نما خشک دریافت خواهد شد طراحی مجدد

نکته مهم اینکه نگاه اصلی برای تشکیل کمیته های نما انجام اقدامات اصلاحی برای آرام سازی و اغتشاشات به وجود آمده در نمای ساختمان ها بود تا هر نمای بی ربطی به هویت شهری ساخته نشود. اگر از بیرون به نمای نمایان نگاه کنید، بست های نگهدارنده مصالح را به وضوح می بینید. علاوه بر این ، مردم حتی یک نما را با چیزی پیوند می دهند که فقط به فاکتور زیبایی ساختار ساختمان اضافه می کند. مقاومت نمای فایبر سمنت در مقایسه با چوب و سیمان بسیار بالا بوده و در عین حال ظاهری شیک و مدرنی را نمای مدرن دارند. این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. با گذشت زمان و ایجاد شرکتهای نمای خشک، اجرای انواع نمای خشک مانند نمای خشک آجری در ایران نیز زواج پیدا کرده است. در ایران نیز نحوه اجرای نمای خشک ساختمان برای اولین بار در دهه 70 مورد استفاده قرار گرفت. برای زیرسازی نمای کامپوزیت ابتدا دستکهایی با پروفیل آهنی ازساختمان گرفته می شود. یکی از آیتم های برجسته در این زمینه نمای ساختمان است یا بهتر بگوییم انتخاب شرکت پیمانکار نمای خشک و شرکت مجری نمای خشک و نمای مدرن همواره به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های کارفرمایان محترم در این زمینه می باشد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

​Th᠎is artic le h᠎as been gener᠎ated ​by G᠎SA C᠎on᠎tent G ener᠎ator DEMO.

نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از چارچوب های نگهدارنده استفاده می کنند. عایق حرارتی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نما خشک است. چارچوب های نگه دارنده از دیگر اجزای تشکیل دهنده نمای خشک ساختمان هستند. برای اجرای رویه همانند اجرای واش بتن با استفاده از اجزای موقت یا دائم، قالب شکل مورد نظر را ایجاد میکنیم و سپس عملیات نهایی را با پرداخت سطح رویه اجرا میکنیم. شاید شما هم در حال ساخت یک ساختمان هستید و مهندس مجری برای طراحی نمای آن یک نمای سیمانی را انتخاب کرده باشد و برای شما سوال شود که چرا نمای سیمانی؟ علاوه بر نمای خشک آجری، اجرای نمای خشک آجری برای نماسازی حمام و شومینه نیز کاربرد دارد. مقوله شستشو، نگهداری و ترمیم نمای ساختمان نیز اگر چه با سختی اما به عنوان یک نیاز اساسی به آن پرداخته میشود که با طراحی و انتخاب هوشمندانه متریالهای مورد استفاده در نما میتواند به سهولت انجام گیرد. نمای خشک آجری یکی از محبوبترین گزینهها برای اجرای نمای خشک ساختمان و در شرکتهای نمای خشک است. برای پنجره های دوجداره UPVC معمولا از ساب فریم فلزی (آلومینیومی یا آهنی) استفاده می کنند. Th is content h as ​been do ne by behsaznama Con tent Gen​erator D em ov​ersion .

نحوه نصب نمای خشک

آیا از نمای شگفت انگیزی که به تازگی دیدید احساس عجیبی می کنید؟ علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. در بسیاری از موارد دیده شده که یک ساختمان به لحاظ فنی اصلا مورد تایید نیست ولی چون نمای زیبایی برای آن طراحی شده بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. نما در لغت نامه دهخدا به معنای صورت ظاهری هر چیزی، آنچه که در معرض دید و برابر چشم است، آنچه از بیرون سوی دیده می شود، منظره خارجی بنا و عمارت، قسمت خارجی ساختمان و نما سازی و ساختن نمای عمارت است. همان طور که از نام این نما بر می آید، به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای ملاتی در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. اجرا کرد. به شرایط اقلیمی نیز در اجرای نمای خشک ساختمان توجه میشود. وزن سبک : یکی از خصوصیات مهم نمای ساختمانی تراکوتا، سبکی وزن آن است.

5 فوق العاده مفید ایده‌ها بهبود نما خشک

به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، کاهش وزن بیشتری در نما رخ می دهد. باز بودن این درزها این امکان را فراهم می آورد که هوا در پشت سرامیک ها جریان داشته باشد و از ایجاد تقطیر در پشت سرامیک ها جلوگیری به عمل آید. اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. نمای خشک ساختمان پس از آنکه معمارانی آمریکایی در دهه 70 تصمیم گرفتند روی نمای برجهای بلند سنگ نصب کنند، وارد دنیای ساخت و ساز شد. در این خصوص استفاده از چسب سنگ جهت نگهداشتن موقت سنگ و استفاده از ملات سیمان جهت زیرسازیها توصیه می شود. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. اگر در حال ساخت ساختمان باشید، حتما به خوبی می دانید که یکی از مراحل کار این است که نمایی که قصد دارید آن را اجرایی نمایید، توسط شهرداری و بویژه کمیته نمای ساختمان شهرداری مورد تایید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید