نمای خشک موارد استفاده

در نقشه نما می بایست ضخامت سنگ ها، سطح برجستگی نما و همینطور فرمی که برای نمایش اجرا می شود، مورد بررسی قرار بگیرد. برای آشنایی با هر نوع سنگ میتوانید صفحه سنگکاری را مشاهده کنید. از طرفی به دلیل سقوط احتمالی سنگ ها از نما و گران بودن قیمت سنگ در نمای رومی، نماهای رومی ساخته شده با سیمان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. از آنجایی که نمای سرامیک بهصورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجراست؛ در نتیجه این نما هیچگونه آلودگی صوتی و ضایعات ساختمانی از خود به جا نمیگذارد. شما با توجه به موقعیت جغرافیایی و مکانی ساختمان خود، می توانید بهترین عایق صوتی و حرارتی را انتخاب کنید. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. با توجه به اینکه بخش بیرونی ساختمان در معرض عوامل جوی قرار دارد، طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان و انتخاب مصالح با کیفیت و مناسب اهمیت زیادی دارد. ᠎Da​ta w as cre​at ed ᠎with the help of G SA C on tent Gen er᠎ator DE MO.

کمتر = بیشتر با نمای خشک

آپند به عنوان یکی از شرکت های مجری نمای کرتین وال، فعالیت میکند. در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان بعد از نصب نما، بستهای مورد استفاده به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند و به دو شیوه سیستم کیل و شیاری صورت می­پذیرند. کرتین وال که از انواع نمای خشک محسوب میشود، مجموعهای از اجزای ساختاری است که یا به صورت پنل در کارخانه ساخته میشوند که کرتین وال یونیتایز (Unitized Curtain Wall) نام دارد و برای نصب به محل پروژه میآورند یا به عنوان اجزای جدا از هم به سایت آورده میشوند و در محل مونتاژ میشوند که به کرتین وال استیک (Stick Curtain Walling) مشهور است. در سرامیک خشک برخلاف نمای ملاتی از ملات استفاده نمیشود؛ در نتیجه سطح رویه نمای ساختمان بهوسیله اتصالات فلزی به ساختمان متصل میشود. از جمله مأموریتها و اهداف اصلی این شرکت میتوان به نصب و اجرای دقیق و مهندسی، پشتیبانی و مسئولیتپذیری، ارائه باکیفیتترین و مناسبترین کالاها و قیمت مناسب در کنار کمترین زمان اجرا اشاره کرد. همان طور که اشاره کردیم، ساختار اصلی و هسته کرتین وال یا استراکچر آن از شاسی و لامل تشکیل و سپس شیشهها یا سایر پوششها بر روی آنها با دقت و ظرافت نصب شده است. اصطلاح نمای خشک به آن دسته از انواع نمای ساختمانی گفته میشود که به صورت خشک و بدون هیچگونه ملات یا دوغاب اجرا میشود.

شرکت طراح و مجری نما

البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در اجرا پروفیل نمای خشک در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرای پروفیل نمای خشک و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. شما هرچقدر درون ساختمانتان را مدرن و شیک بسازید اما ظاهر آن چشمگیر نباشد، قدم اول را اشتباه برداشته اید. توجه: هرگونه تخریب اعضای سازه و دستک گرفتن (جوش دادن نبشی به میلگرد سازه با تخریب آن) از میلگرد سقف، تیر و یا ستون غیر مجاز بوده و اعضای سازه را از لحاظ باربری دچار ضعف میکند. اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. سیستم نمای استیل به صورت کاملاً خشک اجرا میشود و تنها نیاز به اتصالات (پیچی یا جوشی) دارد. تمام لایههای سرامیک خشک با استفاده از سازههایی از جنس آلومینیوم و فولاد به اسکلت ساختمان متصل میشوند.

The Idiot’s Guide To اجرای نما توضیح داده شد

در ادامه قصد داریم به بررسی نمای ساختمان سرامیک بپردازیم. ارائه دهنده مناسب ترین قیمت نصب و اجرای نمای سرامیک خشک با مجرب ترین و حرفه ای ترین کادر اجرایی و فنی. اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد. بنابراین در این عصر، گرایش به نمای کلاسیک افزایش یافته است. از آنجایی که رویکرد خلاقانه در طراحی نما، دقت و ظرافت همیشه دارای اهمیت است؛ بنابراین شرکت مهندسی زیبا سعی کرده تا تمامی این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهد. بنابراین امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داشته باشیم. شرکت جهان نما توانسته با همکاری مشترک هلدینگ سان بیلد کشور ترکیه (مجموعه چند ملیتی ترک , ایتالیا , ایران) با اخذ نمایندگیهای انحصاری محصولات برتر ایتالیا و ترکیه , یک مجموعه حرفه ای را برای شما گرد آوری نماید . توسعه مصالح پایدار برای این نوع نما با قابلیت محافظت از ساختمانها در برابر شرایط محیطی مانند گرما، باد و باران، عامل اصلی رشد تقاضا جهت استفاده از انواع نمای خشک در دهه اخیر بوده است؛ اما نمای خشک به چند نوع مختلف تقسیم میشود و هر کدام دارای چه مزایای و معایبی هستند؟

نمای خشک در ساختمان

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت سنگ نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید