نمای خشک برای دلار

مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. به این معنی که در برخی سنگ ها امکان مخفی سازی شکاف و پیچ ها وجود دارد. تکنیک اجرای نمای خشک سنگ در بازسازی دیوار های شکاف دار موجود و یا در ساخت نما های جدید به کار می رود. تفاوت دیگر سنگ نمای ساختمان با سرامیک در بافت آنها است. چهارچوب نگهدارنده این نما از جنس فولاد یا پروفیل های آلومینیوم ساخته میشود که پروفیلهای آلومینیومی عمودی با میخ بر روی صفحات نصب میشود و طراحی چهارچوب به شکلی است که در برابر عواملی مثل باد مقاوم باشد و از ورود نم یا رطوبت به ساختمان جلوگیری میکند و یک فضای خالی و تهویه بین نما و عایق به وجود می آورد. ضمنا اجرای نمای خشک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها مقاوت بالا در برابر باد می باشد. Con te᠎nt has been g​ener ated with t he he lp of G​SA​ Con​tent G enerator  DEMO!

اجرای نما – آیا شما آماده برای یک عالی چیز هستید؟

نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. اما به طور کلی به دلیل داشتن طول عمر بالا و سرعت بالای اجرا، تا حد زیادی هزینه ها کمتر می شود. با توجه به نوع گیره هایی که در هنگام نصب سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان نحوه اجرای نما را به دو گروه کلی تقسیم کرد. سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. بنابراین استفاده از بند ضد آب احتمال کنده شدن سرامیک را کاهش خواهد داد. وضعیت فوق الذکر باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک می شود. هرچقدر از مصالحی با ابعاد بزرگتر استفاده شود، هزینه های تمام شده نیز کاهش می یابد. هرچقدر که اشکال هندسی و شکست های مختلف در سطح نما بیشتر باشد,هزینه های مربوط به اجرای این بخش ها افزایش می یابد. اجرای نمای فریم لس علاوه بر زیبایی، با هدف افزایش روشنایی در روز نیز همراه است.

سپس هر یک از مدلهایی که برای نما استفاده میکنیم ماند سرامیک را از طریق براکت و زیرسازی خود به نما پیچ میشود ، پیچی که بر روی شبکه زیر سازی تعبیه شده است در محل خود رگلاژ میشود . در این روش از انکر یا غیرنمایان Invisible استفاده میشود به طوری که ابتدا بر قسمت پشت و بر روی دیوار توسط دستگاه اتوماتیک حفره هایی ایجاد میشود ، این دستگاه در چند نقطه با یک اندازه و قطر یکسان حفره ای ایجاد میکند و سپس انکر ها به داخل حفره ها رفته و با پیچ و بست هایی از جنس پروفیل آلومینیومی از داخل کاملا محکم میشوند. این انکر داخل سوراخ با قطر ۶ میلیمتر قرار گرفته سپس با چکش به زائده ای که مخصوص این کار تعبیه شده ضربه می زنیم . نمای دیگری که باز هم استفاده بیشتری در بین نماهای خشک دارد، نمای خشک کاپوزیت است.این نما نیز مانند نمای کرتین وال جزو مدرن ترین نماهای خشک است.استفاده ویژه این نما در ساختمان های تجاری است.همچنین می توان پنل های کوچک و بزرگ آن را به راحتی فروشندگان تهیه کرد که از دو لایه ورق به جنس آلومینیوم است که توسط موادی به نام پلی اتیلن ( یا مواد مخصوص کند سوز و نسوز ) به یک دیگر متصل شده اند.  Th is h as  been generat᠎ed  by behsaznama C​on te nt Generator Demoversion.

شرکت های نمای خشک

در این روش ملات را حذف کرده اند و با استفاده از قطعاتی خاص که مخصوص نمای خشک می باشد استفاده می کنند. نحوه اجرای سنگ ها در نمای خشک بدین صورت است که از گیره هایی بر روی پروفیل آلومینیومی جهت نصب افقی سنگ ها استفاده می کنند. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته می شود که جهت اتصال مصالح ساختمانی مانند: سنگ, آجر,آلومنیوم و موارد دیگر از هیچ نوع ملاتی استفاده نمی کنند و تمامی اتصالات به صورت مکانیکی انجام می شود. میخ سنگ نیز یک فیکس کننده تکیه گاهی است که برای سطوح مختلف از جمله طیف گسترده ای از بتن و زیر لایه های ساختمانی زبر و یا صاف مناسب است. شما باید به خوبی بدانید که هر یک از این نماهای ساختمانی دارای بخش های متنوعی می باشد و مدل های مختلفی دارد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش اساسی و بسیار مهمی را در این صنعت ایفا می نماید و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده اند همگی با این فاکتور مهم سنجیده و شاید بتوان گفت که با محک این فاکتور مهم ماندگار شده و یا از بین رفته اند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید