نمای مدرن – نمای کلی

نما سرامیک پرسلانی میتواند مقاومت یک ساختمان را بیشتر کند، این نما دارای ویژگی عدم خراشیدگی است، میتواند در برابر حریق مقاوم باشد، عمر یک ساختمان را بیشتر میکند، در برابر نور خورشید رنگ خود را ثابت نگه میدارد، تنوع زیادی داشته و در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. سرامیک طرح سنگ از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و رطوبت برخوردار می باشد و جذب رطوبت در لایه های زیرین نفوذ پیدا می کند و همین موضوع سبب می شود. الیافی که در این نوع از نما وجود دارد مقاومت بسیار بالایی ایجاد می کند، به همین دلیل در برابر هر ضربه ای مقاوم است. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. به دلیل اتصال مکانیکی اجزای نما به سطح خارجی ساختمان احتمال ریزش مصالح تا حد زیادی کاهش می یابد. سازه های نصب با پروفیل ها و سطح مقطع های متفاوتی تولید و برای کاهش هزینه ها در ابعاد مورد نظر در طرح، برش خورده و به محل پروژه ارسال می شوند.

قیمت سنگ نمای خشک

نمای خشک سنگی، نمای خشک آجری، نمای سرامیکی، شیشهای، فلزی، کامپوزیت و حتی چوب از جمله نماهای خشک متداول در انواع ساختمانها هستند. برای اینکه سرامیک خشک را در نما به کار ببرند ابتدا نما را آهن کشی می کنند و بعد از آن سرامیک را به وسیله نگهدارنده هایی که مخصوص هستند متصل می کنند. برای اجرای این نما از پیچ و مهره های خاصی استفاده می کنند و کاشی و سنگ ها را به وسیله این پیچ ها به یکدیگر متصل می کنند. یک فضای خالی بین نما و عایق حرارتی در اغلب سیستم های نمای خشک وجود دارد که برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان گذاشته می شود . یکی از دیدگاههایی که وجود دارد این است که اگر نمای سرامیک خشک پرسلانی را با نمای مدرن ترکیب کرد، میتوان یک جایگزین مناسب را بهجای نماهای سنتی مانند آجر، سنگ یا سیمان به وجود آورد. یکی از رایجترین متریالها برای اجرای نما خشک ساختمانی، سنگ است. علی رغم این آسانی اجرای نمای خشک باید زیر نظر کسانی باشد که در این زمینه تخصص دارند و با ابزاری که به کار برده می شود آشنایی کامل داشته باشد.

با توجه به قیمت بالای سنگ و وزن زیاد آن، استفاده از سرامیک در نمای ساختمان رواج پیدا کرده کرتین وال است. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. شرکت عمران تجارت فاطر علاوه بر خدمات مهندسی شامل ، طراحی ، مشاوره ، ساخت و اجرای انواع سیستم های نمای ساختمان در راستای تولید قطعات اولیه برای اجرای نما های مختلف ساختمانی تلاش کرده است و توانسته است به تولید قظعات با کیفیت مناسبی و همچنین قیمت مناسبی برسد که میتوانید برخی از قطعات تولید شده توسط شرکت عمران تجارت فاطر را در قسمت زیر مشاهده و جهت مشاوره و خرید اقدام نمایید. برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. مجري نماي خشک بايد مهارت، خلاقيت و تجربه ويژه اي داشته باشد تا بتواند اين نما را در ساختمان اجرا کند. مجری نمای خشک باید مهارت، خلاقیت و تجربه ویژه ای داشته باشد تا بتواند این نما را در ساختمان اجرا کند. شرکت ارتا برین مجری نماهای مدرناجرای نماهای کامپوزیت . This post w᠎as done by behsaznama C on​te nt Generator D em over sion .

آرمن، طراح و مجری نمای ساختمان، در انواع نماهای سیستم نمای خشک با اصولی ترین هنر طراحی و معماری می باشد. همچنین در پشت سرامیک ها توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. دارای مزایای بسیاری است که کاربرد آن را برای ساختمانها بسیار افزایش داده است که در ادامه به بررسی دقیقتری از هر یک از این موارد می پردازیم که چگونه می تواند زیبایی نما را به دست آورد و حالت چشمنوازی را پدید آورد. نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. از این جهت که خاک رس ازمواد عمده تشکیل دهنده آن می باشد نمی تواند دوام و عمر طولانی داشته باشد و با گذشت زمان و بر اثر شرایط جوی از استحکام آن کاسته شده و رو به فرسایش می رود. تاسیس گردید و با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا شروع به فعالیت نمود. امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی، ما بناهای زیبایی را در سرتاسر دنیا میبینیم. در روش سنتی، معمولا سنگها را با ملات و چسب سیمانی روی دیوار نصب میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید