نمای خشک برای Dummies

لازم است پیش از اجرای نما یک نقشه شاپ (Shop Drowing) توسط گروه اجرایی تهیه شده و همه مشخصات اجرایی شامل نوع پروفیل ها ، نحوه اتصالات ، محل قرار گیری پروفیل ها بهمراه چیدمان سرامیک ها در آن مشخص شوند. یکی از مهمترین مزایای سرامیک های نما تنوع طرح و رنگ آن است که باعث ظهور جلوههای زیبا و جذاب در نمای ساختمان میگردد. سرامیک خشک، یکی از مدرن ترین و بهترین نما های ساختمانی است که دارای کاربرد های فراوانی می باشد و در بالا به برخی از آن ها اشاره شده است. در گذشته مهمترین متریال پوشش دهنده ساختمان کاشی بود که با روی کار آمدن سنگ های طبیعی تزیینی و پس از آن سرامیک نما جای خود را به آنها داد. نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان قیمت اجرای نمای خشک است. از ویژگی های این نما مقاوم بودن آن در برابر عوامل طبیعی است و همچنین به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیوم که نقش بسیار مهمی در نمای خشک فلزی دارد ، موجب شده این نما جزء مهمترین نماهای خشک به حساب آید. سلام؛ خیر، مهمترین عیب نماسازی سرامیکی انتقال سرما و گرمای محیط است. Post has  been generated by G SA Con᠎te​nt G​enerat or DE᠎MO​.

اجرای نما و چاک نوریس Impact

قطعا نمای سرامیکی نیز همانند هر نوع نمای ساختمانی، تجاری، مسکونی، اداری و غیره مزایا و معایب خاص خود را دارد که در این قسمت به طور کامل به این موارد پرداخته ایم تا انتخاب هوشمندانه ای اتخاذ کنید. بهمن موتور، کاپرا دو کابین را در دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه می کند که هر دو قابلیت حمل بار را داشته و می توانند راحتی یک خودروی سدان را برای شما به ارمغان آورند. برای بهره بردن از مزایای نمای سرامیک اینکه از چه روشی برای نصب سرامیک استفاده می کنید بسیار حایز اهمیت است. اجرای نمای سرامیکی معمولا تا حدودی به نوع سرامیک نما و برخی موارد دیگر بستگی دارد. میلگرد با هدف اتصال شبکههای فلزی رابیتس به شاسیکشی استفاده میشود. نمای خشک فایبر سمنت به صورت صفحات سیمان الیاف دار یا فایبر سمنت است که کارکرد آن در ساختمان هایی است که اسکلت داخلی آنها به صورت بتنی و یا فلزی باشد.ساختار اصلی بدین صورت است که متشکل از الیاف سلولز و بافتی از سیلیکات و سیمان است. برای اینکه با مصالح آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم. برای نصب سرامیک نمای ساختمان با توجه به نوع سرامیک نما از دو روش متفاوت استفاده می شود.

اتصالات نمای خشک

این دو روش به شیوه سنتی و مدرن نصب کاشی و سرامیک اشاره دارد که ما در اینجا به شرح آن میپردازیم. بنابراین بهتر است عایق کاری نما به صورت مجزا اجرا شود. بنای آرامگاه با تکنیک و مهندسی دقیق اجرا شده به گونهای که پس از گذشت ۲۵ قرن هنوز استوار و پابرجاست. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و مؤسسات علاوه بر روش های جدید تبلیغات تلاش می کنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آن ها باشد و به طوری که عکس های ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد.سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است.

با روی کار آمدن سرامیک های مقاوم به خصوص پرسلان ها در رنگ ها و طرحهای مختلف استفاده از سرامیک جای استفاده از سنگ را در نمای ساختمان گرفت و امروزه بسیاری از نماها حتی نماهای سنگی ساختمان با استفاده از سرامیکهای طرح سنگ اجرا میگردد. البته این نوع سرامیک خود دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه نام برده می شود. به همین علت استفاده از سرامیک نما روز به روز پرطرفدارتر می گردد. موقع نصب سرامیک از بند ضدآب استفاده کنید. خرید و فروش این محصول از سایت های معتبر ایرانی انجام می شود و شما می توانید این نما را از فروشگاه های آنلاین سفارش دهید. سرامیک خشک از مدرن ترین و به روزترین نما های ساختمانی با قیمت مناسب بوده است که در نمایندگی های سراسر ایران قابل سفارش و خرید و فروش می باشد. خرید سرامیک مدل خشک به صورت عمده نیز انجام گرفته که همراه با کاهش قیمت بوده است و از نظر اقتصادی به صرفه تر نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید