نمای خشک یک بسیار روشن روش که برای همه کار می‌کند

نمای سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشت آن وجود داشته باشد و برای ساختمان هایی با ارتفاع زیاد نیز به نما اسکوب گردد. زمانی که برای اولین بار به ساختمانی نگاه می کنید اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند نمای ساختمان است. سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشت آن وجود داشته باشد و برای ساختمان هایی با ارتفاع زیاد نیز به نما اسکوپ گردد. اگر این سینک برای تعریف شما از روستیک بیش از حد مدرن است، می توانید کانتر و سینک را انتخاب کنید که بیشتر با زیبایی شما مطابقت داشته باشد. محدودیتهای فنی و نبود مصالح مدرن باعث شد ابعاد پنجرهها در حد متعالی باقی بماند؛ ولی برای حل معضل مشرفیت ارتفاع کف پنجره به وسیله کرسی چینی ساختمان بالا کشیده شد، انواع شبکه و نرده اختراع شد و در نهایت فضاهای بلافاصل طبقههای همکف به کاربریهای غیر مسکونی تبدیل شد. چرا که در کاتالوگ سرامیک نما می توانید محصولاتی را انتخاب کنید که سنگ های هم شکل و هم رده آن ها جزو سنگ های تاپ و برند بازار حساب می شوند ولی در دسته سرامیک نما قیمت حتی یک دهمی نسبت به سنگ دارند.

انواع روش های نمای خشک

چرا که ابعاد کاشی و هارمونی کنار هم قرار گرفتن آن ها تاثیر زیادی در زیبایی نما داردشاید اکثریت تصور کنند که برای نما، فقط از ابعاد بزرگ کاشی استفاده می شود؛ در صورتی که بخش بزرگی از انتخاب نهایی شما به سلیقه خودتان بستگی دارد و در برخی مواقع به الزامات فنی فضا وابسته است. تنوع گزینههای رنگ و بافت به معماران این آزادی را میدهد که بر روی انواع پیچیدگیهای طراحی تمرکز کنند. در محفظه خالی می توان روی سازه عایقی برای محافظت از ساختمان در برابر شرایط جوی ، آلودگی های صوتی و سایر مزاحمت هایی که ساکنین با آن مواجه خواهند بود اعمال کرد، همچنین یک محفظه هوا بین دیوار سازه و نما بوجود می آید که این هوا از ورود هوای خارجی به داخل ساختمان و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. نمای ساختمان نشان دهنده هویت یک ساختمان بوده و اگر طراحی زیبایی داشته باشد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.این نما مربوط به نقشه ساختمان یک طبقه است که به ریبایی به بنا هویت داده. در مرکز خرید کاشی و سرامیک در اصفهان با تنوع گسترده ای از سایز کاشی و سرامیک رو برو هستید و هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب سایز کاشی نخواهید داشت.

طرح نمای خشک

اولین چیزی که در برخورد اول به چشم مهمانان یا حتی خود شما برای خرید یک خانه میآید چیست؟ اگرچه نماهای مبتنی بر شیشه و آلومینیوم اخیراً بسیار محبوب شدهاند اما نماهای سفالی مانند نماهای آجری سالهاست در جهان مورد استفاده قرار میگیرند؛ اما در ایران استفاده از نما چند سالی است که در سطح کشور دیده میشود. همچنین در هنگام نصب سرامیک در نما به شیوه خشک فاصله ای چند میلیمتری بین سرامیک ها گذاشته میشود که هم از شکسته شدن آنها در اثر انقباض و انبساط جلوگیری میکند و هم زیبایی بیشتری دارد . همچنین در هنگام نصب سرامیک در نما به شیوه خشک فاصله ای چند میلیمتری بین سرامیک ها گذاشته میشود که هم از شکسته شدن آنها در اثر انقباض و انبساط جلوگیری میکند و هم زیبایی بیشتری دارد. در حالی که سیلرهای طبیعی بدون هیچگونه تغییری بر ظاهر سنگ از سطح آن محافظت میکند. ظاهر و نمایی شکیل و شیک و در عین حال ایمن به سازه خود ببخشید. دقیقا اولین چیزی که میبینیم نمای یک خانه است که هرچه این نما لوکس تر و ظاهر بهتری داشته باشد نظر مشتری و یا حتی مهمانان را به خود جلب خواهد کرد. استفاده از این نماهای مدرن سبب گردیده که دتایل های نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله شیشه های فریم لس و نماهای لامل(Face Cap) می باشد.

قطعات نمای خشک

در این روش مانند دیوارچینی عمل میکنیم یعنی با استفاده از شمشه گذاری و ریسمان کشی دیوارچینی میکنیم و در هر مرحله تراز بودن دیوار را چک میکنیم. حالت بهینه دیوار برای اجرای نمای خشک دیوارهای پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. باید دقت داشت که سرامیک مخصوص نما با سرامیک عادی دیوار و کف متفاوت است و در صورتی که قرار است با ملات نصب گردد حتما میبایست قابلیت جذب در پشت سرامیک وجود داشته باشد و چنانچه در ارتفاع نصب شود حتما به نما اسکوپ گردد . نمای بیرونی به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نماید بلکه نقش بسیار مهمی در هزینه اجرای نمای خشک زیبایی آن دارد. درادامه به معرفی انواع نما کامپوزیت، نحوه نصب کامپوزیت نما و عوامل موثر بر قیمتاجرای نمای کامپوزیت و قیمت ورق کامپوزیت می پردازیم. Post has ᠎been c᠎reat ed wi​th behsaznama  C᠎ontent Gener at or DEMO᠎.

دیدگاهتان را بنویسید