نمای خشک چه کاری می‌تواند انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

نصب انواع متریال نما به روش خشک و بدون ملات با استفاده از اتصالات مکانیکی در واقع یکی از سیستمهای جدید نماسازی به حساب میآید. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت. یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. در مسیری که با گامهای قوی بهسوی زیباسازی نمای بناهای شهری به پیش میرود، بیشک شرکتهای مجری طرحهای نمای خشک پیشتاز هستند. شرکت طراحی و معماری بافت نو به عنوان یک مجری نمای خشک، در این مقاله از چیدانه با ما همراه شده تا به بسیاری از سوالات رایج شما درباره نمای خشک ساختمان و مزایای آن پاسخ دهد. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. This c on᠎te nt has been done  with the he᠎lp of G᠎SA Con te nt ᠎Ge ne ra tor ​DEMO.

چیزی که همه درباره اجرای نما دوست ندارند و چرا

هرچه قدر قیمت مواد اولیه بیشتر باشد، هزینه تمام شده و نهایی قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز بیشتر خواهد شد. خیلیها از چیدانه درباره قیمت نمای خشک ساختمان میپرسند. پیش از این از چیدانه پرسیدهاید که اصلاً نمای خشک ساختمان چیست؟ اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند میتوان به راحتی بخش کوچکی از پوشش و نما را باز کرد و اگر قابلیت تعمیر وجود داشت میتوان آسیب آن ناحیه را برطرف کرده و یا در غیر آن صورت می توان به طور کامل آن را با قطعه ای جدید تعویض کرد. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت.

نما های خشک

توانسته است رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی جلب نماید. در این مسیر کشور ما نیز بینصیب نماند و سهم خود را از مدرنیته در صنعت نمای ساختمان از این طریق کسب نمود. یا نمای بسیار طولانی در فیلم حرفه: خبرنگار آنتونیونی یا فیلم کشتی روسی به کارگردانی الکساندر سوکوروف که فقط از یک پلان تشکیل شدهاست و مانند خود فیلم، ۹۶ دقیقه طول میکشد. در مورد ویژگیهای بهترین شرکت های دستاندرکار اجرای نمای خشک توضیحاتی ارائه میکنیم. قبل از اجرای این فرایند ابتدا سطوح مورد نظر را کاملا تمیز کنید. در صورتی که برای نمای ساختمان محدودیت بودجه دارید، با در نظر گرفتن این عوامل میتوانید هزینهها را مدیریت کنید. این مجموعه با بکارگیری مهندسین عمران، معماری، فضای سبز و مهندسین برق و مکانیک در تیم متخصصین خود در بخش طراحی و اجرایی، همواره در پی خلق پروژه هایی متفاوت از هر نظر اجرایی و بهره برداری است و توانسته کلیه پروژه های ساختمانی اعم از ساخت از ابتدا یا مرمت و باز سازی را به صورت مدیریت طرح و تهیه و اجرا (EPC) در هر قالب قراردادی مورد قبول کارفرما (پیمانکاری یا پیمان مدیریت) به انجام رساند. این پیچ ها و مهره ها سرامیک ها را به بدنه فلزی سنما متصل می سازند تا آنها سر جای خود بمانند. This conte᠎nt w᠎as ᠎done by  GS A  Content Gene᠎rator DE MO!

استیل گالوانیزه به صورت ورق قابل استفاده می باشد و در صورت ترکیب آن با سایر متریال ها همانند چوب می تواند باعث ایجاد ظاهری شیک و متفاوت شود. اکثر تولیدات فولاد ضد زنگ این روز ها از نوع بازیافتی است. همچنین چسب پلی اورتان در صنعت ساخت و ساز نقش مهمی در تولید ساندویچ پانل، مواد پی وی سی و پوششهای ضد آب دارد. فولاد ضد زنگ بسیار دوست دار محیط زیست است زیرا تقریباً می تواند برای همیشه دوام بیاورد. یک مزیت جایگزین استفاده از نمای خشک این است که منجر به کمترین هزینه در تعمیر و نگهداری ساختمان می گردد. هزینه اجرای نمای خشک چقدر است؟ اشاره کرد. این در حالی است که این نما را از نظر نوع اتصالات نمای خشک به دو دسته اتصالات نمایان و اتصالات غیر نمایان تقسیم طرح نمای خشک بندی می کنند. اجرای سرامیک پرسلانی توپر که به سرامیک فول بادی یا سرامیک یک سانتیمتری نیز مصطلح است به صورت خشک نمایان و غیرنمایان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید