نما خشک می تواند برای همه سرگرم کننده باشد

به همین علت استفاده از سرامیک نما روز به روز پرطرفدارتر می گردد. از مهم ترین مزایای نما خشک آجری هستند. این کالای بادوام، پرهزینه و غیر منقول که جایگزینی ندارد یک کالای سرمایه ای است و در حقیقت نوعی پس انداز به شمار می آید از این رو بررسی هزینه های ساخت و کاهش هرچه بیشتر آن ها با حفظ کیفیت سازه از مهم ترین اصول اولیه ساخت و ساز می باشد. بنابراین بهتر است عایق کاری نما به صورت مجزا اجرا شود. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

قطعات نمای خشک

This conte nt w as  done  by behsaznama Con tent​ Generator D emov​ersion!

روش نصب سرامیک با استفاده از ملات قدیمی ترین روش است. است که به نوعی ساختمان را در برابر هر گونه آسیب خارجی ایمن می نماید. سرامیک نما بیشتر از جنس پرسلان بوده که مقاومت و آب گریزی بسیار بالایی دارد و می تواند از ساختمان و دیوارها در برابر تغییرات شدید آب و هوایی محافظت نماید. از بزرگترین تولیدکنندگان سرامیک خشک در ایران، می توان به استان بزرگ تهران اشاره کرد و محصولات خود را در سراسر کشور ارسال می نماید. ناگفته نماند که بزرگترین شرکت تولیدکننده در ایران، می توان به اکوآرک اشاره نمود چرا که در تولید انواع نما های ساختمانی از جمله سرامیک مدل خشک نیز فعالیت داشته و در انواع مختلف به فروش این محصول می پردازد. بسیاری بر این باورند که این سرامیکها نیز مانند سایر سرامیکهای پوشش دهنده قابلیت نصب دارند. این محصول می تواند بر روی دیوار های رنگ شده، سنگ، سیمان،چوب، مقوا، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. از مصالحی مانند سنگ، آجر، چوب، فلز، کامپوزیت، شیشه و … نمای ساختمان با استفاده از مصالح مختلفی ساخته میشود؛ سنگ، چوب، شیشه، کامپوزیت، سیمان و … سرامیک نمای ساختمان وزن کمتری نسبت به مصالح دیگری مانند سنگ دارد و این نکته نیز استفاده از آن را توجیه میکند.

اتصالات و چهارچوب نگهدارنده نیز نقش مهمی در تجهیزات نما خشک دارد. از این رو می توان چنین گفت که هزینه نیروی انسانی، تجهیزات و مواد مورد نیاز برای ترمیم دوباره نما را حذف می شود. برای ارتباط و اطالعات بیشتر و همچنین خرید پکیج های مرتبط مجموعه پالرمو با مراجعه به وبسایت رسمی این مجموعه میتوانید از خدمات مختلف نحوه نصب نمای خشک بهره مند شوید. شایان ذکر است در نصب پرسلان ها در سطوح بزرگ رعایت ایجاد بند های انبساطی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کارشناسان به ایجاد بند در فواصل 4 متر تاکید دارند. در واقع میتوان گفت، که مراحل ساخت لامل سیستمهایی که پلی آمید روی لامل قرار میگیرد یا درون لاملهای جایگیری میشود، از سایر سیستمها مجزا است. برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، می توان از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم استفاده کرد. این نوع چسب برای چسباندن سرامیکها و پرسلانهایی که در برابر آب کاملا نفوذناپذیر هستند مناسب اند. خرید سرامیک مدل خشک به صورت عمده نیز انجام گرفته که همراه با کاهش قیمت بوده است و از نظر اقتصادی به صرفه تر نیز می باشد. سرامیک خشک از مدرن ترین و به روزترین نما های ساختمانی با قیمت مناسب بوده است که در نمایندگی های سراسر ایران قابل سفارش و خرید و فروش می باشد.

سرامیک خشک ، به روز ترین نوع نمای ساختمانی است که با روش نصب خشک قابل اجرا می باشد. این مزیت مضاعفی است که نسبت به سایر مناطق دارد زیرا این سرامیک مانند یک سطح عایق مانع از ورود رطوبت به فضای داخلی ساختمان میگردد. همچنین از سرامیک به عنوان یک ضد رطوبت و عایق در مناطقی مثل شمال و یا جنوب که رطوبت هوا در آنها بسیار بالا است استفاده می شود. اصولاً در اجرای نمای خشک برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. برای بهره بردن از مزایای نمای سرامیک اینکه از چه روشی برای نصب سرامیک استفاده می کنید بسیار حایز اهمیت است. با این حال صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 25 تا 40% ثبت شده است. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش به سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید