نحوه برای نشان دادن نمای خشک شما از صفر به قهرمان

ساخت نما با توجه به کاربری ساختمان در انواع مختلفی انجام میشود.برای ساخت انواع نما از مصالح بسیار زیادی استفاده میشود از جمله هزینه اجرای نمای خشک فلز،آجر،سنگ،شیشه،بتن و… همچنین نمای آجری قابلیت آن را دارد که سال ها بدون این که نیازی به تمیز شدن ظاهر اولیه خود داشته باشند بمانند. در به کارگیری از این نما با مخلوط کردن چهار رنگ اصلی قرمز روشن،قرمز تیره،زرد و سیاه میتوان رنگ های ماتریسی ایجاد کرد. به همین منظور نیاز است تا طراحان در دوره های اساتید خبره و زبده آموزش ببیند تا خالق تفکرات معمارانه شوند. این سبک از نما با توجه به این که از سفال ساخته شده است مقاومت بالایی در برابر آب و هوا داشته و برای چندین دهه دوام می آورد. این سنگ مناسب نمای داخلی و بیرونی و سنگ فرش کردن سطوح است.تراورتن عایق صوتی و حرارتی مناسبی است و گرمای خورشید را جذب نمیکند به همین دلیل همیشه خنک است.

طراح و مجری نمای خشک

Th​is ​post h as been w ritten by G SA Conte​nt G enerator ᠎DEMO᠎!

پانل های شیشه ای به طور کلی توسط عناصر فولادی عمودی جداگانه به قاب ساختاری اصلی ساختمان که ممکن است داخلی یا خارجی ساختمان باشد نگه داشته میشوند. مقاومت و دوام شیمیایی بالا و چسبندگی به سرعت و پایدار رزین های مصرفی سبب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف این پنل می شود. پانل های بتنی پیش ساخته به دلیل نصب سریع و آسان،انعطاف پذیری در برابر آب و هوا و به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه و پایدار در ساختمان های جدید شناخته شده اند. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. از مزایای این نما میتوان به نصب سریع و آسان،نگهداری و شست و شوی راحت،ثبات در برابر ساییدگی و امکان برش و جداسازی آن اشاره کرد. اجرای کار نیز به مقدار فضا بستگی دارد و از 4 روز تا یک هفته طول میکشد. در خیلی از بخش شهرهای پهناور برای اتمام فعالیت ساختمان و تصاحب کردن پایان کار ساختمان، می بایست فعالیت پیچ رولپلاک نما طبق فرمان شهرداری انجام داده شود.

فواید پیچ کردن سنگ نما ؟ دریل مربوطه میبایستی حتما مجهز به دیمر باشد جهت تنظیم سرعت سوراخ کاری در پروسه پیچ و رولپلاک سنگ نما . طراحی نمای اسلامی کاملا منحصر به فرد بوده و در این طراحی از قوس ها،کاربندی ها و کتیبه ها استفاده میشود. نمای آجری که به عنوان روکش آجری شناخته میشود با دیوار آجری یکپارچه متفاوت است. فرقی نمیکند که از سیمان سفید استفاده کنید یا سیمان رنگی هر دو زیبایی خاصی به ساختمان میبخشند. یکی از عامل های طرفداری نمای خشک کامپوزیت، سبک وزن بودن آن به دلیل استفاده از آلومینیوم در آن است.این نما به حدی سبک است که وزن آن در یک متر مربع، حدود 5 تا 8 کیلوگرم است که در برابر مصالح دیگر چون سنگ، شیشه و سیمان وزن سبک تری دارد. کاشی های پرسلان علاوه بر پوشش کف، دیوار ها و نما ها، برای عناصر مبلمانی که نیاز به استفاده از مواد با ظاهری خاص دارند، مانند میز های آشپزخانه، میز ها، حوضچه ها استخر، اسپا و… نمای سفالی چیزی نیست جز پانل های ساخته شده از سفال که میتوانند بر روی دیوار های خارجی یا نمای هر ساختمانی پوشانده شوند. This a​rticle w​as writt​en by behsaznama Con᠎tent Generat or᠎ Dem​ov er​sion.

اجرای نمای خشک در ایران

در اجرای نمای خشک پیشرفت هایی صورت گرفته است که باعث منحصر به فرد شدن اجرای نمای ساختمان به روش خشک شود. این سبک از نما به دلیل مقرون به صرفه بودن،سرعت اجرای پایین و اجرای بسیار راحت طرفداران زیادی دارد. یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. دلیل استفاده رایج از نمای خشک چیست؟ شما عزیزان می توانید جدیدترین سرامیک برای نمای ساختمان را مطابق با سلیقه خود در کاشیران بیابید. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. بایرامیکس ترکیبی از دانه های گرانیت و سنگ مرمر با مهره ها و رنگ های متنوع به همراه رزین های طبیعی و مصنوعی است.

دیدگاهتان را بنویسید