نقشه راه گام به گام جدید برای نمای مدرن

همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد. اول؛ آرامگاه کوروش بزرگ که ساخته خود او بود، چنان ارتباطی از نظر طراحی نقشه و کاربرد نماپردازی در میان باغ بزرگ پاسارگاد با کاخهای دروازه، اختصاصی و بار نشان میدهد که مشخص میشود طراح همه یکی بوده و آن کاخها هم نتیجه سلیقه کورش بزرگ بودهاند. تهیه و تأمین مصالح نوین نمای ساختمان، مشاوره ، طراحی و اجرای انواع نماهای نوین ساختمانی همگام با استانداردهای اروپایی و با ایجاد ارتباطات گسترده با مشاورین معظم اروپایی و معرفی مصالح روز نما، به عنوان دپارتمان تخصصی نمای ساختمان فعالیت می نماید. نقش اجرای نما می تواند زیبایی، پوشش ساختمان، ایجاد آرامش، ایمنی و حفاظت از بنای ساختمان است. بیشترین کاربردهای سرامیک خشک به این شرح است: مجتمع تجاری، ساختمان اداری، ساختمان مسکونی، قسمت داخلی ساختمان، پایانه ها و ایستگاه مترو و سایر مکان ها.

دتایل اجرای نمای خشک

Th is c ontent w᠎as created ​wi th behsaznama Content  Gene᠎ra​tor DE᠎MO .

تقلب، فریب، و دروغ های صریح درباره نصاب نمای خشک Exposured

با به کارگیری از این محصول شما هزینه ای برای ایجاد محصول ندارید. توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار نما سرامیک زیاد خواهد بود. با توجه به تحول در صنعت ساختمان و لزوم صرفه جویی در منابع، هزینه و افزایش دقت اجرا نمای سرامیک، روش اجرای نمای سرامیک خشک با استقبال بالایی رو بروست. کشور ایران با توجه به وسعت قابل توجه و تنوع شرایط جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و منابع طبیعی، از روش ها و الگوهای ساختمان سازی متفاوتی برخوردار می باشد. این نمای مدرن با روش نصب خشک اجرا می شود و از مقاومت بالایی برخوردار است، علاوه بر این در اجرای نمای سرامیک خشک حداقل جذب آب انجام می شود. پروفیلهای عمودی زیرکار معمولا به صورت L شکل می باشد ولی با توجه به نوع گیره های سنگ و روش نصب، می تواند متفاوت نیز باشد.

نمای خشک سنگ

استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت هم در این محل ها مناسب است. همانطور که گفته شد، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی و نمای ملاتی در نوع نصب آنهاست. نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک گفته می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگه داشتن سرامیک، از بیرون قابل رویت هستند. سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و…

برای ساخت و ساز خصوصی کم ارتفاع ، رولپلاک های جهانی مناسب با بار استاندارد. تایل های سرامیکی یکی از انواع جدید ترین و پرکاربردترین متریال هایی هستند که در صنعت ساختمان و اجرای نماهای ساختمانی کاربرد دارند و جلوه ای زیبا و خاص به ساختمان می بخشند. ضریب هدایت حرارتی پایین پلاستیک اجازه نمی دهد تا دما در نقطه اتصال کاهش یابد. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش نصب مکانیکی نیز معروف است از لنگرها و اتصالات جاسازی شده برای اتصال استفاده می کند. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ، فایبر سمنت برد ، ترموود و … طرح سرامیک استخری شیشه ای ROL-550با رنگ بسیار ملایم و زیبایی که این محصول دارد زیبایی منحصر به فردی از خود به نمایش می گذارد. انواع سرامیک طرح سنگ برجسته با تنوع طرح هندسی، ساده و مدرن برای قسمتهای مختلف ساختمان تولید و قابل اجراست. وجود وزن متعادل، قیمتهای مقرون به صرفه، تنوع سرامیکها، جذب رطوبت پایین و تمیز کردن به صورت آسان از جمله ویژگیهای سرامیک نما طرح سنگ هستند که این دسته از محصولات را برای کاربران پر مصرف ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید