نما خشک شگفت‌انگیز روش‌ها که کمک می‌کند کسب و کار شما رشد

خیر ، اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را توسط پیچ و مهره فلزی جاسازی شده به دیوار نما متصل و فیکس می کند. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. که پیشنهاد ما به شما این است که از سنگ استفاده نکنید زیرا باعث سر و لیز شدن کف استخر میشود و ممکن است حادثه ناگواری برای شما پیش آید. یکی از دلایل نامگذاری این سرامیک ها روش نصب آن ها می باشد، در نصب آن ها از هیچگونه ملات سیمانی استفاده نشده و با روش هایی چون سیستم نصب انکری، روش نصب نمایان، روش نصب غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب می شوند. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. هر ریل قرارگیری پانل سرامیکی با حداقل 2 بست برای ایجاد مهار کافی به دیوار پشتیبان متصل می شود. ​C​ontent w as cre​ated ᠎by behsaznama Conte​nt G᠎enerator Demoversi on!

نمای خشک سنگ – نمای کلی

از واشرهای پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه بین بست و مصالح غیرمشابه (مانند فولاد یا مصالح سیمانی یا ریل های آلومینیومی) برای جلوگیری از واکنش های گالوانیک و تراز کردن و همسطح کردن بست، استفاده می شود . 6-نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. زیرسازی نمای سرامیک خشک از پروفیل های رانر مخصوص از جنس آلومینیومی سبک سازی شده بوده و با توجه به وزن و ابعاد سرامیک با مقاومتهای مختلف در مقابل فشار باد قابل تعریف می باشد. ابعاد بست و نوع اتصال دهنده و فواصل نصب بست ها به ساختمان با توجه به بارهای وارده بر نما باید محسابه شود . ابعاد استاندارد سوراخ می تواند 80 تا 100 میلی متر باشد. به طور معمول ، نصب از گوشه سمت چپ یا گوشه سمت راست دیوار و با فاصله حداقل 2 میلی متر شروع می شود. بین هر دو سنگ ، فاصله ای حداقل به میزان 2 میلی متر در نظر گرفته شده است. روش اجرای نمای خشک سنگ ایمن است و احتمال جدا شدن و افتادن سنگ از نما را حداقل چند سال به تاخیر می اندازد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اجرای سنگ خشک نما ، به دلیل تعبیه فاصله سنگ از نما ، امکان انبساط و انقباض در شرایط دشوار آب و هوایی را برای سنگ فراهم می کند. بارها و بارها دیده شده که سنگ ساختمان با وجود داشتن اسکوپ از جای خود خارج و باعث سقوط از نما شده است. اما در روش های اجرای نمای خشک ساختمان بدلیل آنکه از مواد سخت شونده مانند ملات استفاده نمی گردد می توان در حین یا حتی چس اجرا به سادگی نسبت به رگلاژ و تنظیم خطاهای احتمالی حتی در اندازه های حد میلیمتر اقدام نمود بگونه ای که طی سال های بعد نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک بخش های نما فراهم خواهد بود. اما در ادامه سرامیک ها با استفاده از روش ساخت سفال ایجاد شدند که در صنعت ساختمان سازی منجر به ایجاد یک انقلاب شدند. بعد از مطمئن بودن از تراز بودن سنگ نما ، محافظ پلاستیکی به کار رفته شده برای جلوگیری از ایجاد ترک در سنگ برداشته می شود. قبل و بعد از نصب هر پنل سنگ باید از تراز بودن آن اطمینان حاصل کرد. با حرکت دنیا به سمت صنعتی شدن و بالا رفتن تقاضا برای ساختمانسازی، پس از رواج برجهای بلند در قرن ۷۰ میلادی در آمریکا گرایش به سمت اجرای نمای خشک بهصورت چشمگیری افزایش یافت.

با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. در اجرای نما با استفاده از پیچ و رولپلاک لازم است نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. 2-از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شودتاا تصالاتبه کار برده در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند .

بی نظیر وب سایت – نمای سنگ نشان دادن چگونه به آنجا برسیم

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید