نمای خشک – یادگیری بیشتر سازنده باشید؟

این متریال نیز یکی دیگر از متریال های محبوب برای طراحان نما است. با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. در روش کرتین وال فریم لس اگر به سطح شیشه نگاه کنیم یک سطح صاف خواهیم دید اما فریم های شیشه به شکل سایه از زیر شیشه مشخص خواهد بود. آنچه که با عملکرد محافظتی نما تضاد داشت تبدیل نما به پوستهای نازک بود. در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید. اوصل اجرای نمای سنگ ساختمان در اسکوپ کردن با ایجاد یک سری شیار بر پشت سنگ نما و پس از آن بسته شدن شیارها با آرماتور بندی گالوانیزه برای تماس بیشتر سطح سنگ با دوغاب و احتمال ریزش کمتر همراه است. در پایان پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از اجرای نمای سراميک خشک، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک و دتایل اجرای سرامیک خشک در تنوع موجود با کارشناسان حاضر در سایتهای معتبر ساختمانی در تماس باشید. با توجه به تنوع اقلیمی و قرار گیري بخش قابل توجهی از کشور در مناطق داراي خطر لرزهاي بالا و باد شدید، طراحی نماهاي ساختمانی براي انواع ترکیبهاي بارگذاري شامل باد و زلزله الزامی است.

نما های خشک

به طور کلی اصل سیستمهای خشک آجری بر اساس ساختمانها سبز و پایدار طراحی شده و به همین دلیل نظرات مثبت طرفداران محیط زیست را نیز به خود جلب کرده است. سرامیک های پرسلانی معمولا مراحلی مثل مراحل تولید شیشه را در هنگام تولید طی می کنند. سومین مورد موءثر در گزینش نوع یراق آلات و تاثیر آن بر بها آخری نما سایز مصرف شده یراق آلات میباشد که بسته به وزن نما و گونه بندی شیشه ها می توان از بزرگتر (و مسلما گرانتر) بهره مند شد. وجود این اختلاف سایز در طول لامل ها به این خاطر است که بیشتر بار شیشه بر روی مولیون (لامل عمودی) خواهد بود، اما در بعضی از نماها طول ترنسم و مولیون را برابر در نظر می گیرند و این موضوع بسته به دیدگاه طراحان آن می باشد. با نگاهی بر تاریخچه نمای شیشه ای پی می بریم که با توسعه ی استفاده از فولاد ساختمانی، این امکان به وجود آمد که ستون های نسبتاٌ کوچک بارهای سنگین سازه را تحمل کنند و دیگر نیازی به اینکه از دیوارهای بیرونی به عنوان تکیه گاه استفاده شود نباشد.  Data has be᠎en g᠎enerat​ed ​by behsaznama Co ntent Ge ne ra to r DEMO .

از کرتین وال چه انتظاری داریم؟

در روش کرتین وال فیس کپ زیر سازی توسط پروفیل های عمودی و افقی موسوم به ترنسم و مولیون که با یکدیگر یک شبکه را تشکیل می دهند انجام می شود. مورد انتها از تاثیر یراق آلات بر نمای کرتین وال در نما هست که گاهاٌ کارفرمایان با دقت به حالت زیبای این یراق آلات درخواست ارتقا تراکم آنان در نما را مینمایند که مسلما سبب ارتقاء قیمت می شود. شیشه ها مستقیماً بر روی ساختار لامل قرار گرفته و یک درپوش فشاری آن را از بیرون بر روی لامل آلومینیومی محکم می کند و به جهت زیبایی کار فیس کپ هایی با عرض مشخص اما طرح و طول دلخواه بر روی آن قرار میگیرد. یکی از مزیت های این شیشه سهولت در نگه داری و نظافت و همچنین سرعت نصب بالا است. این امر در طول تاریخچه نمای شیشه ای باعث شد که استفاده از شیشه به عنوان نمای بیرونی افزایش یابد و سیستم نمای شیشه ای به وجود بیاید. لازم به ذکر است که این قابلیت در بسیاری از نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن بخشی از نما مجبور به تقبل هزینه زیادی جهت تعویض کامل آن می شوید . در داخل کارخانه انجام می شود و در قطعات کوچکتری که بتوانیم آن ها را نصب کنیم به صورت آماده به کارگاه حمل می شود. Post h as ᠎been c​reated by behsaznama Co nten᠎t ​Ge​nerator  DEMO.

اگر قصد خشکشویی کردن پرده را ندارید، مجبورید باید ان را به صورت بخش به بخش درون یک ظرف حاوی آب سرد و مایع شوینده بشویید. سرامیک های رومی در جنوب ترکیه زنده شدند، جایی که یک موسسه آموزش میدهد که چگونه طرحهای باستانی را در انواع اجناس، از لباسها و جواهرات گرفته تا شیشه، سرامیک و زیورآلات چوبی و لوازم جانبی به کار برد. شرکت زیباآشیان صنعت، پیشرو در صنعت نمای ساختمان، به منظورایجاد سهولت در دسترسی به پروفیل ها و یراق آلات مختلف در این صنعت و عرضه و توزیع آنها، اقدام به تولید انواع قطعات فلزی از جنس آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه نموده است که مورد استفاده در اجرای انواع سیستم های نصب نمای خشک با متریال های مختلف از قبیل سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال و … در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. در این روش ابتدا سنگ بطور اصولی بر روی نما چیده شده و دوغاب بر پشت آن ریخته میشود. اجرای سنگ نمای تر یا دوغاب از روشهای سنتی و متداول اجرای نمای سنگی در ایران در هنگام نصب انواع سنگ نما به شمار سرامیک نمای خشک میآید.

دیدگاهتان را بنویسید