نمای خشک و چاک نوریس Impact

سیستم نمای خشک نامشهود یا غیره نمایان؛ در این روش نیز بست های مورد استفاده برای نگهداری سرامیک، و یا سنگ پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. سمند سورن پلاس به عنوان جدیدترین ویرایش فیس لیفت سمند سورن از زمستان ۹۸ به طور رسمی توسط شرکت ایران خودرو به نمایش گذاشته شد که البته تا هنگام نگارش این مطلب هنوز اثری از حضور آن در بازار کشور مشاهده نمیشود. انواع سرامیک خشک نما که با عنوان نمای پرچلین نیز شناخته میشود، یکی از جدیدترین و مدرنترین سبکهای اجرای نما در جهان است. در واقع سرامیکی که برای سیستم نمای ساختمان استفاده می­ شود به ساختار اولیه ساختمان وصل می ­گردد تا به عنوان سطح خارجی عمل کند که جزء ساختار اصلی ساختمان نیست. این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. شرکت زیباآشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیباشناسی ، معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما ، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروز ترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید.

نمای خشک مدرن

شرکت تجهیز نما با داشتن تمامی فاکتور های گفته شده و نیز استفاده از نیروی های متخصص و تعهد پذیر، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در پروژه های نما ساختمان است. جالب است بدانید که یکی از ویژگیهای نما پرسیلانی خشک این است که میتواند با نماهای مدرن ترکیب شود و ظاهر زیبایی را برای یک ساختمان به وجود آورد بهعنوان مثال؛ میتوان نمای سرامیک خشک را با متریال مدرن مانند نمای ترمووود، نمای شیشهای، نمای لوور، نمای کامپوزیت یا نمای HPL ترکیب کرد و زیبایی منحصر به فردی را برای ظاهر یک ساختمان به وجود آورد. دراجرای نمای خشک امکان طراحی و سفارش مصالح مورد استفاده وجود داشته بنابراین از تولید ضایعات جلوگیری می شود. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. This ᠎post h as  be en g en er᠎at ed by G SA​ Content Generator Dem​oversion !

شرکت طراح و مجری نمای خشک

نصب نمای خشک، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. معیار یک: پاسارگاد نخستین نشانه بارز معماری سلطنتی هخامنشی است. پاسارگاد در دشتی بلند به بلندای ۱۹۰۰ متر از سطح دریا، در حصار کوهستان جای گرفتهاست. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود.

نمای خشک در ساختمان

از دیگر جنبه های زیبائی شناختی سرامیک ها امکان شبیه سازی سنگ بر روی آن ها است. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند. در صورتی که آببندی با دقت کافی صورت نگیرد، با نفوذ آب و ایجاد خوردگی و زنگ زدگی استحکام نما تا حد زیادی کاهش مییابد و ممکن است در مقابل عوامل محیطی مقاومت خود را از دست بدهد. در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود. اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد. چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک نمایان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید