورده و با قرار دادن آنها در کنار هم به شکل یک پازل، نمای داخلی و خارجی را زینت می بخشند.

دتایل اجرای نمای خشک

از جمله پرکاربردترین اشکال استفاده از فلزات در صنعت ساختمان سازی و نمای خشک ساختمان، استفاده خام ورق های فلزی به عنوان درپوش و فلاشینگ نما و دیوارها و یا تبدیل ورق های خام به پنل های فلزی طرح دار مثل پانچ متال و استرچ متال می باشد. مقاومت خمشی مناسبی به نسبت وزن دارد. مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است. روش های مدرن اجرای نمای ساختمان به روش خشک، برای اولین بار در دهه 70 میلادی در کشور آمریکا به نصب سنگ به روش خشک در ساختمان های با ارتفاع زیاد صورت گرفت. انواع نمای آجری ساختمان بر اساس جذب آبی که دارند به دو دسته درجه یک و درجه دو تقسیم می شوند و نکته ای که در تولید این نوع نماهای آجری باید در نظر گرفت این است که باید همه ی زوایای آن دقیق باشد تا اجرای نمای آجری ساختمان به بهترین شکل صورت گیرد. قطعات بزرگ جهت ساخت نماهای یکپارچه بتنی، پنل های بتنی به صورت مشبک یا نقش برجسته، پنل های تزیینی پوشاننده دیوار، مبلمان شهری شامل نیمکت، گریتینگ درخت ، فلاورباکس ، سطل زباله و …

کاربرد نمای کرتین وال در نماسازی ساختمانهای بزرگ و چند طبقه، نمای پاساژ و نمای برجهایی است که اکثرا کاربری اداری و یا فرهنگی و تجاری دارند. یکی از معضلات بزرگ صنعت ساختمان، هدر رفتن انرژی است. به همین دلیل مهندسان همواره به فکر ساختمان مصالحی هستند که انرژی ساختمان را حفظ کنند. 2- استفاده از انرژی حرارتی خورشید و تبدیل آن به انواع انرژي هاي ديگر و یا استفاده مستقیم از آن. GRC بتن مسلح به الیاف شیشه و در حقیقت نوعی کامپوزیت پیشرفته می باشد که با به کارگیری الیاف تقویتکننده داخل مخلوط بتن، مقاومت کششی و فشاری آن، فوقالعاده افزایش مییابد. نمای شیشه ای اسپایدر به نوعی از نماهای مدرن شیشه ای خود ایستا نمای پرده ای (curtain wall) گفته می شود که در آن شیشه بوسیله اتصالات نقطه ای به سازه متصل می گردد. نمای ساختمان جزئی از سازه و یا حتی جزئی از نمای شهر است به همین دلیل زیبایی آن بسیار مهم است.

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید