نحوه To turn اجرای نما شما از صفر به قهرمان

اجرای این نما از تکنیک های مدرن می باشد که به تازگی افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. با استفاده از المان های مخصوص برای طراحی نمای ساختمان چهره ای زیبا به ساختمان خود ببخشید. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. از اصلیترین مزایای این تایلهای سرامیکی میتوانیم به جذب کم آب و نیز طراحی و برش در اندازه­های دلخواه اشاره کنیم. از دیگر ویژگی های آن می توان به تنوع رنگ، قابلیت ارتجاع، امکان برش و استفاده پنل آن در ابعاد و طرح های گوناگون را نام برد.طریقه ساخت این صفحات اینگونه است که پنل اچ پی ال که تشکیل شده از چندین لایه کاغذ کرافت است، با روکش طرح چوب و یا طرح های دیگری، از ترکیب سلولزی و رزین های فنولیک ورقه هایی راتشکیل می دهند که در گرما و فشار بسیار بالایی(145C و 300bar) تبدیل به صفحات محکمی می شوند.

اجرای نمای خشک در ایران

قبل از اجرای فرآیند پیچ و رولپلاک نما ،رعایت موارد فوق الذکر و همچنین کار با ابزار و ادوات استاندارد و کالیبره و انجام کار پیچ و رولپلاک بوسیله پیمانکار فنی ،مجرب و کارآزموده و ماهر که اشراف کامل به مقوله صخره نوردی صنعتی (دسترسی با طناب ) داشته باشد مزید علت خواهد بود . استفاده از نانو برای نمای ساختمان باعث میشود که طول عمر و ماندگاری ساختمان افزایش پیدا کند. این نوع طراحی از نمای ساختمان بیشتر برای نمای مساجد و اماکن مذهبی استفاده میشود و برای ساخت این نما از سنگ،کاشی و آجر و نقوش اسلیمی استفاده میشود. این طراحی ترکیبی از سنگ،شیشه و کامپوزیت است و بیشتر برای ساختمان های اداری و تجاری استفاده میشود.یکی از مزیت های این سبک در این است که از هر نوع متریالی میتوان استفاده کرد و محدودیت ندارد.با استفاده از طراحی های تلفیقی روی نما میتوانید زیبایی نمای خود را چند برابر کنید. ​Post has ᠎be en g᠎en erated with the ​help of behsaznama᠎ Content Gen er ator DE MO!

چنان چه المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت کوچکی از پوشش و نما را باز کرد. علاوه بر اینکه با استفاده از این طراحی زیبایی خاصی به ساختمان میبخشید بسته به متریالی که استفاده میکنید هزینه پایین تری نسبت به نما های کلاسیک پرداخت میکنید. این نما بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات به دو صورت نمایان و غیر نمایان دسته بندی میشود. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. اجرای نمای سرامیک خشک را تنها از نمادیزاین بخواهید و با کیفیتی بینظیر تحویل بگیرید. HPL مخفف (High Pressure Laminate) صفحاتی هستند که از ترکیب لایههای سلولزی و رزینهای فنولیک بوجود می آیند.این ترکیب پس از قرار گرفتن در دمای بالای ۱۸۰ درجه سانتیگراد و فشار ۸۰bar تبدیل به صفحات محکم با مشخصات فنی ویژه میشوند. Th is conte nt was do ne ᠎by behsaznama Con tent G​ener​ator D emoversion.

شرکت های نمای خشک

معممولا در پروژههای بزرگ مثل بیمارستان و یا پروژههای تجاری و اداری از نمای سرامیک خشک استفاده میشود. در این سبک از طراحی نما از شیشه،کامپوزیت و فلز با سبکی نوین و در برخی موارد نورپردازی استفاده میشود. استحکام چندانی ندارند و مشکل سنگ های آذرین معمولا جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است . ضریب هدایت حرارتی پایین پلاستیک اجازه نمی دهد تا دما در نقطه اتصال کاهش یابد. شرکت نویان نما ارائه دهنده طراحی و اجرای سیستم های مدرن در نمای خشک می باشد و در کنار این خدمات به فروش قطعات نما نیز می پردازد. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبکتر بودن سازه و زیرسازی میباشد. تایل­های سرامیکی قطعات جدیدی در صنعت ساختمان و نماسازی به شمار می­روند. نانوی نما یک پوشش نامرئی است که از ساختمان در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن محافظت میکند. ᠎Data was gener᠎ated  with t᠎he help of behsaznama Content G ener᠎ator Dem​oversi᠎on!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید