نحوه اجرای نمای خشک ساختمان – وقتی رد شد چه باید کرد

به دلیل نمایان بودن بست های نگهدارنده و تاثیر عوامل محیطی مخصوصا رطوبت بر این اجزا بهتر است از رنگ های ضد زنگ استفاده کنیم تا تاثیری روی آنها نداشته باشد. به دلیل استفاده و به کارگیری عایق حرارتی در سیستمهای نمای خشک میتوان به جرات گفت این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را میگیرد و موجب کاهش هزینهها میگردد. این سرامیکها با قرارگیری در دمای بالا حالت شیشهای به خود میگیرند که از نظر ظاهری زیباترین و بادوامترین مصالح خواهند بود. برای درک بیشتر در ادامه به صورت مختصر در مورد آنها صحبت میکنیم. یعنی اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی میتوان قسمتهای کوچکی از پوشش را باز کرد و اگر قابل تعمیر بود به آسانی آن ناحیه را تعمیر نمود و در صورت غیر قابل تعمیر بودن قسمت یا قطعه را تعویض میکنند. با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند. نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به چشم می خورد. پیوستگی مناسب با دیوار، قیمت نسبتا کم، سرعت اجرای مناسب و در عین حال زیبایی معمولی، تنوع طرح و رنگ محدود، کدر شدن طی زمان و دشواری تمیز کاری از ویژگیهای عمومی نمای سیمانی است. Th is data was written wi th the help of behsaznama Conte᠎nt Gen erat or᠎ D em᠎ov ersion!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

مقاوم شدن ساختمان در برابر لرزش. در نتیجه کاهش ریسک ترک خوردن، جدا شدن و سقوط مصالح در مواقع زلزله و کاهش تلفات جانی و مالی را خواهیم داشت. دوام و عمر بالا، آب بندی عالی، عایق در شرایط جوی و مقاوم در برابر زلزله جزء مزیتهای بارز این نوع نما است. اجرای این نما با هر دو متریال زیبایی فرومايه به مقصد جفت فردار خود را دارند .این نما با سیمان سفید نیز زیبایی مخصوص به طرف نفر مقاوم سوگند به لهنه دارد و گروهی از افراد این نما را براي نمای رومی سنگی بیشتر ترجیح میدهند. بعد ها طی شروع قرن دوم بعد از میلاد رومی ها دیوارهای سنگی را ضمن به کاربردن استراکچر مورد استفاده یونانی ها ابداع کردند . در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. زیرا نصب انواع سنگ نما و آجر و ریلها به صورت مکانیکی انجام میشود؛. با انجام این عملیات فاصله معینی میان نمای خشک و عایق حرارتی به وجود خواهد آمد. در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود.

دانشی که به بحث در مورد سرامیک ها میپردازد به علم سرامیک و صنعت مرتبط با آن به صنعت سرامیک نامیده می شود . برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. اتصالات و چهارچوب نگهدارنده نیز نقش مهمی در تجهیزات نما خشک دارد. همچنین مورد دیگری که در استفاده سیمان وجود دارد . با استفاده از المان های مخصوص برای طراحی نمای ساختمان چهره ای زیبا به ساختمان خود ببخشید. در ویدئوی زیر به صورت شماتیک به آموزش نحوه نصب نما خشک (تهویه دار) پرداخته می شود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.

به a new Look Of نحوه اجرای نمای خشک ساختمان خوش آمدید

یه عنوان مثال در مناطق سردسیر از رنگ های گرم و برعکس می توانید استفاده کنید. با ذکر یک مثال میتوان مفهوم را روشنتر بیان کرد. به عنوان مثال رنگ قرمز بسیار بین مصرف کنندگان برای ساختمان های مسکونی و اداری متداول است. در حالی که در مصالح سنتی؛ افراد بیتجربه و با دانش کم امکان بررسی و اندازه گیری این هماهنگی رفتاری را نداشتند و آسیبهای جدی به بار میآورد. بنابراین اگر با یک دیدگاه علمی پیشرفته، مادهای را بررسی و دگرگون کنند که از سالها قبل وجود داشته است، ماده موردنظر در حوزه مواد پیشرفته قرار خواهد گرفت و برعکس اگر کاربردی بسیار متداول و غیرعلمی و غیرمهندسی حتی از یک ماده جدید مدنظر باشد با حوزه مواد سنتی و متداول سروکار خواهیم داشت. هماهنگی رفتاری مصالح در برابر تغییرات دمایی توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار میگیرد. در ایران نیز نحوه اجرای نمای خشک ساختمان برای اولین بار در دهه 70 مورد استفاده قرار گرفت. به دلیل کمبود ملات و روش های اجرایی سنتی و نیز استفاده مجری نما از ابزار و ماشین آلات صنعتی در این روش، در این نوع نما سازی امکان اجرای نما در چندین قسمت مختلف توسط اکیپ های مختلف، به طورهمزمان در بخش های بالایی و پایینی ساختمان ممکن است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مطالب بشتر.

دیدگاهتان را بنویسید