نما خشک کیست؟

لایه جریان هوا، فضایی با ضخامتی ۳ تا ۵ سانتیمتری بین عایق و پوشش نما می باشد. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. در همه روش های نصب خشک سرامیک امکان استفاده از لایه عایق مابین پوسته سرامیکی و دیواره پیرامونی وجود دارد. سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره گیری نمود. لازم است بدانید که برای شستن پرده هایی با جنس خاص که از ظرافت و حساسیت بیشتری برخوردارند، توصیه نمی شود از روش های رایج و معمول استفاده کنید.

زمان مناسب زمان برای شروع نما سرامیک

بنابراین ، اگر با دیدگاه علمی پیشرفته ، مطالبی که سالها پیش منقرض شده اند ، مطالب در حوزه مواد پیشرفته خواهد بود و بالعکس ، اگر یک کاربرد بسیار رایج ، غیر علمی و غیر علمی حتی در .اجرای نما خشک سرامیک مجری نما خشک سرامیک نظر گرفته شود با یک ماده جدید برخورد خواهیم کرد. استفاده می شود. اجرای نما آلومینیوم کامپوزیت در یزد با توجه کاربردی های فراوانی که دارد همچنان مورد استقبال می باشد. یکی از دلایل نامگذاری این سرامیک ها روش نصب آن ها است، در نصب آن ها از هیچگونه ملات سیمانی استفاده نشده و با روش هایی چون سیستم نصب انکری، روش نصب نمایان، روش نصب غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب می شوند. اگر اطراف زمین ساختگاه، ساختمان نباشد، میتوان به کمک حدود تعیینشده زمین و یا در صورت نیاز، به کمک عرض کوچه و خیابانهای مجاور و رعایت فاصله از جداول و یا فاصلهگیری از نزدیکترین ساختمانهای ساختهشده مجاور، محل دقیق کرسیها را مشخص نمود. 1. در نماکاری ساختمان با سرامیک، پروفیل پنجره ها، درزها و نقاط اتصال اجزای نمای ساختمان باید با دقت زیادی آب بندی شوند. نصب سریع و راحت، پایین آمدن هزینه ی نمای ساختمان ها، صرفه جویی در زمان اجرای پروژه ها خصوصا پروژه های بلند مدت از دیگر مزیت های مهم سرامیک نما خشک است.

پنج راه‌ها نما خشک که می‌تواند رانده شود شما ورشکست شدید – سریع!

نمای سرامیک خشک نمایی است که امروزه در سراسر کشور برای ساختمان های تا حدودی بلند مرتبه مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز کاربرد آن در حال افزایش است. استفاده از نوع نما را براي زيبايي بيشتر ساختمان پيشنهاد مي دهد، همچنين مقاومت و دوام اين نوع از نما به اين دليل که چند لايه است بسيار بالا مي باشد. به گزارش کاشی لند به نقل از اخبار ساختمان، نمای سرامیک خشک امروزه به عنوان جدیدترین نمای ساختمان ها شناخته می شود و سرامیک خشک از آن دست مصالح ساختمانی مدرن و جدیدی است که در صنعت سازه و ساختمان ظهور کرده و زمینه ساز تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان شده است. برای دو پوسته کردن ساختمان و افزایش ایمنی ساخت، برای عایق کردن ساختمان مانند عایق صوتی، عایق حرارتی و برودتی کاهش وزن ساختمان و کاهش مصرف مصالح ساختمانی مانند گچ و ملات سیمانی این نوع نما به کار برده می شود. سیستم نصب خشک , یک سیستم کاملا مهندسی است و برای پیاده سازی سیستم , ابتدا نمای پروژه نقشه برداری می شود و سپس با طراحی فاز ۲, نمای خشک در ساختمان میزان دقت مصالح نما تعیین می گردد.

اجرای نمای خشک در ایران

​Data was generated ​by G SA Content Generator D᠎emov᠎ersi᠎on !

نمای خشک در ایران

مزیت های نمای سرامیک خشک نسبت به سایر نماها چیست؟ برای مثال تأکید بر آببندی درزها در هنگام اجرای این شیوه در مناطق پرباران و مرطوب، نسبت به نواحی خشک، از اهمیت بیشتری برخوردار است. روش نصب نمایان (VISIBLE): در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. نحوه عایق بندی نمای سرامیک مجوف پرسلانی: در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند. سرامیک خشک دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و به دلیل مزیت های زیادی که دارد مورد توجه بسیار قرار گرفته است. در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند. این نوع نما قابلیت اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی را داشته و می توان از فضای موجود بین دیوار و نما برای عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان استفاده نمود. در روش دوم میتوان از نوارهای ۱۰ سانتی سمنت برد با ضخامت حداقل ۱۰ میلی متر استفاده نمود .

دیدگاهتان را بنویسید