نمای سنگ بررسی

بدین منظور باید قطعات، اجزاء و اتصالات نما توانایی تحمل بارها و جابجاییهاي نسبی وارد بر آن را تحت اثر عوامل مختلف داشته و پایداري خود را حفظ نمایند. به همین منظور ضروری است که این امر توسط افراد متخصص و کارشناسان انجام پذیرد. همین امر باعث کاهش نیروی زلزله بر ساختمان می شود و این مورد منطبق یا نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران و بقیه آیین نامه های زلزله جهان است. اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند. در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود.

قیمت نمای خشک

​Th is has  be en g​en er᠎at ed by G᠎SA C on te​nt​ G en er ator ᠎DEMO​.

نصاب نمای خشک

این مورد مهم در تمامی متریال های نمای مدرن مثل: نمای کرتین وال، نمای اسپایدر، نمای کامپوزیت، نمای ترموود، نمای سرامیک، نمای لوور، نمای بتن اکسپوز و… سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. ما با مشاوره اولیه در مورد کسب و کار شما را بررسی می کنیم. در روش پنهان علاوه بر مقاطع آهنی مقاطع آلمینیومی نیز در زیرسازی سرامیک به کار می رود و به همین دلیل است که هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به روش پنهان نسبت به روش نمایان دارای هزینه بالاتری است. سرامیک طرح سنگ برای دیوار ،سرامیک کف طرح سنگ و سرامیک نمای طرح سنگ در ابعاد بزرگ زیبایی و جلوهی خاصتری داشته و بیشتر در سایز بزرگ تولید و کاربرد دارد. این ترکیب ابتدا به صورت ملات و بعد از خشک شدن شبیه به سنگ تزئینی میشود.از این نما برای تمامی دیوار ها اعم از دیوار های چوبی،سنگی،سرامیک و سیمانی میتوانید استفاده کنید.

و سقوط قطعات آن می شود. چیست؟|اگر نمای خشک خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟}

استفاده از نماهای خشک در ساختمان ها برای اولین بار به دهه ی 70 میلادی برمی گردد ، درست زمانی که آمریکایی ها بر روی آسمان خراش های عظیم به نصب سنگ به روش خشک اقدام کردند ، در ایران نیز برای اولین بار در دهه ی 70 شمسی استفاده از نماهای خشک مورد استقبال قرار گرفت . همانطوری که بیان کردیم مزایای نمای خشک نسبت به دیگر نماهای ساختمان بسیار بیشتر است و به همین دلیل افراد بسیاری از این نما استفاده می کنند. نمای سنگ خشک، به دو روش نصب تر و نصب خشک صورت می گیرد. هنگام وقوع زلزله، حرکات نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن می شود. در صورتیکه در نمای دوغابی این اتفاق رخ می دهد و همین الزامات فنی در نمای خشک باعث کاهش تلفات انسانی و بقیه خسارات ناشی از سقوط نما خواهد شد. کیا ریو ۲۰۲۳ به چهارمین نسل از خانواده ریو تعلق دارد که نخستین بار در سال ۲۰۱۶ روانه بازارهای بینالمللی شد.

نماهای نو ساز معمولا در صورت اسکوپ نشدن در بازه زمانی ۳ الی ۵ سال شروع به ریزش میکنند، در صورت داشتن اسکوپ سیمی در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۵ سال پس از پوسیدن سیمهای اسکوپ شروع به ریزش کرده و چنانچه مطمئن نیستید که سنگهای نما اسکوپ شده هستند یا خیر بهتر است قبل از ریزش سنگ نما و وقوع حادثه نسبت به بررسی استحکام سنگ نما اقدام کنید. امید است این دستورالعمل بتواند نقش موثري در بهبود طراحی و اجراي نما در صنعت ساخت و ساز در کشور داشته باشد. همچنین در کنار تدوین ضوابط طراحی، ارائه جزئیات اجرایی لازم نیز میتواند نقش قابل توجهی در ارتقاي کیفیت ساخت و ساز کشور داشته باشد. این موقع که یک شرکت بازسازی نهاد و طراحی نما ساختمان میتواند هنر و خلاقیت خود را طاعت روی نما پیاده کند و تو معرض دید عامه ريزه دهد وسيله غم ملوث شدن رسته طراحی نما و عايدي پايان ایجاد نماهای بازشده به قصد واحد و خلاقانه زنگ روي ناحيه میشود و همچنین این درخواست شما را مجاب براي فعالیت با شرکت های طراحی و اجرای نمای معتبر و دارای قدمت طراحی و اجرایی بالا نما سرامیک هستند میکند . همچنین تغییر مکانها و جابجاییهاي نسبی سازه نیز باید در محدوده تامین ضوابط سازهاي استاندارد ۲۸۰۰ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید