نمای خشک را می خواهید؟

این مرحله از اجرای نبشی کشی نما، به نوع مصالح استفاده شده در نما بستگی دارد که اگر به عنوان مثال در نما از سیمان استفاده شده باشد، نیاز به ملات برای اتصال بهتر نما به نبشی ها ضروری خواهد بود. در این مرحله بعد از شناسایی نوع سازه دستک های شاسی کشی بر روی متریال بتن نصب می شود. این مورد مهم در تمامی متریال های نمای مدرن مثل: نمای کرتین وال، نمای اسپایدر، نمای کامپوزیت، نمای ترموود، نمای سرامیک، نمای لوور، نمای بتن اکسپوز و… اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. این امر مستلزم بهترین شرکتهای اجرا کننده انواع نمای خشک می باشد تا با تجهیزات نما خشک و قیمت نمای خشک که مناسب است کار با کیفیتی به شما تحویل دهند . اما چیزی که در نهایت اهمیت دارد، اجرای نمایی با کیفیت، شیک و زیباست که ما در تیم آراز زرین ماندگار با همراهی متخصصان این حوزه و استفاده از بهترین متریال، بهترین ها را برای شما اجرا می کنیم. قطعات ذکر شده در بالا به نمای تمام شده در عین ظرافت، قابلیت رگلاژ و آب بندی را می دهد.

نصاب نمای سرامیک خشک

مواردی مانند ضخامت و ابعاد پلیت ها، مقطعات، محل تقاطع و غیره باید در نقشه ذکر شود. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۱۲۰ در ۶۰ می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. بعد از تماس کارفرما برای انجام طراحی نمای ساختمان، کاتالوگها و نمونههای پروژهها در انواع سبکها برای کارفرما ارسال میشود تا خط فکری و سلیقه کارفرکا ارزیابی شود و طراح بتواند طرح نمای ساختمان را مطابق با خواستهی کارفرما ارائه دهد. نمای ساختمان نباید به صورتی طراحی شود که جلوی ورود نور به ساختمان را بگیرد و با برای باز و بسته شدن درب و پنجرهها مشکلی ایجاد کند. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بی فزایند را آمود میگویند ، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری که در اکثر موارد کارکرد سازه ایی ندارد.

Th is w as g en​er​at᠎ed  with G SA Con tent Gener᠎ator DE​MO​.

توانایی اجرای نما

بله کاملا درسته فقط درصد خیلی کمی به کیفیت نامرغوب سنگ ها بر می گردد. بین دو روش اجرا از لحاظ کیفیت تفاوت بسیاری وجود ندارد و انتخاب روش نصب بیشتر بر عهده طراح نما می باشد. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم. هر یک از نماهای ساختمانی که شما انتخاب می کنید تا روی ساختمان تان اجرا شود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. با توجه به مهارتش و شناخت مناسب از انواع پوشش می توانید مشورت و کمک های لازم را دریافت کنید. از آب ولرم و چند قطره (۲ تا ۳ قطره) محلول شوینده تهیه کنید. اجرای نما آلومینیوم کامپوزیت با مواد کامپوزیتی انجام می شود که با چند ماده مختلف تولید می شوند. Content w​as g​en erat ed  by behsaznama Content G enerator D᠎emov ersion.

ی نصب می شوند.

برای ایجاد هر تغییری مثل منحنی یا اشکال مختلف در نمای ساختمان، زیرسازهای آن در نقشه بایستی مشخص شود. گسترش روز افزون استفاده از انواع مختلف نماهاي ساختمانی و خطرات قابل توجه ناشی از عدم طراحی و اجراي مناسب این نماها باعث شده است تا تدوین ضوابط مرتبط، بیش از پیش اهمیت یابد. در نقشه تمام موارد و جزئیات ساختمان قید شده است. در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند. این جزء در زیر کار قرار گرفته و به صورت کاملا مستقل و توسط چسب و یا اتصالات مکانیکی به بنا وصل می گردد. این چسب به دلیل ویژگیهای مقاومت و استحکام دارای طول عمر بالایی است و به سادگی فرسوده نمی شود. رایجترین کاربرد چسب پلی اورتان برای چسباندن سطوح متخلخل، سطوح طبیعی و یا سایر سطوح ساختمانی به یکدیگر است. نکته مهمی که باید در شاسی کشی در نظر گرفت این است که شاسی کشی اصولی نتیجه انجام تمام مراحل صحیح در پیاده سازی ترازها است.

قیمت نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید