نمای خشک برای فروش – چقدر خیلی مال شما قیمت است؟

اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. همچنین سرامیک پرسلان نما، به راحتی برش نمی خورد و برای برش دادن آن از تیغه های مخصوصی استفاده می کنند. سرامیک پرسلان نمای ساختمان، به دلیل مقاومت بالا به ملات سیمان نمی چسبد. به آن دسته از مواد و متریال هایی که فلزی نمی باشند سرامیک گفته می شود و از ملات برای نصب نمای خشک سرامیکی استفاده نمی گردد. 2. از مزایای نمای سرامیکی آسان بودن نصب آن است.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

᠎Th is con​tent h᠎as been ​done by GS A ᠎Co nten᠎t  Gene᠎rator DE​MO!

نحوه بازیابی نمای خشک

اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد. مهارت تیم اجرا کننده تأثیر زیادی بر کیفیت اجرای نمای سراميک خشک خواهد داشت. علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. بهرهمندی از مزایای سرامیک خشک، مستلزم این است که اجرای آن به درستی صورت بگیرد. از سوی دیگر، نمای کلاسیک احساس عظمت را برای ساکنان و افرادی که از بیرون آن را تماشا می کنند به ارمغان می آورد. 1. اینکه آنها به خوبی استانداردهای لازم برای نصب نمای خشک را اجرا کنند و با آنها آشنایی داشته باشند اهمیت بسیار زیادی دارد. 10. اگر بخشی از نما تخریب شود، قابلیت جدا کردن سرامیک و جایگزینی وجود دارد. نمای کلاسیک یا رومی ساختمان، برگرفته از معماری کلاسیک رومی و یونانی است. اجرای نمای خشک در معماری مدرن در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند.

ی خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد.

تمامی مدیران و مجریان شرکت آلومینیوم نما دارای سالها تجربه اجرایی هستن و همین مسئله باعث می شه که پروژها برای ما جنبه ساخت یک اثری هنری پیدا کنه. دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت اکوآرک ، از سال 1385 با هدف بسط و توسعه افق های هنر و فن مهندسی معماری و با رویکردی نظری-کاربردی به مقوله پایداری قدم در عرصه فعالیت نهاده است. درونگرایی یکی از اصول معماری در خانهسازی کشورهای مسلماننشین است ولی ابداع و ره آورد اسلام نبوده و فقط توسط آن تثبیت و ماندگار شدهاست. ولی این سرامیک به دلیل حفره هایی که دارد، جذب رطوبت بیشتری دارد. سرامیک نمای ساختمان، تنوع طرح و رنگ زیادی دارد. سرامیک طرح سنگ آنتیک، تنوع رنگ و مدل زیادی دارد که با توجه به طراحی نما استفاده می شود. برای ساختمان های بلند که کار را برای کارکنان سخت می کند نمای خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد. این نوع سرامیک در دمای بالا و حدود 1400 درجه تولید می شود.

جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می اجرای نما باشد. بنابراین استفاده از وسایل با کیفیت و کمک گرفتن از یک رولپلاک کار ماهر را در اولویت قرار دهید. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود.

دیدگاهتان را بنویسید